vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Hoi Hebe,

Dank voor het reageren, heel fijn! Maar jeetje wat heftig jou verhaal zeg..... dat van mij is zoveel minder heftig. Hoe ben je er mentaal mee omgegaan??

De eerste dag kon ik ook lastig lopen, niet plat liggen en wist geen fijne zithouding voor lange tijd aan te houden. Daarna ging ik een paar dagen matig en toen leek opeens alles bijna weg te zijn. Qua pijn heel fijn, alleen m'n buik bleef nog wel iets voller.:o:

Gisteravond/vanochtend achtergekomen dat ik weer een zeer korte cyclus heb. Hopen dat alles bij de controle weer goed is. Ben nu 1,5 week verder... voelt nog niet als 100%, maar we zullen zien! :thumup::)

2. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
  3. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Kleine update: rode duivels zijn een kleine week voor NOD doorgebroken. Een korte cyclus (24 dgn) sinds begin dit jaar. Alles lijkt dus weer even van slag.

Aan de ene kant wel van, want hopelijk kan ik maandag met een nieuwe, verlaagde dosis, goede cyclus beginnen! Afwachten hoe en wat er al gebeuren..... Fijn weekend allemaal!

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    @Chocoladetaart wat is de waarde van jouw progesteron dan? En is je LF ook kort zonder de utro? Mijn progesteronwaardes waren wel goed..
    @Zolta o jeeej wat snel! Hou dat maar goed in de gaten, want zo snel ongesteld worden lijkt me ook niet goed.

Vandaag op 1 dpo :roflmao: schiet al op :roflmao::roflmao:

5. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Haha ga stuk om jou! Na een nachtje slapen morgen al op 2 dpo! :thumup::roflmao:

Zag dat m'n zinnen ook niet helemaal klopten... haha wat doet Clomid toch met me?o_O:roflmao:

fluffyfishy vindt dit leuk.
  6. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Wooow dames! Ik kreeg geen meldingen meer en moest 3 pagina's bijlezen!! Haha gezellig hoor. En welkom nieuwe bij dit groepje :)
    @fluffyfishy nu toch al op 2 dpo, haha. Succes heee!
    @Zolta ook fijn dat je nu ongi bent geworden, hopelijk keert de rust terug in je buik nu je op 50 mg over gaat. Heeft je gyn nog wat gezegd over het feit dat hij begon met 100 mg voor je?

Hier nu in de 2e ronde clomid 150 mg. 16 oktober fm (en dat is mijn cd14).

Zolta en fluffyfishy vinden dit leuk.
  7. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Succes!! Duim voor jullie :thumup:

8. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hoi @Lina1992 ! Welkom hier :)
    Ik heb ook cd 14 mijn fm staan. Bij mij was ook 50 mg niet voldoende maar 100 mg voor 1 ronde wel. Dus klinkt mij niet raar hoor. Maar als je zeker wil weten, gewoon even bellen om na te vragen. Succes in ieder geval met de clomid en ik duim voor een top ei voor je!! ;)

9. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@BB83 Dank je wel! Ik zie dat jij pcos hebt. Heftig zeg! Heb je veel bijwerkingen van de Clomid 100 en 150?

@fluffyfishy Haha langzaam al aan het aftellen dus! :p Mijn progesteron is zonder medicatie niet hoger dan 15 geweest. Het gaf wel een eisprong aan, maar kans op innesteling is kleiner. Daarom was mijn lf inderdaad ook korter.

@Zolta Thanks! En wat vervelend van je korte cyclus zeg. Hoelang zijn jullie nu bezig?

Hier is het de afgelopen dagen elke dag erg gezellig geweest dus hebben alle kansen benut. Ik ga 21 oktober testen, zit ik mooi 16 dagen na de Ovitrelle. Ik neem dus officieel plaats op de wachtbank! :thumup:

Zolta, BB83 en fluffyfishy vinden dit leuk.
  10. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    @Chocoladetaart ah ja dat is wel heel laag inderdaad.. goed dat daar ook medicatie voor is :)

Ik test 20 oktober! Ook 16 dagen na Ovitrelle. Heb de vorige keer 12 dagen na Ovitrelle gedaan en dat was geen succes.. kreeg toen een tuursteep, wat nog restant was van de Ovitrelle. Maar ik vind het uitstellen van testen zooooo lastig, dus hopelijk kan ik me sterk houden tot die tijd.

BB83 vindt dit leuk.
  11. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

@fluffyfishy Meen je dat echt joh? :eek: 12 dagen erna nog een restant? Ik dacht gelezen te hebben dat het na 10 dagen wel uit je lichaam is. Dus eerder testen is linke soep inderdaad. Grappig dat we gelijk lopen! Ik dacht binnen 1,5 dag na de injectie is mijn ei gesprongen, en wil 14 dpo testen dus kom dan afgerond uit op 16 dagen na Ovitrelle. Ik ga ook niet eerder testen. Vorige maand gebruikte ik alleen Clomid en toen had ik een paar keer lichte streepjes gehad die niet opliepen. Zo irritant!

