Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IUItje

    IUItje Actief lid

    19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    Haha @Dyson, hoe krijgen je hersenen het geproduceerd hè.
    Hier ook weer raar en druk gedroomd. Ook over mensen met down.. hoezo het zit nog in m'n hoofd:rolleyes:

    Nu es een hoop kleren aantrekken, cv kan nog niet aan een het wordt max 12 graden vandaag!
     
  2. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Goedemorgen!! Voor het eerst ook geen meldingen gehad, en nu blijk ik allemaal grappige Posts over musicals gemist te hebben..En blije berichten over vakanties en groeiende buikenen borsten :p

    Fijn dat er beetje flow komt dames! Ik heb ook groei spurt van de buik gehad en de eerste zeekoe gevoelens met draaien en opstaan zijn een feit. Verder nog verkouden en Mn dochtertje spookt al weken meerdere keren per nacht.. we zijn wel moe. Krijgen vast bootcamp wakker zijn& slaaptekort voor de eerste maanden denk ik.

    En we zijn nog lekker bezig met klussen dus de tijd gaat snel.
     
    nizzie86 en BB83 vinden dit leuk.
  3. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo na een week pas op de plaats te hebben gemaakt. Kwam er gisteren eindelijk positief nieuws vanuit de hoek..er is wat vooruitgang al word het vanzelfsprekend per dag bekeken.

    Maar hierdoor afgelopen nacht ook eindelijk weer een stuk beter geslapen. Nu wel een inkakmoment dus ik pak nog even een dutje voor ik ga stoffen en zuigen. Soep vd avond is net klaar dus dat heb ik al weer gedaan :thumup:
     
    svlok en BB83 vinden dit leuk.
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Fijn!! En het is inderdaad lekker warme soepen weer. Hier staat ook weer een grote oan op het vuur, heerlijk;)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  5. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik ben meer van een blik Unox opentrekken, maar ook wij eten vanavond soep.

    @itsourlove, fijn dat er wat goed nieuws is.

    @kleineM zeekoe gevoelens :roflmao: En die heb ik ook al een paar weekjes. Slapen met een voedingskussen doet wonderen voor nu. Maar ik laat me dankbaar van de bank hijsen als iemand me een handje aanbiedt ;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  6. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik krijg er echt een stamppot mood van ❤
     
  7. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja superfijn heb vanacht ook eindelijk eens zonder spanning geslapen.
     
  8. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Sorry voor de afwezigheid, heb lekker rustig aan gedaan dit weekend. De rust doet me goed, merk meteen dat ik minder harde buiken heb. Dus dit moet ik vol blijven houden en anders toch een stapje terug doen op werk.

    Morgenochtend worden we om 7 uur verwacht in het ziekenhuis, dus vanavond lekker op tijd naar bed, nu nog even een gezellig avondje met zijn tweeën.
     
    nizzie86 en BB83 vinden dit leuk.
  9. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat voor controle heb je morgen?
     
  10. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Ik zelf heb geen controle mijn vriend wordt geopereerd. Zijn galblaas moet eruit.

    Ik heb woensdag weer een controle bij de vk
     
  11. Frou81

    Frou81 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hey meiden,
    Ik spring er hier weer in. Ik krijg dus geen meldingen en ik vergeet gewoon zelf te kijken. Ben echt een zeef de laatste dagen...

    Hier gaat alles lekker rustig door qua buikgroei etc. Ik voel me over het algemeen goed, geniet van de bewegingen in mijn buik (al kunnen die soms al behoorlijk venijnig zijn).

    En help... de namen! Dat lukt nog niet zo... en we moeten voor zowel een jongen als een meisje iets hebben. In de herfstvakantie gaan we een weekje op vakantie, wellicht dan wat meer rust om iets te bedenken.
     
    nizzie86, IUItje, kleineM en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh ja. Sorry! Veel succes
     
    svlok vindt dit leuk.
  13. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heerlijk rustig doen is niets mis mee.
    En succes vandaag voor je partner.
     
    svlok vindt dit leuk.
  14. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook dik harde bewegingen en een zeef haha.

    En oh namen en hormonen its a party.
     
    Frou81 vindt dit leuk.
  15. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Eindelijl gisteren kunnen vastleggen hoe ze kicked.
    Filmpje is op zijn zij en je moet links naast de navel opletten :o:

     
    14januari en svlok vinden dit leuk.
  16. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    #4976 nizzie86, 24 sep 2018
    Laatst bewerkt: 24 sep 2018
    Meisjes, ik stroom hier ook weer even binnen! Had een paar dagen niet zoveel zin in het forum. Maar ik heb alles gelezen en ben helemaal bij! Fijne dag allemaal. ♡

    En @svlok, heel veel succes vandaag met de operatie van je vriend! Nou ja, niet dat jij zelf de operatie gaat verrichten :roflmao:, maar sterkte allebei. Hopelijk houdt je buikie zich koest ondanks alle inspanningen en stress.
     
  17. svlok

    svlok Fanatiek lid

    28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @kleineM kan gebeuren ;) bedankt!
    @itsourlove bedankt, ik ben net weer thuis, moesten om 7 uur in het ziekenhuis zijn en nu is hij rond half 10 onder het mes gegaan, nu vol spanning wachten en hopelijk tussen 12 - 13 uur een goed nieuws telefoontje

    @Frou81 lekker zo'n actief kind! Het is niet makkelijk he goeie namen uitzoeken, kijken jullie ook naar de betekenis?

    @nizzie86 haha ik zie het al voor me, nou daar komt een klein sneetje schat:roflmao: Mijn buik blijft redelijk rustig, vanochtend was hummeltje lekker actief, zat lekker in mijn blaas te trappen en daarna toch wat harde buiken gehad, maar nu languit op de bank met een filmpje.

    Hebben jullie tips qua bh's? Ik word helemaal gek, heb al meerdere varianten gekocht, zwangerschapsbh's (meegroei), voedingbh's met of zonder beugel en niets lijkt lekker te zitten. Alles lijkt te knellen ondanks de goeie maat en bij de voedingbh's word ik gek van wat erin zit, dat knelt gewoon :confused:
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. Frou81

    Frou81 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ja inderdaad, betekenis, maar moet ook bij de namen van onze jongens passen (en dat zijn geen alledaagse namen), en ook niet alledaags zijn... en... en.... pfffff hele kluif dus!

    Ik heb de meegroei bh’s van anita. Die vind ik erg fijn zitten. Heb ze bij Livera besteld. Maar ik moet dus echt een grote maat (75 H). Lastige zoektocht maar deze zitten heerlijk.
     
    svlok vindt dit leuk.
  19. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @svlok ik heb nog geen voedingsBH of meegroeiBH gehkocht. Wel afgelopen weekend 4 nieuwe van de HM die gewoon fijn zitten, zonder beugel en toch stevig (gaan tor maat 85D). Misschien iets voor jou?
    Art nr 0616708003
     

    Bijgevoegde bestanden:

    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @svlok hoe is het met je vriend gegaan? Succes ermee. Hij zal nog wel wat rust moeten nemen...
     

Deel Deze Pagina