vruchtwater of afscheiding??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door skatjuh87, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nou ik ben erug blij dat je het spoednr hebt gebeld! en dat de vk je duidelijk heeft gemaakt dat je geen overbezorgde zeur bent! maar dat je je terecht zorgen maakte en het nagekeken is!!!

    Nu weer lekker genieten van je zw-schap meid!

    (Wel nog veel sterkte met deze moeilijke dag en alsnog gecondoleerd!)
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Bij twijfel even de vk bellen! Goed dat je dat toch gedaan hebt!

    Maar ik hoor het veel om me heen: het is waarschijnlijk dat je veel zweet van onderen... (ja niet zo prettig..!)
    Niet erg, gewoon regelmatig een schone onderbroek aan!

    Sterkte nog...
     
  3. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    meiden ik heb echt ff jullie hulp nodig. Afgelopen maandag ben ik een hele plons vocht verloren. Binnen een seconde was mijn broek zeiknat. Gisteravond was dit weer het geval en heb ik de vk gebeld. Ik ben naar het zh gebracht en heb daar een echo gehad. Er was nog een normale hoeveelheid aan vruchtwater aanwezig dus dat zou het niet moeten zijn. Net ga ik naar de wc, loop naar de kamer en trek mijn slippers aan en weer. Een hele plons vocht wat ik gewoon voel aankomen. Ik voel het opkomen en dan binnen een tel is alles zeiknat. Ik heb mijn man laten ruiken en hij rook iets van urine maar voornamelijk afscheiding. Een tijdje laten liggen zodat de urine geur eventueel sterker word maar weer was de urinegeur wel aanwezig maar minimaal. Ik heb weinig gedronken vandaag dus mijn urine kan niet heel dun zijn. Wat moet ik? De vk had me gister namelijk al heel duidelijk gemaakt dat normale afscheiding in deze hoeveelheden verliezen niet normaal is.

    Ik weet het echt niet meer, ik heb een schone broek aangetrokken maar deze is ondertussen ook al weer wat nat.

    Please help
     
  4. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou toch maar even bellen ook al is het om je gerust te stellen.. Dus toch maar ff bellen meid!
     
  5. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Zeker weten bellen!! Al is het maar om je gerust te stellen! stress is ook niet goed voor de kleine...
     
  6. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    maar er is gister net onderzocht en niks te vinden. Er is me verteld dat als het weer voorkomt ik wat moet opvangen maar het gaat zo snel dat ik hier de kans niet voor heb. Ik heb net een zakje in mijn ondergoed gedaan maar daar zat zo goed als niks in. Het komt gewoon ineens opzetten en dan is binnen no time alles nat en dan is het weer over. Dan blijft het gewoon bij de normale hoeveelheid vochtverlies. Dit is gewoon de 3e keer al in 4 dagen tijd.
     
  7. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sjee wat bizar zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
     
  8. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Zou zomaar eens zo kunnen zijn dat het wel vruchtwater is en dat je een scheurtje hebt, en je misschien op een bepaalde manier beweegt of zit, en wanneer je dan opstaat het er allemaal uitkomt.. snap je me nog??

    Ik zou in ieder geval, gewoon weer bellen... Of ze het nou gister onderzocht hebben of niet, het moet toch ergens vandaan komen.
     
  9. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    toch proberen op te vangen en weer bellen!
    zoals je vk al zei, ook al is dit afscheiding zoveel is niet normaal.. en het is vrij normaal dat vrouwen last kunnen krijgen van wat incontinentie, maar dat lijkt me bij jou niet het geval, want dan zou je het toch duidelijk moeten ruiken...
    ook als het je niet lukt om op te vangen toch bellen! beter een keer teveel dan te weinig!
    succes!
     
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zie dat je het al hebt proberen op te vangen... maar als het jou niet lukt, dan moeten ze (je vlos of in het ziekenhuis) maar een manier aanreiken waardoor het wél lukt. Het kan niet zo zijn, dat je daarom niet kan bellen ofzo...
     
  11. wgev

    wgev Fanatiek lid

    15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey,

    gewoon bellen hoor, de vk heeft toch ook gisteren gezegd dat je altijd moet bellen als je het niet vertrouwd dus gewoon weer bellen.
    ze nemen je echt wel serieus hoor, hoop dat je gauw duidelijkheid hebt
     
  12. skatjuh87

    skatjuh87 Niet meer actief

    hey meiden, bedankt voor alle reacties. Ik heb besloten om morgenochtend mijn eigen vk op te bellen en een afspraak te maken.
    De dag is te heftig geweest om nu eventueel onderzoeken te moeten ondergaan en mijn hoofd loopt al over.
    Ik heb een vriendin gebeld om te vragen naar haar ervaringen en die heeft ook wel eens wat verloren. Maar niet zoveel als ik nu heb, dus die gaf ook aan om gewoon te bellen.

    Ik bel morgen en dan komt het vast wel goedd ( hoop ik )

    Liefs
     
  13. wgev

    wgev Fanatiek lid

    15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    succes morgen.....
     
  14. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Succes vandaag, ik hoop dat je wat wijzer wordt.
     
  15. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hopelijk heb je een goede nacht gehad meid en voel je je even iets sterker en wat uitgerust!
    ***knuf***
     
  16. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ben benieuwd wat de vk heeft gezegd vandaag...
    hoop dat je goed nieuws hebt gehad...
     
  17. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat!!!
    ik hoop dat het allemaal meevalt.
    veel sterkte meid. wat een spanningen.
     
  18. Manny211

    Manny211 Fanatiek lid

    15 okt 2009
    1.899
    0
    0
    Mama
    Ergens
    Ben ook erg benieuwd...
    Ik hoop dat alles in orde is!
     
  19. misa

    misa Niet meer actief

    Bij twijfel bellen!!!
    Succes!
     
  20. WillyD

    WillyD Actief lid

    29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    nog geen nieuws?
     

Deel Deze Pagina