Uitgerekend 16 t/m 30 november '24

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Skymar, 15 mrt 2024.

  1. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Allemaal nog onwijs pril, maar toch wel fijn om alvast een bevallingslijst voor eind november 2024 te maken! Gister had ik de eerste positieve zwangerschapstest (10DPO, early test Etos) en vanmorgen had ik een oplopende test (2v6 kruidvat, normale test). Morgen en maandag nog een keer testen om zeker te zijn dat het op blijft lopen en een plakkertje is! :)

    Extra spannnende tijd, het eerste trimester. Ik kijk ernaar uit om de ervaringen te delen met elkaar!



    ♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥


    16 november


    17 november

    18 november

    19 november

    20 november

    21 november

    22 november

    23 november

    24 november

    25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje

    26 november

    27 november

    28 november

    29 november

    30 november

    ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥



    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2024 ♥

    16 november


    17 november

    18 november

    19 november

    20 november

    21 november

    22 november

    23 november

    24 november

    25 november
    Sky - 31 jaar - 4e kindje

    26 november

    27 november
    Caramel3 - 4e kindje
    28 november

    29 november

    30 november

    ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥



    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
    [/QUOTE]
     
  3. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Superleuk dit! Ik heb net een positieve Kruidvat 2v6 test gedaan, 11DPO. Had al een vermoeden, al een week menstruatiekrampen en zooo moe… dolblij!!!
     
    Bloempje11 en Skymar vinden dit leuk.
  4. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Ik heb trouwens sinds vandaag hele nare scherpe pijn rechtsonder in mijn buik. Herken jij dit? Ik maak er een klein beetje zorgen om.
     
  5. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd ook! Dan lopen we gelijk op qua DPO ^^ ik heb af en aan steken in mn baarmoederstreek - al een paar dagen. Opzich kan dat prima normaal zijn, je baarmoeder maakt nu al veranderingen door :) maar ik snap dat je even schrikt!

    Ga je morgen of overmorgen nog een keer testen?
     
  6. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Trouwens, zie nu pas dat het ook je vierde kindje is/mag zijn! Wat toevallig ♡
     
    Caramel3 vindt dit leuk.
  7. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Dank je wel, jij natuurlijk ook!!☺️ ik probeer ook me maar niet te druk te maken maar dat valt zelfs bij de vierde toch weer tegen haha. Ik wil heeel graag een digitale 3+ te zien krijgen, die ga ik zeker nog doen… en heb nog de tweede Kv test liggen, denk dat ik die zondagochtend ofzo doe. En jij?
     
  8. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Dit is mijn test van vanmiddag…
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Skymar vindt dit leuk.
  9. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Ik heb nog 2 testen opgehaald vandaag. 1 voor morgenochtend en 1 voor maandag (wat mn NOD zou zijn)..

    Ik zie t lijntje zonder te turen bij jou! Blijft idd spannend eh. Tis voor mij al weer dik 7 jaar geleden toen ik zwanger was van nr.3 hij wordt deze maand 7 haha

    Hieronder mijn testjes (10 dpo en 11 dpo).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Ik zie ze bij jou ook heel goed, zeker de ‘nieuwste’. Ziet er heel mooi uit voor 3 dagen voor NOD… Ik ken het ja, mijn jongste wordt van de zomer 4, ik ben er ook alweer helemaal uit. En die spanning blijft gewoon. Even ben je dolblij en opgelucht dat je (eindelijk in ons geval) positief test. Maar dan komt al zo snel de angst dat het miss misgaat. Als je de eerste weken voorbij bent is de eerste echo spannend en alle volgende ook, dan heb je de 24-weken-grens… blijft voorlopig nog wel even spannend;)
     
  11. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Krijg mijn test niet goed scherp op de foto maar stelt me wel gerust dat hij exact hetzelfde oogt als jouw 11DPO-test:)
     
    Skymar vindt dit leuk.
  12. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Jazeker. Elke x weer nieuwe spanningen.. elk op de eigen manier. Hier ging het alle 4 de keren heel snel, het zwanger worden, maar door mijn auto-immuunziekte heb ik weer andere uitdagingen de komende tijd. Grotere kans op miskraam, extra controles, altijd medisch, risico's. Dus als we door de spanningen van t 1e trimester zijn, beginnen er andere spanningen ;) een beetje geluk kan iedereen gebruiken in de wereld, toch? ^^
     
  13. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Aaah wat spannend ja! Poeh, ik leef met je mee…
    Wanneer ga jij de verloskundige bellen?
     
