van wie ben ik zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door eerstexmama21, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Lastige situatie ;) Maar ik denk ook dat het de tweede jongen is! Wat vindt hij ervan?
     
  2. eerstexmama21

    27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hooi..

    ja makkelijk is he tniet nee...maar ik denk zelf nu ook dat het de 2de jongen is heb vannacht presies de zelfde zwangerschaps test gedaan die ik toen 1 a 2 dagen voor mijn NOD ook had gedaan toen duurde het zeker 5 tot 8 minuten voor een heel licht streepje en ik moest gewoon meer zekerheid..vannacht gedaan..en binnen 10 seconden was er een donkere streep te zien..als ik zwanger was geweest van de 1ste dan had die eerste ook donker moeten worden aangezien ik dan al bijna 4 weken zwanger was geweest..toch of zie ik he tnou verkeerd..nou dinsdag is het echt zeker..maar die jongen ( 2de) waar ik denk dat hij de vader van is..vind het leuk en heel spannend allemaal..eerst vond hij het maar niks maar nu is hij er stiekum welblij mee..hopen dat dat zo mag blijven..!

    ik laat het nog wel horen hoor na dinsdag liefsss
     
  3. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

    ik denk ook de tweede de eerste had je eerder een positest in handen kunnen hebben

    maar mag ik vragen wat dit topic dan doet in het alleen en zwanger zijn forum :( :oops:

    succes en hoop dat je een goede echo krijgt

    groetjes nathalie
     
  4. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    het enige wat ik hierop ga zeggen is doe en dna test na de geboorte ook voor het kind zelf die heeft recht op de waarheid.
     
  5. eerstexmama21

    27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    dat is dan niet meer nodig of ik ben 14 weken zwanger of ik ben 9 weken zwanger..! dan is het duidelijk..en hoef je geen test te doen na afloop..
     
  6. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    heftig...
    ik denk ook de 2e jongen..

    maar waarom deed je de 8e al zwangerschapstest als je de 10e ongi verwachtte te worden?
    voorgevoel?


    wens je veel succes, ik zou snel een verloskundige bellen en ook die jongen informeren.

    liefs
    klingel
     
  7. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    mommy23 (Do Sep 11, 2008 6:41 pm)

    --------------------------------------------------------------------------------
    ik denk ook dat het meneer nummer 2 is

    (verkeerde knopje gebruikt dus vandaar dat ik heb even zo inplak)
     
  8. eerstexmama21

    27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend

    omdat ik op vakantie ging en ik moest het daar voor weten en had al een voorgevoel, steeds moeten plassen sommigen luchtjes niet meer uit kunnen staan..

    vandaar..xx
     
  9. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik denk de tweede jongen!
     
  10. eerstexmama21

    27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hallo lieve mensjuhssssss...!

    vandaag was de uitslag..! ik heb een prachtige echo gehad..het hartje klopt mooi en met het kindje gaat het goed..ik ben nu 9 weken zwanger..!

    dat betekent wat de meeste van jullie al dachten de 2de jongen..! compleet gelukkig..tot nu toe de mooiste dag van me leven..!

    heerlijk zwanger zijn..

    liefs ik
     
  11. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Hartstikke mooi! Gelukkig maar! Gefeliciteerd! :D
     
  12. nikton

    nikton Bekend lid

    10 jan 2008
    703
    0
    16
    Nou wat een opluchting voor jullie.. Geniet er van!
     

Deel Deze Pagina