Vakantie met baby en dreumes, ervaringen locatie gevraagd!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roosje35, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Hoi allemaal, wij willen twee weken op vakantie eind september, begin oktober met ons gezin, dus dan een baby van 7 maanden ongeveer en een dreumes van 2,5 jaar. We willen graag een lekker luxe onderkomen, naar de zon, niet te ver vliegen (zal dus wel Spanje of Portugal worden), en enorm kindvriendelijk (dus kinderbadje, omheind wellicht). Iemand ideeën, ervaringen? Dank!!
     
  2. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Wij gaan over 3 weken naar de Canarische eilanden naar wat ik moet geloven in een enorm kindvriendelijk resort :thumup: Ik kan je nog niet mijn ervaring vertellen maar evt wel alvast locatie pb-en? Onze kids zijn 3,5 en 10 maanden
     
  3. Loetje85

    Loetje85 Bekend lid

    17 jun 2016
    814
    200
    43
    ik volg even, hier dezelfde wensen :)
     
  4. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik volg ook, hier bijna exact zelfde leeftijd van de kinderen en dezelfde wensen. Wat mij opvalt is dat er weinig keuze is als je niet allemaal op 1 kamer wilt slapen.. maar misschien is dat voor jullie geen probleem?
     
  5. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Ik zit nu in Turkije, budget technisch een stuk vriendelijker ;). Mijn twee mannen zijn 2.5 en 10 maanden.

    Ik wilde all in zodat ik niet hoefde na te denken over wat te eten en waar te eten en hoe het te halen en boodschappen enz. Voordat we kinderen kregen reisden we de hele wereld over maar nu in de tropenjaren zijn we perfectly happy met deze oplossing...
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Club martha’s op mallorca vond ik erg kindvriendelijk. Zonder kind geweest weliswaar.
    http://www.d-reizen.nl/vakantie/spanje/mallorca/cala-dor/apartotel-club-marthas/
    Zou alleen niet op de begane grond willen zitten. Tuin is enkel gras. Balkons zijn groot.
    Ze hebben tweekamer appartementen en studio’s.
    Zwembad is aflopend plus apart kindergedeelte. Veel animatie voor de kinderen.
    In de buurt genoeg winkels, supermarkt en restaurant.
    Ook een klein overzichtelijk baaitje bij de zee, wat aflopend is.
    Mooi wandelpad richting de haven van cala d’or zonder auto’s inde buurt.
    Bushalte om de hoek voor als je bijvoorbeeld naar la palma, de hoofdstad wilt.
     
  7. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.951
    1.040
    113
    Vrouw
    Partingoli in Toscane. Kan je vliegen op Pisa
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  8. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Ja, graag!!!
     
  9. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Mag ik ook een PB?:)
     
  10. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Moeilijk te beslissen van een afstandje, beste is toch de ervaringen van anderen. Vooral omheining vind ik belangrijk en goede bedjes voor de kids.
     
    Loetje85 vindt dit leuk.
  11. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Als je naar de Canarische eilande wil Kan je hotel barbacan aanbevelen! Heel kind vriendelijk en heel veel Nederlanders. Is echt een top hotel/appartementen.
    Ligt in plaatsje playa del ingles! Daar zul je zeker genieten en absoluut geen spijt van krijgen :)
    Er is altijd wat te doen.
    wij gaan regelmatig terug!

    Zoek maar eens op Google:)
     
    Roosje35 en Hopsatee vinden dit leuk.
  12. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Dat ziet er echt goed uit zeg!! Met bungalows, zo fijn met kids!
     
    Nemo1 vindt dit leuk.
  13. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Ja is echt geweldig! Ik kwam er al als kind met mijn ouders Haha! En nu ga ik zelf met mijn kinderen :)
     
  14. natjeb85

    natjeb85 Bekend lid

    18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam

Deel Deze Pagina