Waarom moest dit ons 3 keer overkomen..

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Anoniemvooreven, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Dit kan niet meer alleen pech zijn. Ik wilde niet zomaar lezen en weg gaan. Veel sterkte gewenst voor jullie allen.
     
  2. lunap

    lunap Fanatiek lid

    15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Wat oneerlijk en wat een verdriet... Ik weet verder niet zoveel te zeggen omdat het zo oneerlijk is.

    Ik hoop en bid dat ze mogen vinden waarom jullie kindjes het niet halen in de buik. En natuurlijk dat jullie uiteindelijk nogmaals een gezond kindje mogen vasthouden
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje meid wat vreselijk :( ik wil jullie graag veel sterkte wensen
     
  4. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lieve meid wat een ontzettend groot verdriet! 1x een kindje verliezen is al vreselijk, maar 3x is onmenselijk! Ik heb zelf onderzoeken in het vu gehad en was hier erg tevreden over. Ze bespreken ook patiënten in landelijke werkgroepen. Hopelijk kunnen zij vinden wat er mis is gegaan bij jullie meiden en dit is het vervolg voorkomen. Zodat er na al dit verdriet eindelijk een kindje huilend geboren kan worden.
     
  5. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Jeetje, dit is echt onmenselijk. Wat ongelofelijk verdrietig. Dit kan gewoon geen pech meer zijn.
    Zelf ervaring met een bloedstollingsafwijking en bijkomende complicaties, je mag me altijd pb-en.
    Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe.
    Sterkte!
     
  6. Issie

    Issie Actief lid

    16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Wat een groot verlies, heel veel sterkte toegewenst!!

    Hier heb ik twee kindjes verloren rond 23 weken, en een miskraam met 8 weken gehad. Ik heb zelf het antifosfolipidensyndroom. Met 40 mg clexane en 80 mg acetylsalicylzuur heb ik een voldragen en gezond kind gekregen. Wel ben ik op 7 dpo al begonnen met prikken, en met 6 weken met acetylsalicylzuur. Ik zou als ik jou was vragen of je op dag 1 van je cyclus mag beginnen met prikken. Ik heb trouwens erg goede ervaringen in het LUMC in leiden daar liep ik op de herhaalde miskramen poli, en die zijn op de hoogte van de nieuwste onderzoeken op dat gebied. Maar je hebt genoeg keuze als ik dat zo lees.

    Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!
     
  7. Anoniemvooreven

    12 jun 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    #27 Anoniemvooreven, 5 jul 2016
    Laatst bewerkt: 5 jul 2016
    Bedankt voor de lieve berichtjes! Issie wat bij jou gebeurt is lijkt erg op wat ik heb meegemaakt. Heftig ook! Wat fijn dat je nu met de medicatie een gezond kindje hebt mogen krijgen. Had jij met de zwangerschappen waar het niet goed is gegaan ook al bloedverdunners? Of dat niet. Ik zelf heb bij de laatste zwangerschap fraxiparine en acsetylsalzuur 80 Mg gekregen. Gelijk vanaf de positieve test gestart met fraxi 0,3 en met 6 weken de acetylsalizuur 80 Mg erbij. Blijf het zo lastig vinden dat dit niet heeft mogen werken. Bij mij is het ook het fosfilipiden syndroom. Zit er nog veel verschil tussen fraxiparine of clexane? Hoe zit dat met de dosis is 40 Mg ongeveer gelijk als 0,3 fraxiparine of is dat toch meer? Als het goed is krijg ik deze week bericht van de vu Amsterdam wanneer de afspraak is. In dec ga ik ook naar Gent omdat ik daar zoveel positieve verhalen over gehoord heb.
     

Deel Deze Pagina