Waarom deze naam?

Discussie in 'De lounge' gestart door zomaar, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    OK. Dus niet van de formule 1 coureur Ayrton 8)
    Altijd gedacht dat je fan was.

    :D
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    De nicknaam mini heb ik al jaren, volgens mij al vanaf de brugklas... Niet vlak daarna (denk iets van een jaar) kreeg ik de nicknaam minimuisje... Dus ik word al zeker 13 jaar mini of minimuisje genoemd door bepaalde vrienden!

    Mijn echte naam is Miranda
     
  3. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    mijn nickname hierzooo hebk bedacht omdat de namen die ik wilde allemaal al bezet waren heheheh :)

    en vind mezelf soms ook wel een kanjer hoor :)


    leuk topic dit btw! ;)
     
  4. Mijn jongere zus noemde me vroeger Lola toen ze mijn echte naam nog niet kon uitspreken...
     
  5. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja Hopmarjanneke van het gelijknamige kinderliedje.... mn eigen naam is Marjan. En in het hotmail/msm-tijdperk ben ik begonnen met Hop_Marjanneke in adressen en als nickname. Mede vanwege het feit dat aanstaande werkgevers en anderen evt op je naam kunnen gaan "googelen" en dan allerlei privé-info kunnen vinden.... nou nee, doe maar niet.

    Dus Hopmarjanneke zonder de underscore want die mag je hier kennelijk niet gebruiken ;)
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Tja zo kom je nog eens ergens achter hé! :)
     
  7. knofje

    knofje Actief lid

    26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    ik heb mijzelf knofje genoemd, omdat mijn moeder mij toen zij zwanger was uit een boekje voorlas''knofje waar zit je'' om mij voor te bereiden op de komst van mijn broertje! dit boekje heb ik nog steeds en daar moest ik ineens aan denken nu ik erachter kwam dat ik zelf zwanger ben ;) volgens mij was of is er zelfs een serie boeken van knofje?
     
  8. bouchere

    bouchere Niet meer actief

    ik ben slager van beroep.
    vandaar bouchere.

    groetjes

    diana
     
  9. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ik vond Robin(e) altijd al een mooie naam dus vandaar Robine. Mijn eigen naam is ook te moeilijk en uniek en heb geen zin dat iedereen via google kan zien waar ik me mee bezig houd.
     
  10. Iloiza

    Iloiza Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Iloiza is een samenvoeging van Ilona en Izabella.
    En toen we nog bezig waren om zwanger te worden, en ik liever niet had dat per ongeluk een collega ofzo mij hier zou ontdekken, heb ik mezelf maar Iloiza genoemd. Niemand die de link legde met Ilona-Izabella...
     
  11. Annesi

    Annesi Lid

    3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Hoi Cigdem :)

    haha, ik spreek toevallig een beetje turks omdat mijn ex Turks is en vond dat wel 'cool' om effe te vermelden haha :oops:

    (mijn nick is overigens ook Turks)
     
  12. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Ik spaarde ooit knuffelberen. Had er zo'n 400.

    Op een gegeven moment was de verzamelwoede over.
    En heb toen bijna alles meegenomen, en op mijn werk laten uitdelen op de groepen. Ik werk nl. bij een stichting voor gehandicapten. Die waren er maar wat blij mee dus.

    En de Y, ja daar begint mijn voornaam mee.

    BeertjeY dus....gebruik deze naam al jaren.....denk al gauw zo'n jaar of 15...
     
  13. Vlekje

    Vlekje Fanatiek lid

    12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Omdat op onze eerste echo met dikke 7 weken alleen maar een "vlekje" te zien was.

    Liet de echo aan mn vader zien:
    Zijn reactie: als je me verteld had dat het een rokje met een vlekje erop was had ik het ook geloofd....mannenlogica :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina