Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fenne34

    Fenne34 Actief lid

    19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Wat vervelend. Kkinkt idd als een bekken probleem. Ik heb morgen mijn eerste afspraak alweer staan bij een bekkentherapeute omdat ik helaas ook alweer pijn krijg. Afgelopen woensdag kon ik helemaal niet meer op rechts staan. Na even door te zetten kon ik er uiteindelijk weer een beetje op lopen maar was voor mij reden genoeg om maar aan de bel te trekken. Ik zou zeggen niet te lang wachten met aan de bel trekken. Je moet nog een behoorlijke tijd
     
  2. Elise2014

    Elise2014 Actief lid

    19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat er al een paar zijn met bekkenproblemen! Snel naar de fysio inderdaad, hopelijk kan deze helpen..

    Ik heb inmiddels een neussonde gekregen met sondevoeding. Hopelijk helpt me dit om aan te sterken... Maar wat is dat een naar gevoel zeg :(
     
  3. wappelke

    wappelke Actief lid

    10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    @Elise2014 He bah dat lijkt me inderdaad een vervelend gevoel. Hopelijk knap je er gauw van op en houdt je dit wel binnen.
    Sterkte!
     
  4. boysmama

    boysmama Actief lid

    14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    @Elise2014 oh wat vervelend zeg, maar nu kun je misschien wel opknappen!!

    Vandaag naar de vk geweest op controle, hartje klopte mooi! voel me ook prima nu. Bleek wel een vit. B12 tekort te hebben, prikken ze sinds kort op, kan met injecties aangevuld worden dus dat ga ik maar even doen.
     
    wappelke en Molly1981 vinden dit leuk.
  5. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    @Elise2014 he bah zeg, wat een vies gevoel. Maar hopelijk gaat het straks wel bergopwaarts. Hoe voel jij je zelf dan qua misselijkheid? Of krijg je hier nu ook iets voor?
    Kan het wel weer weg gaan in de komende aantal weken?
     
  6. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    @Elise2014, bah wat vervelend zeg. Sterkte! Maar hopelijk sterk je door de voeding indd wel wat aan.

    @Jaroly, Balen zeg dat je daar nu al last van hebt. Ik hoop niet voor je dat het steeds erger gaat worden en je straks echt bekkeninstabiliteit krijgt.

    Ik heb gelukkig geen echte klachten zeg maar. Misselijkheid is nu eigenlijk wel zo goed als weg. Alleen als ik al eventjes niet gegeten heb komt het weer even op, maar goed als ik dan wat eet is het ook meteen weer weg. Verder geen lichamelijke klachten.

    We hebben gisteren aan iedereen de zwangerschap bekend gemaakt. Zoveel leuke reacties. Ik vind het nu wel fijn dat ik de zwangerschap gewoon kan delen, maar soms ook een beetje wennen nog dat ik er nu gewoon openlijk over kan praten :roflmao:
     
    Molly1981 vindt dit leuk.
  7. Fenne34

    Fenne34 Actief lid

    19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Ik ben vandaag bij de bekkentherapeute geweest. Helaas niet voor niets. Mijn bekken stonden inderdaad scheef (ze heeft meteen een oefening gegeven dat ik ze zelf mogelijk meerdere malen per dag recht kan zetten)de spieren erom heen zijn instabiel en de hele bekkenregio (si gewrichten, stuit, schaambeen, liezen, enz) is echt overbelast. Voorlopig ben ik nog niet van haar af en gaan we aan de slag om erger hopelijk te voorkomen zodat ik toch gewoon zoveel mogelijk mijn ding kan blijven doen, gecombineerd met oefeningen en (bed) rust. Balen maar heb goede hoop dat we nog op tijd zijn.
     
  8. Molly1981

    Molly1981 Lid

    1 mei 2017
    49
    27
    18
    Vrouw
    He @Fenne34 wat naar! Hopelijk helpen de oefeningen inderdaad en kan erger voorkomen worden.
     
    Fenne34 vindt dit leuk.
  9. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik kreeg vandaag de uitslag van de nipt. Telefonisch, en alles is helemaal goed..
    Duurde 10 werkdagen.
     
    MVJX, Elise2014, wappelke en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    @Raggy81 wat fijn een goede uitslag! Gefeliciteerd.

    @Fenne34 jeetje zeg en dat eigenlijk al best vroeg in de zwangerschap. Hopelijk ben je er inderdaad op tijd mee en helpen de oefeningen.

