Waar heb jij je over verbaasd vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik geloof dat ik haar hoogstpersoonlijk bij die auto had weg gesleurd als ik er bij was geweest. Heb helemaal geen opvliegend karakter maar denk niet dat ik me had kunnen beheersen....
     
    reckless vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat ik in een regio krantje vandaag lees dat zoon zijn basisschool op een lijst staat met te weinig leerlingen en dat als een basisschool 3 jaar op rij te weinig leerlingen heeft de bekostiging stopt en ze moeten sluiten. En het meest ben ik nog verbaast dat school hier nooit wat over heeft gecommuniceert aangezien we al zeker 5 jaar een laag leerlingen aantal hebben.
     
  3. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Om zogenaamde krimp in de toekomst op te vangen. Echt schunnig Tonnen op de rekening en klassenassistent is te duur
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  4. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    En dat snap ik dus niet, want het geld is idd al NODIG. En het moet ook nog eens voor eind december uitbesteed zijn omdat ze anders gekort kunnen worden het volgende jaar. o_O
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  5. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    TJa om over die drempel te komen wordt gewoon materiaal besteld. Personeel is voor de big boss een bodemloze put ofzo. (ik praat trouwens over voortgezet onderwijs, zal op basis vast zelfde lopen)

    Vast personeel wordt gepasseerd wanneer zij meer uren willen en iemand zonder opleiding wordt aangenomen (om jaar erop er weer uit te donderen)
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Neuh dat denk ik niet. Ik denk dat ze zelf ziet of het nieuw of 2e hands is en er vanuit gaat dat het dan bij m’n zus vandaan komt. Ze heeft het ook een keertje gevraagd. Toen m’n man dat beaamde zei ze dat het dan maar bij ons moest blijven. Op foto’s zie je namelijk wel dat hij de nieuwe kleding aanheeft.
     
  7. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Over een man die duidelijk probeerde een glimp van mijn borst op te vangen terwijl ik aan het voeden was. Ik voed discreet en je ziet niks, maar meneer zag blijkbaar waar ik mee bezig was en ging bijna op zn tenen staan om meer te kunnen zien. En daarbij trok hij een hoofd vol afschuw.

    Jemig waar maken mensen zich druk om?
     
    Treez, Vitamientjuh, femkes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Dat klinkt als een (h)ex
     
    DastyQueen en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    En je vroeg niet; "lukt het????"

    Wat een mafkees
     
  10. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    ik ook, echt!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  11. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik snap de frustratie ook heel goed al denk ik dat je als ouder die niet de verzorgende taak heeft op de schooldagen niet veel kan veranderen. Blijven praten met moeder en hopen dat het kwartje valt, meer niet ben ik bang.
    Edit, en vooral zorgen dat het kind die frustratie niet mee krijgt. Hoe lelijk de kleding is en hoe slecht moeder het haar knipt een kind blijft altijd loyaal naar zijn ouders.
     
    Marchella en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Ja, dat had ik moeten doen. Ik voelde me al een beetje kwetsbaar, dat helpt niet hè.
     
    sleutelbloem vindt dit leuk.
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    2 verbazingen vandaag in de action:
    - dat alle herfstdecoratie al geruimd moest worden voor de kerstspullen. Dat dat kerstspul zo vroeg staat weet ik allang, maar dat dat 2 volle gangpaden moeten zijn in september ten koste van de herfstspullen dat begrijp ik echt niet

    - dat er altijd zoveel van die chagerijnige stellen in de action lopen samen. Altijd dat gekat en gemopper.
    Vandaag ook weer.
    Man: o kijk dat is een mooie vaas
    Vrouw: waaaaat, wat mot ik daarmee? Nee ik ga lekker alles veranderen in huis, ik blijf bezig,ben toch niet gek zeker etc etc.

    Ander stel
    Vrouw: wat een leuke kussentjes
    Man: o ja nog meer troep, en waar wil je dit dan weer allemaal gaan laten. Altijd hetzelfde liedje hier etc etc.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  14. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Mijn man vind het echt leuk om mee naar de action te gaan. Die kan ik in het gangpad bij het gereedschap droppen en daar kan hij uren snuffelen (net als de ballenbak voor kids bij ikea) en ik kan rustig shoppen :roflmao:
     
    MyMiracle, Treez, Marchella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Haha heerlijk!
    Mijn man zn hobby is het niet, dus meestal ga ik alleen. Maar als hij wel meegaat kunnen wij ons iig gedragen samen;)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  16. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Oe leuk action. Man mijn komt er niet, vind het een vreselijke winkel. Vrijdag ben ik met collega's geweest voor inkopen en zou mij niks verbazen als wij in dit topic voor komen straks whahaha. Ene gilde naar de ander, 2000 bekers ingeslagen, staan vechten met lange rollen tafelpapier alsof het zwaarden waren :roflmao:
     
    iMoeder, Vitamientjuh en tuc vinden dit leuk.
  17. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Misschien moeten die stelletjes maar van partner ruilen :D
     
    famofthree, Oceanna, Lisanne1811 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nog iets waar ik mij over verbaas: dat er nog geen topic is over: wie heeft de verwarming al aan?
    Dat is nl standaard hier op zp als het 1 dag onder de 20 graden is:p
     
    JJ1980, princess79, HooyoShimbir en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    :roflmao: als antwoord op je vraag, vandaag voor het eerst sinds april! Het was 21 graden binnen en we hadden het koud. Verwarming een uurtje of 2 naar 22 graden gezet en het was weer heerlijk.
    En nu staat de achterdeur open omdat ik het ineens vies warm binnen vond :p
     
    tuc en Snoeki vinden dit leuk.
  20. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant

    As we speak... De houtkachel brandt.. maar dat is grotendeels voor de sfeer.. en de schoorsteen is nét geveegd, dat vieren we altijd:)
     
    tuc en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina