Bloedend tandvlees en zenuwachtig..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikaatje, 17 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikaatje

    Kikaatje Lid

    13 apr 2006
    44
    0
    0
    Heb vrijdag mijn nod en ben nu steeds zenuwachtig. Had al geschreven over een sterkere geur van mijn urine en nu had ik vanmorgen bloedend tandvlees bij het tandenpoetsen, terwijl ik dat anders nooit heb! Meen ergens gelezen te hebben dat dit ook een symptoom kan zijn?!
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    kan idd een symptoom zijn, ik hoop voor je dat je zwanger bent meid, maar dat kan alleen een test uitwijzen, succes
     
  3. Kikaatje

    Kikaatje Lid

    13 apr 2006
    44
    0
    0
    Hoi Neeltje,
    Je hebt dus ook je nod deze week spannend he? Ik heb al wel testen in huis, maar ga niet eerder testen dan zondag, denk ik. En jij?
     
  4. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    hier nog iemand met bloedend tandvlees, tandenpoetsen is beetje pijnlijk aan mijn tandvlees..... Ik heb hier nog nooit last van gehad, hopen dat een goed teken is??

    Groetje 10uss
     
  5. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ga op z'n vroegst pas de 20ste testen en heb ook nog geen test in huis, die ga ik donderdag pas kopen, ik heb het nu ook hoor dat m'n tandvlees snel bloed, niet alleen met tandenpoetsen maar ook als ik iets hards gegeten heb, laten we idd maar hopen dat dit voor ons op een zwangeschap wijst
     
  6. Kikaatje

    Kikaatje Lid

    13 apr 2006
    44
    0
    0
    Hoi 10uss, wat leuk dat we allemaal in dezelfde zeer spannende week zitten. Moet er wel de hele tijd aan denken. Gelukkig gaan we straks naar vrienden , dan heb ik even afleiding, anders zit ik de hele tijd op deze site (en andere!) te kijken.

    Zit nog maar in ronde 2 maar had niet van mezelf verwacht dat ik er nu al zo mee bezig zou zijn.
     
  7. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    hai, kikaatje...
    Ik zit ook pas in ronde 2. maar zelfs mijn vriend zegt dat het wel een raak zou kunnen zijn, hij merkt het een beetje aan mijn gedrag, zegt dat ik feller reageer op dingen :) Voor de rest voel ik me vrij normaal, alleen had ik sinds ik met de pil ben gestopt, onzettend zeren borsten tussen het eitje en de menstruatie, dat heb ik deze maand niet, alleen ontzettend zere tepels au au..... Ik moet straks werken dus ook genoeg afleiding voor mij ;)
    We wachten rustig af.......
    Groetjes 10uss
     
  8. Kikaatje

    Kikaatje Lid

    13 apr 2006
    44
    0
    0
    Ik had vorige maand een paar dagen voor mijn menstruatie ook ontzettend zere borsten en nu helemaal niet, heb verder ook geen zere tepels..Ben wel heel moe, maar dat ben ik heel vaak ook toen ik nog aan de pil was, dus dat zegt bij mij niets, jammer genoeg! Werk ze!
     
  9. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou meid spannend ga echt voor je duimen
     
  10. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik ga voor jullie duimen
     
  11. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Wordt nu wel echt spannend hoor,durf bijna niet te hopen! Wel fijn dat je hier kan meepraten, helemaal met vrouwen die gelijk op gaan :) .
    Ik heb nog geen test in huis, want dan zou ik me toch niet kunnen beheersen, wacht tot ik officieel over tijd ben.
    Ik zal ook voor jullie duimen, heel hard!!

    Groetjes 10uss
     

Deel Deze Pagina