Vruchtbare periode en mega pijn aan mijn eierstokken!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Peetje, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Even over de ovulatiestest van Peetje:
    3dagen had je een duidelijke positieve streep, maar wat houdt dit nou in? Ik kan me herinneren dat ik dit twee dagen had namelijk. Wanneer komt dan die eisprong?? Zo'n ovulatie test zeg dus toch niet alles.
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Ster!

    Als de tweede streep net zo donker of donkerder is dan de controle streep dan krijg je ongeveer tussen de 24 en de 48 uur je ei, ik denk dus dat dat minimaal 48 uur heeft geduurd bij jou en mij en dat nadat je ei is geweest het hormoon langzaam afneemt en daarom zie je denk ik nog wat langer de tweede streep...?! Ik denk ook dat je eigenlijk niet hoeft door te testen als je een donkere streep hebt gehad, maar was gewoon nieuwschierig hoelang die vruchtbare periode dan ongeveer aanhield bij mij!!

    hoop dat je hier wat aan hebt!

    liefs petra
     
  3. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Is toch best vaag dat je zolang last hebt van je zij? Ik heb dit nog nooit eerder gehad, maar de pijn neemt nu wel een beetje af, alleen voel het nog steeds.

    Nou we zullen afwachten wat het gaat worden, over ovulatietesten, daar weet ik weinig van, gebruik ze (nog) niet!

    Succes iedereen en hopenlijk is het zover!!

    Liefs Jacomien
     
  4. Jacomien

    Jacomien Lid

    5 nov 2005
    30
    0
    0
    Noorden des lands....
    Nog even een vraag:

    Hier wordt gezegt dat pijn in je zij te maken kan hebben met een eventuele eisprong.
    Aangezien ik al een aantal dagen last heb van pijn in mijn lies, wanneer is dan de eisprong, als de pijn stopt, of wanneer de pijn begint?

    Iemand die dat weet?
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wanneer de pijn stopt is het gesprongen.. dit in de pijn ergens springt het..
     

Deel Deze Pagina