    Er had vandaag toch iemand een geslachtsbepaling?
     
    Fenne34 vindt dit leuk.
  11. Fenne34

    Fenne34 Actief lid

    19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    @Raggy81 gefeliciteerd met je goede uitslag. Geeft vast weer een stukje rust.

    @JoyNoa het is inderdaad best vroeg in deze zwangerschap. Ik ben alleen sinds de zwangerschap van Max nog niet klachtenvrij geweest en was dus nog niet hersteld. Het is dus waarschijnlijk een combinatie van de vorige zwangerschap wat nog door gesluimerd heeft met nu alweer een nieuwe zwangerschap. En daarbij dus ook een kindje van net 14 maanden oud waar ik de hele dag mee in touw ben met tillen, bukken en dragen enz.Op dit moment springen mijn ouders smiddags bij zodat ik smiddags echt mijn rust kan pakken en dat is wel erg prettig voor lijf merk ik. Maar hoop wel dat dat van zeer korte duur is want dat voelt vooral geestelijk zwaar om zo afhankelijk te zijn, al vinden mijn ouders het wel erg leuk om op te passen ;)
     
  12. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    @Fenne34 Ja ik zie dat je iets meer dan een jaar geleden bevallen bent. Een zwangerschap en bevalling zijn sowieso een aanslag op je lichaam en vooral je bekken. Fijn dat je ouders je kunnen helpen, maar snap inderdaad wel dat je hoopt dat het maar even nodig is. Op den duur wil je toch gewoon weer je eigen ding kunnen doen zonder dat er steeds iemand om je heen is.
     
    Fenne34 vindt dit leuk.
  13. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik ga vandaag voor een echo voor geslachtsbepaling, maar wie weet nog iemand anders ook ..
     
    MVJX, Tomatientje, Jaroly en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Fenne34

    Fenne34 Actief lid

    19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Spannend!
    Veel plezier met de echo :)
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  15. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    Spannend! Wil je het ook met ons delen of niet?
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  16. Molly1981

    Molly1981 Lid

    1 mei 2017
    49
    27
    18
    Vrouw
    @Raggy81 Hoe was de echo?

    Hier ook een goede nipt uitslag vandaag! Zo ontzettend blij mee!
     
    Raggy81, wappelke, clarajilla en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Fijn :)
     
    Molly1981 vindt dit leuk.
  18. zusje84

    zusje84 Bekend lid

    6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Heb ik vandaag weer. Kom ik aan in de winkel van mijn man, moet ik nodig plassen. Ik denk dat doe ik ff snel. Ik plassen, denk ik dat ik klaar ben (er kwam niks meer uit), ga ik staan, komt er nog meer uit:eek:. (Door mijn verzakkingen heb ik een kuiltje waar wat in kan blijven staan..) sta ik met een natte broek in de winkel! :oops: Toen kwam mijn man gelukkig op het lumineuze idee dat ik voor de ventilator zou gaan staan. Met 10 minuten was ik weer droog. Het idee restte alleen nog.
    Vanaf nu dus maar goed de tijd nemen om te plassen en ff heen en weer wiebelen om zeker te weten dat alles er uit is.
     
  19. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Ah nee, dan baal je op zijn zachts gezegd! Gelukkig was je dan bij je man in zijn winkel.
    Dat is dan nog vertrouwd, maar ik kan me voorstellen dat je wel even flink de pest erin had.

    Hoe ging de echo @Raggy81
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  20. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier ook weer even een berichtje van mij.
    Hematoom is kleiner geworden is van 7 naar 4 cm gegaan , bloed nog steeds maar niet meer de grote hoeveelheden en ook geen stolsels gelukkig.
    Met beebje gaat tot nu toe alles goed.. doe helaas vrij weinig maar alles voor een goed doel.
    Kijk er wel naar uit om over 1.5 week weer in nl te zijn..

    @Elize sterk maar goed aan! Je hebt iets van zofran oid wat echt goed schijnt te helpen tegen misselijkheid

    @raggy hopelijk een goede echo gehad :) ben benieuwd naar het geslacht

    @ hier weten we het nog niet al ga ik er ineens sinds de hematoom helemaal vanuit dat het een jongen is zo gek ben op de een of andere manier zo zeker van
     
    Raggy81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina