Voor het zingen de kerk uit

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door bozoe, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Volgens mij is dat een soort Wikipedia-constructie. Je kunt daar zelf artikelen plaatsen.
     
  2. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.832
    2.107
    113
    Vrouw
    Houten
    Jup daar ben ik er 1 van :roflmao: Bij de 1e.. Nooit een pil vergeten, niet ziek geweest, geen medicijnen, pil elke dag zelfde tijd genomen (ik was enorm angstig) en dus alsnog zwanger geworden ondanks pil 3 jaar geledeno_O
     
  3. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Wat ik altijd heb begrepen is dat als een man kort daarvoor zaadlozing heeft gehad. En daarna weer sex heeft dat er nog levende spermacellen in voorvocht kunnen zitten. Dus dat lijkt mij dat je van voorvocht toch zwanger kan raken.
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Dat weet ik inderdaad alleen mijn vraag was of je zwanger kunt raken als je alles volgens de regels doet. Dus niet voor die tijd klaar zijn gekomen of tussendoor geplast hebben :).
     
  5. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Precies, maar er is minder controle op. Bij wikipedia is de betrouwbaarheid heel hoog, maar bij deze website niet - heb verschillende artikelen gelezen met rare fouten. Dit artikel lijkt ook deels van wikipedia te komen, maar met aanvullingen die niet kloppen. Vreemd!
     
    bozoe vindt dit leuk.
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dan is de kans idd heel heel klein :)
    In de statistieken is volledige onthouding zelfs niet 100% veilig, omdat mensen zich idd niet strikt aan de regels houden :D
     
    bozoe vindt dit leuk.
  7. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Als wij het deden dan deden wij het altijd volgens de regels , altijd goed gedaan. Toen we wel een baby wilde maken deden we het uiteraard niet en ik was direct zwanger.
     
    bozoe vindt dit leuk.
  8. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Een vriendin is door deze methode zwanger geraakt toen haar jongste 6 maanden was. Ze dacht ook dat haar man op tijd had teruggetrokken. Als je echt niet zwanger wil worden beter extra anti-conceptie nemen dus.
     
  9. Issie

    Issie Actief lid

    16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Hier 5 keer binnen 2 maanden zwanger, en jarenlang voor het zingen de kerk uit gedaan zonder zwanger te raken. Ik geloof dus dat het veilig is als je inderdaad goed oplet en de man zelfbeheersing heeft haha.
     
    Kaatjeismama en bozoe vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina