Vriend kleineert mijn zoon

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door Ennas86, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    die kon meteen vertrekken!
    daar blijf je toch niet bij!
     
  2. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Jeetje wat een zak.... Dat hij het buiten je zicht doet betekend dat hij er controle over heeft en kiest om zo te doen. Helemaal een duidelijke reden om weg te wezen :O
     
  3. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik ben benieuwd of ts nog terug komt...
     
  4. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Dit.
     
  5. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Idd, ik vind dat heeel eng klinken ook, zo in het geniep een kind uitschelden...
     
  6. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.433
    5.514
    113
    Vrouw
    Dit.
    Ben je helemaal besodemieterd,om een kind zo toe te spreken...stoere vent hoor! Dan zit er iets heel fout in je hoofd..
     
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.512
    5.616
    113
    Vrouw
    En ts is verdwenen.......?
     
  8. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Vieze kleine homo? WAT?
     
  9. Logan

    Logan Niet meer actief

    Iemand die dit tegen mijn kind zegt kan zich bergen. Bij zo'n man ga je toch weg? :$
     
  10. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.999
    5.823
    113
    Och meis, ik zou echt mijn spullen pakken. Iemand die mijn kind mishandelt wil ik geen minuut langer bij in de buurt zijn.
    Kan je ergens heen?
     
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.264
    5.214
    113
    .... Ik geloof dat het meeste al gezegd is, maar als ik je banner lees, zijn jullie dus voor een kindje samen gegaan vrij vlot nadat dit gedrag is begonnen :(
     
  12. runstar

    runstar Actief lid

    9 nov 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk in de gezondheidszorg en kom zoveel ellende bij kinderen/ adolescenten tegen en bij volwassenen als gevolg van hun opvoeding.
    Het breekt mijn hart als ik dit lees, echt waar. Zelf kom ik uit een onveilig gezin en het heeft ons ouderlijk gezin verwoest dat mijn moeder koos voor haar vriend en niet voor de emotionele veiligheid van haar kinderen.
     
  13. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat jouw vriend doet is kindermishandeling.

    En als jij ervoor kiest om bij hem te blijven, terwijl je weet dat hij dit toch nog blijft doen... Dan is dat ook kindermishandeling. (Namelijk verwaarlozing)
     
  14. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    4
    38
    Nou, dit dus... Vrouw, wat is er mis met jou? Waarom bescherm je je kind niet tegen zo'n idioot, nee sterker nog... krijg je er een kind mee!?!
     
  15. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Die komt niet meer terug. En die kinderen groeien beschadigd op. Fijn om zulke mensen in de maatschappij te hebben...
     
  16. Moeder2017

    Moeder2017 Actief lid

    2 jan 2017
    281
    2
    18
    Zo denk ik er ook over vooral omdat je het al duidelijk aangegeven hebt dit niet te accepteren

    Wat vreselijk voor je zoon
     
  17. Busymom

    Busymom Lid

    9 jan 2017
    93
    0
    0
    Ik ben het helemaal eens met mijn voorgangers. Als je het normaal vind om zoiets te zeggen (en dan helemaal tegen een klein kind????!!!!) dan klopt er iets niet met je en dan had ie de eerste keer al kunnen wieberen. Je kinderen moeten op de eerste plaats komen! Blijkbaar vindt hij het heel normaal (gezien zijn 'kan wel weet ik niet meer' reactie) dan lijkt het mij dat ie dit de afgelopen tijd vaker heeft gedaan als jij er niet bij bent en dat is voor mij persoonlijk een hele grote deal breaker! Ik heb medelijden met die arme kinderen...
     
  18. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Mijn man had dat 1 keer kunnen doen bij mijn dochter en ik zou dat als een zeer grote vergissing hebben kunnen zien nadat hij haar zijn welgemeende excuses zou hebben aangeboden maar de 2e keer had ie per direct kunnen vertrekken. Interesseert me niet hoe lang we samen zouden zijn of dat we samen een kind hebben. Gelukkig heb ik een man die zoiets nooit in zijn hoofd zou kunnen halen.
    Ik kan best wat hebben maar mijn kinderen behandel je met fatsoen en respect. Kan of wil je dat niet dan is daar de gat van de deur. Dat je überhaupt vraagt wat je er mee aan moet..
     
  19. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dit vraag ik mij dus ook af. Je keurt het absoluut niet goed. Anders zou je er ook geen topic over starten. Misschien dat je had gehoopt op tips om dit op te lossen zonder te hoeven vertrekken.

    Wat weerhoud je ervan te vertrekken? Je hebt hem al geconfronteerd. Je dacht dat het gestopt was neem ik aan, anders zou je geen kindje met hem gekregen hebben. En nu blijkt hij ook onbetrouwbaar te zijn en daardoor is het gewoon ook echt niet op te lossen.

    Wat gebeurd is kun je niks meer aan doen. Je kunt alleen voorkomen dat het weer gebeurd. Wat heb je nodig om te kunnen vertrekken? Een plek om heen te gaan. Is er misschien een gebrek aan financiële middelen? Praat er alsjeblieft over wat jou tegenhoud. Misschien brengt dat jou dichter bij een oplossing.
     
  20. Shenanigans

    Shenanigans Actief lid

    10 jan 2017
    132
    7
    18
    NULL
    NULL
    Mede-moeder,

    Bescherm je kind! Ik zeg het niet zo snel, maar wegwezen daar! Zo snel mogelijk.

    Sterkte voor je lieve zoon en alle kracht voor jou, wees die moederbeer die hij nodig heeft.
     

Deel Deze Pagina