Vraag over verloren vruchtje

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jolicoeur, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik zit met een vraag en die is wat raar en apart en met details anders kan ik het niet uitleggen kan je er niet tegen niet verder lezen. Ik heb maandag cytotec pillen ingedaan, omdat het vruchtje niet meegegroeid is met de rest. Nu ben ik afgelopen maandag het vruchtje verloren. Deze lag in mijn maandverband en duidelijk herkenbaar als zijnde vruchtje. Afgelopen week nog steeds wat bloed en stolsels erbij. Gister had ik zo iets van nou het is bijna klaar tot ik vanmorgen nogmaals giga krampen had. Kon het wel uitgillen zo erg, erger dan afgelopen maandag en zojuist had ik weer een vruchtje op me maandverband. Deze was wat kleiner en meer verschrompeld. Ik had maandag dat aan de ene kant vruchtje echt herkenbaar was (oogje de vorm van lichaampje alles goed zichtbaar) en aan de andere kant lastig te zien en nu weer zou dit dan de andere kant kunnen zijn als het ware verticaal doormidden is dat überhaupt mogelijk?!?
    Morgen moet ik terug voor na controle en ga het zeker navragen, maar is hier iemand bekent mee? Ik snap ook dat niet iedereen het vruchtje bekijkt en bestudeerd.
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Was het geen tweeling? Een vruchtje recht doormidden lijkt me erg sterk. Heb je er toevallig foto’s van gemaakt?
    Misschien was het gewoon wat weefsel? Hoever was je zwanger?
     
  3. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Het was zeker geen tweeling ze hebben dat meermaals bekeken. Ik heb er geen foto’s van. Heb het vruchtje wel bewaard, maar zie je nu niet zo veel meer aan :( maar van beide was het duidelijk te zien, vooral die kraaloogjes, maar beide aan 1 kant andere kant was moeilijk te onder scheiden met veel bloed en wevels. Wat je wel eens op een plaatje ziet zo ziet het er in het echt ook uit. Ik was 8 weken zwanger vruchtje is met ongeveer 6 weken gestopt.
     
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Maar als het gestopt is met 6 weken is het zo minuscuul klein. Echt maar een paar mm.. zo duidelijk herkenbaar lijkt me dan onmogelijk. Het zal dan vast iets anders geweest zijn zou ik denken..
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.

    Hoe groot waren de "vruchtjes" trouwens?
    Want einde 6 weken is het zo'n 5 mm en dan lijkt het mij vrij onmogelijk om zoveel onderscheid te maken (ogen, vorm lichaam)
     
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ha meid, wij zaten in hetzelfde groepje... ik heb precies hetzelfde gehad, alleen kwam het bij mij vanzelf opgang. Ik dacht op maandag het vruchtzakje te zijn verloren, maar de krampen werden daarna alleen maar erger. Einde van de dag nog iets heel groots verloren, waardoor ik twijfelde welke nou het vruchtje was. Maar ik dacht toen wel dat het klaar was. Maar dinsdagavond wilde ik gaan douchen en ik moest echt rennen om de douche in te gaan want ik voelde een stolsel aankomen. Ik ben in de douche gaan staan en ben me wild geschrokken toen. Er kwam toen zoiets groots uit! Met mega veel bloed erbij. Het was zeker 4cm lang en 1cm breed en heel taai. Daarna ben ik geen gekke dingen meer verloren. Ik heb van alle drie wel foto’s. Mocht je ze willen om evt te vergelijken, wil ik je ze wel even in een pb sturen. Ik weet nu nog steeds niet wat wat was, maar raar vond ik het wel.. sterkte meid! Ik hoop dat we snel weer zwanger mogen worden!
     
  7. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Op onderstaande foto leek het bijna alleen waren er bij mij niet de handjes en beentjes los te zien, maar nog vast aan het lichaampje. Dat oogje valt je op en kan niet wat anders geweest zijn alleen dus bij beide stukjes weefsel, maar aan 1 kant een oogje. Ik snap dat sommige dat misschien niet kunnen begrijpen, maar was wel het geval.
    Mijn vraag was dan ook niet of het wel dan wel niet het vruchtje was wat ik in me handen had.
    Iedereen bedankt voor het meedenken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Heb je het nog kunnen vragen aan de gynaecoloog?
     

Deel Deze Pagina