Vraagje Dames

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lovebabys, 20 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Op 14 September heb ik met 6 weken een miskraam gehad. Moet ik deze bloeding als menustratie beschouwen of kan dat niet? Ik begrijp het niet zo goed. Ik wil namelijk als de bloeding stopt weer beginnen met ovaluatie testen.
     
  2. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Volgens mij kan er pas weer een eitje springen na een miskraam zodra het hcg onder een bepaalde lage waarde komt. Ga voor het gemak uit dat wanneer je een zwangerschapstest doet, dat die negatief is.
    Op zich kan je je miskraam dus als menstruatie zien, maar grote kans dat je ei er langer over doet dan 'normaal' omdat eerst het hcg weg moet zijn. En dat scheelt per persoon en duur van je zwangerschap..
    Let er ook op dat ovutesten ook op hcg kunnen reageren. Misschiengoed idee om eerst nog zwangerschapstesten te doen totdat er een tuurstreepje overblijft en dan over te stappen naar ovutesten.
    Veel sterkte en geluk!
     
  3. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik had meteen weer een cyclus van 25 dagen na mijn miskraam van 6 weken. Dus ik kon de bloeding gewoon als menstruatie zien. HCG was 1 week na MK uit mijn bloed terwijl het initieel nog hoog was en paste bij 5.5 week zwangerschap. Hopelijk heb je snel weer een goede cyclus!
     
  4. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

    Ik heb een zwangerschap test gedaan en die was zo goed als negatief.
     
  5. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Je kan idd de dag dat je een miskraam heb aanhouden als begin van je menstruatie. Ze zeggen dat je volgende cyclus binnen 4 tot 6 weken komt. Bij mij had ik ook gelijk mijn normale cyclus weer terug. Het ligt eraan hoe snel je lichaam zich herstelt. Sterkte!
     
  6. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Dan kan je indd gewoon gaan starten met je ovu-testen. Veel geluk!
     
  7. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik had een bbz en werd geopereerd. Bloeding rekende ik ook als menstruatie. Precies 1 maand na operatie werd ik ongesteld.
     
  8. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik had ook direct weer een normale cyclus. Veel success!
     
  9. Bieni

    Bieni Actief lid

    9 aug 2014
    161
    33
    28
    Ik heb 11 september helaas onze 2e miskraam gehad. Met 5 weken zwangerschap. Ik heb vorige week vrijdag een zwangerschapstest gedaan en dat was een heel licht/tuur streepje. Bij de echo zag het er allemaal goed uit dus ik ben gister begonnen met ovu testen. Wil hem niet missen. Maar tot nu toe blijft dat ook een heel licht streepje.

    Na de 1e miskraam heeft het in ieder geval langer geduurd maar die kwam niet uit zichzelf en is opgewekt met medicijnen. Maar toen heb ik geen testen gedaan. Ik ben daarna 2 keer ongesteld geweest. Maar beide cyclussen waren niet als voor de miskraam. Toen had ik een cyclus van 26 dagen en kon ik de klok erop gelijk zetten.

    Je moet echt afwachten wat je lijf doet.
     

Deel Deze Pagina