Welke data wordt bij jullie het loon gestort deze maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Ik ben even nieuwschierig en misschien wel ontzettend brutaal, want wil voor de kerst nog even shoppen.

    Normaal krijg ik mijn salaris de 23e van de maand.

    Iemand enig idee wanneer het deze maand dan komt? Wanneer komt het bij jullie?
     
  2. samantha1

    samantha1 Fanatiek lid

    30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    De 27e :( Na de kerst dus..
     
  3. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben salarisadministrateur en mijn ervaring is dat de meeste werkgevers het een paar dgn voor kerst betaald willen hebben.. Tot nu toe is de laatste voor a.s. woensdag gepland...
    Ikzelf krijg het ook wat eerder (en nee ik doe mijn eigen salarisadministratie niet :p), maar je bent in deze dus eigenlijk afhankelijk van je werkgever.... :) Je kunt het natuurlijk ook gewoon even vragen ;)
     
  4. Theeleutje

    Theeleutje Fanatiek lid

    5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Mijn salaris komt elke 4 weken, en dat valt deze keer precies tussen kerst en oud/nieuw in.
    Dat van mijn vriend komt normaal de 25ste, dat zal nu wel de 27ste worden denk ik.
     
  5. Yasmin84

    Yasmin84 Fanatiek lid

    29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier de 21e!
     
  6. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Ik krijg het op de 23ste ook. Dat valt op een gewone werkdag (vrijdag), dus dan komt het ook die vrijdag.

    Mijn vriend krijgt het normaal de 25/26ste en die zal het nu rond de 22/23ste krijgen
     
  7. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    normaal komt het bij manlief rond de 24 in het weekend.. wordt na kerst dus.. en ik 30ste deze maand na kerst :p
     
  8. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Ik heb geen flauw idee op welke data mijn loon wordt gestort, of dat van mijn man. Maar ik geloof wel dat ze het in deze maand voor de kerst storten.
     
  9. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    mijn man krijgt het altijd al op de 20ste, neem aan deze maand ook.
     
  10. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Mijn vriend is een collega van me :p en hij zei dat hij het vorig jaar de 17e al had.. Lijkt me erg vroeg, maar oke.
    De salaris administratie is weg bij ons sinds de 12e, dus geen idee waar ik het dan moet vragen. Moet alleen het weekend nog werken en dan donderdag pas weer. Hoop dat ik het dan al heb, anders geen tijd meer om te shoppen ivm werken.
     
  11. Leonike

    Leonike Bekend lid

    21 nov 2011
    521
    2
    18
    Normaal is het bij ons de 25ste.
    Nu wordt het a.s. maandag al betaald, de 19e dus.
    Afhankelijk van de bank is het dan dus ruim voor de kerst binnen.
     
  12. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    normaal krijgen wij het de 25ste maar met deze maand word dat de 22ste krijgen we ieder jaar nog weer een brief over hahaha
     
  13. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Amfy, dat is handig! Weet je dus precies wanneer je weer euro's uit kan geven :p
     
  14. charity2010

    charity2010 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nou, denk dat dat nog een heel gezeur word met vriend zn baas. De afspraak is namelijk met alle werknemers dat ze hun loon tussen de 25e en 27e binnen hebben. Hier zijn onze rekeningen dan ook op ingesteld, automatische incasso's etc. Máár baas is niet verplicht om het rond die data te storen, zolang het maar voor de 1e binnen is. Nooit geen probleem gehad tot zon half jaar terug, toen kwam het loon opeens heel laat binnen. En de afgelopen 2 maanden was hij zelfs te laat! Mag hopen dat we het voor de kerst wel binnen hebben, anders hebben wij n probleem ;). Buiten het feit om dat de rekeningen op tijd betaald moeten zijn, willen we natuurlijk ook graag boodschappen kunnen doen!
     
  15. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier normaal ook rond de 23ste dus neem aan nu ook, mijn loon weet ik eigenlijk niet haha, zal mijn vader eens vragen :p (is boekhouder bij het bedrijf waar ik werk, altijd makkelijk hahaha)
     
  16. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Ik krijg iedere week op woensdag geld op m'n rekening gestort, dus dat zal niet anders zijn. En mijn man krijgt normaalgesproken zijn geld op de 23e.
     
  17. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier altijd de 20ste, lekker voor de feesrtdagen dus
     
  18. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Ik krijg het altijd op 25 maar als dat in een weekend valt krijg ik het de vrijdag ervoor al! Dit gaat ook zo met kerst wel erg fijn!
    Hoe het bij mijn man werkt geen idee...
     
  19. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik krijg het altijd binnen van de maand, dus mijn loon van dec. komt begin januari. Dat komt omdat ik wisselende uren werk en dus aan 't eind van de maand door moet geven hoeveel uren het waren.
     
  20. Skye

    Skye Niet meer actief

    Tja, als jij het weet!!! Het is voor mij iedere maand maar weer afwachten wanneer ik het krijg!!
     

Deel Deze Pagina