Heb gisteren 2 pakken Action Early testen gehaald voor de komende tijd. Ben blij dat de testdatum mooi in het weekend valt en niet op een doordeweekse werkdag :rolleyes:. Ik moet namelijk standaard testen want doordat ik utrogestan gebruik word ik dus niet ongesteld. Pas wanneer ik stop met de bollen.

Girll93 vindt dit leuk.
  12. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ja in de bijsluiter staat ook dat 't tot 10 dagen zichtbaar kan zijn.. maar ik breek t blijkbaar langzaam af. Op dag 13 was t streepje eigenlijk niet meer zichtbaar. Alleen als je m schuin in een bepaalde lichtinval hield. Erg eigenlijk, ik tuur mezelf echt suf op die testen. Ik ga nog net niet ondersteboven staan :rolleyes:
    Overigens heb ik meer verhalen gelezen dat Pregnyl en Ovitrelle langer in t lichaam blijven zitten, soms tot wel 14 dagen na 't zetten!

Maar dat klinkt alsof Clomid wel bij je helpt!! Hopelijk krijg je nu mooie oplopende streepjes te zien :thumup:
    Ik heb de week voor t testen vakantie.. maar zie daar eigenlijk tegenop omdat ik dan veel vrije tijd heb om er mee bezig te zijn, haha :roflmao: Waarschijnlijk voel ik dan ieder pijntje en prikje.

13. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hee heeej. De diagnose PCOS valt me nog mee. Ik was een soort van blij dat ik dat hoorde, omdat ik daarna ook het vertrouwen kreeg dat je er wat aan kúnt doen. Ik had in de periode daarvoor een cyclus van 110 dagen :eek:, nou dan maak je dus bijna nul kans!
    Nu mbv clomid gelukkig wel een (tweetal) echte kansen gehad. Helaas nog geen zwangerschap. Maar kab het wel weer relativeren omdat je gemiddeld toch zo'n 6 rondes/maanden nodig hebt.

En die bijwerkingen ja. Heb geen opvliegers overigens. :thumup:
    Maar ik word wel echt een kattenkop en emotioneel. Dat voel ik dan vooral aan de binnenkant. Ben beetje ijskonijn aan de buitenkant...
    En lichamelijk is het soms hoofdpijn en drukgevoel in de onderbuik. Geprikkelde eierstokken en daardoor wat opgezette buik.
    Nou. Het is een hele lijst geworden zo. Haha maar ik kan gewoon werken en sporten en slapen.

14. Lina1992

Lina1992 Lid

6 okt 2017
    29
    11
    3
    Vrouw

Vanochtend toch even het ziekenhuis gebeld. En inderdaad ze hadden toch een foutje gemaakt. Heb nu een nieuwe afspraak a.s. donderdag voor de FM echt spannend hoop dat er een ei te zien is !!

Girll93, Zolta en BB83 vinden dit leuk.
  15. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Spannend zeker!!! We duimen :)

16. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Goedemorgen Ladies,

Kleine update: ik mocht vandaag cd4 beginnen met Clomid, mits de echo goed was.

Aangezien ik nog 5 eiblaasjes restant heb, waarschijnlijk cysten geworden. Wist ze niet zeker, want eentje is aan het doorgroeien. Mag ik deze cyclus niet starten. :(

Vanmiddag word ik gebeld om alles te bevestigen. Ook vanwege het seksverbod. Ze weet niet wat de eiblaasjes zullen doen, dus dit moest ze overleggen... zucht! Vind dit toch wel een beetje k-u-t hoor! :evil:

Voor jullie hopelijk wel een mooie fijne dag. :)

Girll93 vindt dit leuk.
  17. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Sorry als ik soms half op de andere verhalen reageer, maar bevindt me ook op privé gebied in een aardige rollercoaster... :oops:

18. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Goedemorgenn meidens!!!!
    Ik krijg ineens geen meldingen meer binnen :eek: heb dus heel wat terug te lezen!

Alle nieuwe dames, van harte welkom in t leukse clubje :cool:

@Zolta pff heb jij weer zeg! Zijn de eiblaasjes groter geworden? En hoe groot zijn ze? Bij pscos heb je toch altijd veel eiblaasjes? Bij mij lijkt t soms op een kralenketting:roflmao:Ik hoop zo dat je weer mag starten met clomid.

Vandaag zit ik 5 dpo (volgens de test en eisprong gevoeld) en zit onder de puistjes, rond mijn mond. Heel raar, dit heb k nooit. Ik denk omdat het komt omdat ik geen clomid heb geslikt deze ronde omdat ik spontaan een eisprong kreeg. Denk echt een hormonaleschommeling. Hoop dat ik t vol kan houden om pas op 13 dpo te testen haha

19. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
  20. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Geeft toch niet meid we zitten allemaal in de zelfde achtbaan, we begrijpen elkaar!

Deel Deze Pagina