Valse complimenten.

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinegup, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    :eek: Sommige mensen zijn echt horken.. :(
     
  2. jojo85

    jojo85 Fanatiek lid

    14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Jeej wat een gene opmerkingen zeg. Ongelooflijk dat mensen zulke dingen zeggen.
     
  3. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Maar waarom dan? Omdat je haar niet aardig vind is een breed begrip. Is ze echt gemeen? Of liggen haar intressen gewoon ergens anders? Misschien voelt zij zich vresselijk verdrietig na zulke opmerkingen... Doet dat jou dan niets? Of maakt dat het nog grappiger? Waar heeft die vrouw dat aan verdient?
     
    zara1983, MissFluffy, Ralixo en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Nou inderdaad. Ik snap niet waarom iemand zo gemeen moet zijn omdat ze iemand "stom" vindt en haar moeder voor schut wilt zetten? @nan1984 weet je zeker dat je volwassen bent? Je hele post schreeuwt "opstandige puber".
     
    Knuffie87 en Aszz vinden dit leuk.
  5. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    En toen heb je haar een vuistslag gegeven toch?
     
    Ralixo, Logan en Marchella vinden dit leuk.
  6. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Kinderachtig.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  7. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Heb er nog steeds spijt van dat ik dat niet heb gedaan, maar er waren kinderen bij dus dat leek me niet zo'n goed idee ;)
    Contact daarna wel verbroken overigens, ik was er wel klaar mee na die opmerking.
     
  8. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    Ons buurmeisje van (toen) 10 jaar kwam een keer langs net na het eten. Dus tafel en keuken nog in eetmodus, 2 ongevouwen wassen over een stoel en er was fanatiek gespeeld die middag..
    Ze kijkt eens rond, zegt 'mijn moeder houdt niet zo van rommel' en gaat gewoon lekker spelen.

    Ik vind het nog steeds grappig dat het verschil met thuis haar wel opviel, dat ze er iets over zei, maar eigenlijk geen oordeel had over hoe het bij ons was. Dat was ook gewoon prima
     
    fafa en DastyQueen vinden dit leuk.
  9. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Ik heb wel een leidinggevende die in een gesprek eerst commentaar geeft (in dit geval op mijn hele (introverte) karakter, om me vervolgenss te overladen met complimenten over mijn werkzaamheden.

    Komt lekker gemeend over dan. :confused:
     
  10. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.182
    525
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn zoontje van 6 zei laatst:
    "Papa jij lijk wel een superheld!" (Papa sport veel en heeft spierballen.)

    "Mama, jij lijkt wel een prinses!...Maar wel een dikke prinses...."
    :roflmao:
     
    Ysabella, baby90, Zonnebloem92 en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nee, ik denk dat ze niet durven......:cool:
     
  12. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben 20 kg afgevallen. Prima dat mensen dat zien, minder prima als ze dan gaan benoemen wat er eerst lelijker was aan mij.
     
  13. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    #33 DastyQueen, 20 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2017
    Moeilijk te omschrijven, ik vind het een nare vrouw. Het is een typje hotter than my daugther die over de rug van anderen nare streken uithaalt. Heeft genoeg dingen gedaan waardoor ik denk, mam waarom wil je haar nog als vriendin... ik doe het niet om haar te kwetsen maar om haar en een beetje mijn moeder op de kast te jagen. Ik weet dat deze vrouw graag jong wil blijven (denkt dat ze 18 is zo kleed ze zich, gedraagt ze zich in de kroeg en zo mogen haar kleinkinderen haar geen oma noemen maar moeten haar bij de voornaam noemen want oma klinkt zo oud terwijl ze al 65 is) dus ik heb lol door dit soort opmerkingen. Ze vind mij trouwens ook niet aardig en verdriet heeft ze er niet van (ze vind zichzelf toch wel geweldig en als ze er echt verdriet van zou hebben zou ik het ook niet doen, ik doe het om haar op de kast te jagen), ze zal er eel van balen dat ik niet mee ga ik haar oh wat zie je er nog jong uit gedrag.
     
  14. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Volgens mijn paspoort en geboortejaar ben ik volwassen ;) zie post hierboven voor de uitleg. En zo te lezen kent iedereen wel iemand die dit soort opmerkingen maakt dus ben niet de enige die het doet, kom er alleen eerlijk voor uit.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  15. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Tsja, dat iedereen iemand kent die dat soort opmerkingen maakt, geeft meer aan dat er veel onaardige mensen zijn, toch? Ook al mag je deze vrouw niet of heeft ze het er "naar gemaakt", dan nog vind ik iemand die het nodig vind om dit soort opmerkingen te maken niet aardig. Sorry, voor mij maakt je uitleg het niets beter.
    Maar he, ik kan dat best zo zeggen, want dat soort opmerkingen doet jou niets (die conclusie trek je ook bij deze vrouw, het doet haar niets, want ze vindt zichzelf geweldig), want je vindt jezelf zo stoer dat je haar en je moeder op de kast krijgt. :rolleyes:

    Haha, zoals je merkt, ik begrijp er gewoon niets van dat iemand lol kan beleven aan kwetsend zijn. Maar als je je daardoor goed voelt, gewoon doorgaan, joh.
     
    Ysabella, Bacio en prisje22 vinden dit leuk.
  16. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Lees hier bij sommige gewoon echt pest gedrag. Best bizar . Ben me hele leven gepest . En dat is niet bepaald fijn. En dan hier wordt er gezegd het doet haar toch niets ze maakt het er zelf van.. je weet niet hoe ze zich van binnen voelt.
     
  17. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik had een tijd een b**** van een vriendin. Die maakte dan 1 compliment om 3 steken erna te geven. Ik ben best een hoop gepest en accepteerde het maar. Ze spoorde niet helemaal en af en toe had ze wat bescherming tegen zichzelf nodig. Ik vond dr een zielig kind (volwassen zal ik haar niet snel noemen).

    Op een gegeven moment was ik er in 1 keer echt klaar mee. Wat een opluchting :)
     
  18. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw

    Dat je je moeder wilt beschermen begrijp ik. Maar is dit de manier? Kun je dan niet beter afstand nemen als je moeder met haar afspreekt, want schijnbaar vind jouw moeder haar wel aardig. Dat er genoeg mensen zijn die ook gemene opmerkingen maken, geeft jou toch geen vrij brief om het maar ook te doen?verlaag je niet tot haar niveau.
     
  19. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    De schoonmaakster die commentaar geeft op mijn hoeveelheid ķleding nadat ik haar de kast heb laten opruimen :rolleyes:

    Diezelfde schoonmaakster die, als de pakketbezorger aanbelt (met een cadeautje van bol.com notabene) met haar ogen draait en zegt: oooh another pakket! Always pakket pakket pakket o_O

    Ik heb haar ontslagen maar o ik heb soms wel spijt dat ik haar op het moment zelf niet de mond heb gesnoerd. Wat denkt ze wel?
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  20. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    13 dec 2011
    2.353
    360
    83
    in een huis
    Hier ook iemand in mijn omgeving. Altijd een opmerking maken. En eigenlijk altijd negatief. Was er zo zat van. De laatste maanden is ze aardig rustig. Misschien heeft ze het licht gezien :p
     

Deel Deze Pagina