  14. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Uhm, ik zal de afdeling gynaecologie denk ik bellen als ik 5 wk ben ofzo. Even laten bezinken allemaal en dan zal ik rond 7,5 of 8 wk de 1e echo krijgen met basisconsult. Ik zal niet naar de vk mogen gaan dit keer. Dus helaas, na 3 voorspoedige en snelle thuisbevallingen zal ik dit keer vanaf moment 1 int ziekenhuis moeten lopen. Het is wat t is, en voor mij en t kindje nu ook beter. Dus t is goed zo.

    Vanmorgen weer getest, verschil met gister minimaal. Maar moest ook met 2e urine testen omdat ik om 4 u vannacht vet nodig moest plassen. Misschien heeft dat effect. Wel werd t lijntje vandaag al veel sneller zichtbaar dan gister, dat is vast ook een goed teken
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Ah ik begrijp dat dat toch jammer is, meteen medisch en dus niet eens langs de verloskundige… maar idd, als het maar het beste is voor jezelf en de kleine. Ik zie een mooie streep hoor!! Hij zal vast snel verder oplopen, misschien net iets langer wachten met nog een keertje testen? al valt dat niet mee he.
    Tis nog vroeg… maar weten jullie al of jullie het geslacht willen weten?
     
  16. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Slik jij trouwens iets van suplementen? Ik wel foliumzuur natuurlijk maar ga even op zoek naar een goede ondersteuning qua vermoeidheid etc. Tis nodig:)
     
    Skymar vindt dit leuk.
  17. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Weet jij al wanneer jij de vk gaat bellen?

    Ik gebruik een all in one supplement voor zwangeren. Was 2 mnd geleden (toen we met de artsen in gesprek waren over de risico's ed) een actie, dus dacht: neem t vast mee ^^

    Ik ben ook echt meer vermoeid dan anders! 19 u gaat t lampje al uit hahaha. Merk jij ook dus?? ;)
     
  18. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Haha ja! Echt bizar vind ik, de innesteling kan hooguit een paar dagen geleden pas geweest zijn en nu al zo moe… net een eindje gewandeld en echt helemaal gammel. Genoeg symptomen voor NOD die echt geen verbeelding zijn haha. Wil zo graag nog even testen maar ik probeer echt tot morgen te wachten. Deze vermoeidheid spreekt voor zich, toch? Ik heb net suplementen ingeslagen, misschien helpen ze een beetje;) vk bellen doe ik denk ik over een week of 2…
     
    Skymar vindt dit leuk.
  19. Caramel3

    Caramel3 Actief lid

    29 dec 2023
    293
    155
    43
    Vrouw
    Ik ben toch zo bang voor een miskraam, word gek van mezelf! Denk steeds, nog nooit een miskraam gehad, 4e kindje, kan zomaar toch eens gebeuren! Kan de tijd wel vooruitkijken op het moment. Alles duurt lang…
     
  20. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    169
    215
    43
    Vrouw
    Ah. Knuffel!

    De angst is terecht. Ik heb dat ook nog nooit hoeven meemaken ♡ en het voelt realistisch na 3 kinderen eh? Maar ik blijf mezelf voorhouden dat we er alles aan doen om gezond te zijn en meer kunnen we niet doen. Heb geen invloed op de celdelingen die nu plaatsvinden; angstig zijn is logisch maar zonde van je energie. ^^

    Hoe is t met de steken in je buik?
     

Deel Deze Pagina