Wie weet dit!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inkie27, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden,

    Vraagje:

    7 sept is mijn NOD. Waarschijlijk want ik zit in de 2e ronde en ben in de 1e ronde keurig na 28 dgn ongesteld geworden.
    Vandaag zou m'n ei moeten zijn als ik dat zo lees... (laatste menstruatie 10 aug).
    Nu had ik bij het vrijen vanochtend veel witte afscheiding. :(
    Kan het, dat m'n ei later is omdat ik lees dat je dan eerder draderig en doorzichtig vocht hebt...
    Wat kan dit betekenen?

    Kei bedankt voor evt. reacties want ik snap het even niet meer.

    Liefs van Inkie
     
  2. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Je ei kan ook gepaard gaan me witte vloei (waterig).
     
  3. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dit slijm zou er inderdaad op kunnen wijzen dat je ei er aan komt!

    Meis, mijn advies zou zijn probeer er niet al te veel op te letten.
    Maar gewoon rond de tijd dat je ei zou kunnen springen te klussen.

    Uit eigen ervaring weet ik dat je behoorlijk in de war kunt raken van al die dingen er op 'zouden kunnen' wijzen dat je je ei hebt.

    Ik weet het, het is moeilijk, ik zit met hetzelfde. Ik weet mijn cyclus nog niet echt want zit net in de 1e ronde dus gok maar wat. Maar elke keer dat ik een beetje bloed of slijn of zo heb denk ik zou het dit zijn of zou het dat zijn......pfffffffff........zo vermoeiend.

    Als je deze ronde niet zwanger raakt en je wilt iets meer zekerheid dan zou je de volgende ronde ovulatie testen kunnen proberen, maar die zijn wel duur vind ik.

    Succes he! Ik hoop dat het raak is voor je!
     
  4. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Bedankt Lilly!
    En inderdaad, je kunt jezelf gek maken met.. zou het dit zijn.... of toch dat... pfff bah. Je moet alles afwachten en op z'n beloop laten.
    Dan zeggen mensen wel; het beste is als je er niet teveel mee bezig bent. Ja hoor, dat klopt maar je maakt mij niet wijs dat wanneer je met de pil stopt, je niet denkt.. Zou het dan toch?

    Ik hoop ook dat het raak is maar... realistisch blijven, we zijn pas net "aan de gang"..
    Jij ook succes!

    Liefs Inkie
     
  5. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Inkie,

    Klinkt bekend hoor, dat je er mee bezig bent. Het is makkelijk gezegd dat je er niet teveel aan moet denken, maar toch denk je stiekem toch elke keer: zou het nu raak kunnen zijn?

    Ik probeer ook maar gewoon te klussen op de dagen waarop mijn ei zou kunnen springen (ervoor dan he) en dan hopen dat het raak is. Wij zitten in ronde 3, maar nog geen geluk tot nu toe. Een vriendin van mij heeft 2 kindjes en was bij allebei in de 1e ronde zwanger. Nu ik zelf probeer zwanger te worden, begrijp ik steeds minder hoe haar dat gelukt is :(

    Meid, probeer inderdaad niet te veel op de andere tekenen te letten, zoals Lilly al zei. Ik probeer daar ook niet op te letten, want dat verschilt toch per keer... Succes!
     
  6. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Cathie,

    Bedankt voor je bericht. Ik ga m'n best doen maar moeilijk moeilijk hoor.
    Ik lees zoveel over witte afscheiding dat dan je ei is geweest en vanochtend tijdens het vrijen kei veel witte afscheiding! Vandaag zou de sprong moeten zijn. Is die nu al geweest.... zou het eergisteren gelukt zijn.
    Om gek van te worden!
    Jij ook heel veel succes en leuk dat je gereageerd hebt!
     
  7. Love Child

    Love Child Actief lid

    21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi!

    Ik heb vandaag mijn ei en heb doorzichtig slijm (waterig) en op vruchtbare dagen meer draderig.
     
  8. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Maar bij mij was het dik en wit
     
  9. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    hallo meiden,

    ik ben nu een paar maanden bezig en ik werd ook wel een beetje gek van mezelf.(qua tekenen)
    wat ik erg prettig vind is dat ik vanaf deze maand ben begonnen met temparaturen en dat stelt me wel wat op me gemak,dan snap je ook wat meer van het slijm wat je hebt.

    ik hoop dat het voor jullie ook werkt..en hoop dat jullie snel zwanger zijn..

    groetjes
     

Deel Deze Pagina