Voorpret 1,5jaar vooraf al...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lumiere, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Oh oh wat verheug ik me op juni 2019. Voor de eerste keer sinds we moeder zijn gaan mijn beste vriendin en ik een week naar de zon, zonder man en kinderen. Onze mannen houden niet van zon en zitten het liefst in NL op een modderige camping bij de boer (afgesproken dat hij het ene jaar met zijn vriend gaat en het andere jaar ik, naast 2wk als gezin) en de kinderen zijn dan tussen 5 en 7. Zeker nu, nu ze ziek koortsig en snotterig zijn en ik weer 6x eruit ben geweest vannacht (en zelf ook grieperig ben)
    ivm huilende zoon die zo moest hoesten.

    Ik had nooit gedacht dat ik het echt zou doen, op vakantie zonder mijn gezin, maar nu hebben we het echt voorgenomen. Juni 2019, Menorca, Corsica, Algarve of Sicilie gaat het worden, 8dgn hotel met zwembad. Het ziet er allemaal zo leuk uit.... ik ben in 2011 voor het laatst op zonvakantie geweest.

    Hebben jullie tips wat nou echt leuk is eind juni? We willen ook wat van de omgeving zien, wandelen in de natuur, gezellig centrum en ook wat avondvertier zoals terrasjes op loopafstand van hotels. We gaan wel vanaf Eindhoven vliegen want daar wonen we vlakbij. Echt verder weg trekt mij niet zo, Antillen of Thailand hoeft van mij niet.
     
    bloemetje1 en Marchella vinden dit leuk.
  2. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Een citytrip? Rome, Barcelona, Sevilla, Lissabon? Eilandhoppen in Griekenland, maar misschien is daar 8 dagen wat kort voor.
    Corsica lijkt me ook prachtig, maar zelf nog nooit geweest.
    Overigens kan ik de Antillen ook zeker aanraden. Heerlijk 8 dagen niks!
     
  3. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Malta?!
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Griekenland en dan Parga! Leuke stad, strand, veel te doen in de omgeving. Raad ik je echt aan. Veel plezier met de voorpret :)
     
  5. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Iemand ooit op Menorca geweest?

    Malta valt af omdat mijn vriendin daar al vaak is geweest en wat nieuws wil. Citytrip is ook leuk maar wij houden ook erg van wandelen in de natuur. En een zee in de buurt is ook heel fijn :) vandaar dat we mn aan het kijken zijn voor Menorca of Algarve

    Parga ziet er ook wel heeeel leuk uit!
     
  6. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.656
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Geen tips, maar wat leuk! Ik hou van de voorpret! Zowat leuker dan de vakantie zelf, haha. :roflmao:
     
    Caithy en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  7. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Menorca staat ook wel bekend als buggy eiland... daarom gaan wij er dit jaar juni heen :roflmao: met een vriendin zou ik lekker naar Griekenland of Ibiza gaan:thumup:
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Menorca noemen ze ook wel buggy eiland. Dus zonder kinderen zou ik daar niet heen gaan!

    De algarve is prachtig, corfu (of eigenlijk alle Griekse eilanden ook) Ibiza is ook supermooi!
     
  9. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Madeira schijnt ook prachtig te zijn.
     
  10. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Sicilië, mooi weer en heerlijk eten. Ow ja en het zuiden is prachtig!
     

Deel Deze Pagina