Wachten duurt zo lang..., wie doet er mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vaatdoek, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Oh spannend! Hopelijk blijft die misselijkheid meevallen!

    Ja ontpillen.... een feest is het :rolleyes:
    Ik heb zo'n vermoeden dat die dag waarop ik hoopte een innesteling te voelen, ik misschien eigenlijk ovulatiepijn heb gevoeld. Als ik rond donderdag of vrijdag ongesteld zou worden dan zou dat wel kunnen kloppen. Achvwe zullen zien, ik weet nu in feite niets :confused:

    Volgende ronde ga ik wel ovulatietesten gebruiken. Nog niet eens om het klussen (stom woord vind ik dat) te plannen, maar gewoon om mijn nod te weten!
     
  2. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ja snap je, al is het maar te weten wanneer je ovulatie is zodat je weet wanneer je ongesteld wordt.
    Voordeel is dat ik altijd mijn ei voel groeien, dus vaak na die pijn weet ik dat ik de eerste week het te gezellig moet maken thuis :) hahaha klussen ja, ik wist hiervoor ook nooit hoe ik het anders moest noemen... sexen? :D hahaha
     
  3. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Ja het scheelt als je je lichaam kent! Ik moet mijn lijf opeens helemaal opnieuw leren kennen.

    Hahaha ja ik vind het zo'n klinisch woord, alsof het alleen nog maar gaat om baby's maken en de lol eraf is. Tot nu toe is het bij ons nog leuk. Hopelijk blijft dat zo en hoeft sex geen klus te worden ;)
     
  4. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    @Parmezaan Lief dat je ernaar vraagt.. Hier ook nog altijd niet ongesteld maar weet dus ook niet zeker wanneer mn ei is gesprongen.. Aangezien ik 1 dag voor NOD getest heb wil ik komende vrijdag ofzo nog eens testen.. Heb constant de bekende krampen in mn buik.. En ja idd volgende ronde ovutesten! Vind dit maar niks als ik niet precies weet wanneer ik mn ei gehad heb of dat ie uberhaupt wel gesprongen is.. Lijkt wel alsof ik mn menstruatie geskipt heb maar wel de symptomen zoals steken, zeurderig gevoel, puistjes, lage rugpijn enzo heb..

    @Vaatdoek Fijn dat je niet zo misselijk bent! Intake en gelijk echo, spannend! Iets waar je nu echt naar kan toe leven he!

    Klussen.. Zo noem ik het ook door dit forum.. Ik zei nog tegen me vriend laatst van kom zullen we klussen? Toen keek ie me toch ff raar aan :p
     
  5. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    @Dubke7 Je ovulatie zal inderdaad later zijn geweest dan verwacht. En wie weet is het inderdaad toch raak, zou inderdaad een test doen als je later deze week nog niet ongesteld bent. Stom he dit afwachten en niet weten wanneer nou precies je nod zou moeten zijn.
     
  6. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Nou echt heel stom! Ben vannacht weer misselijk geweest en vanmorgen ook weer zo wakker geworden met flinke krampen. Dit heb ik met aankomende menstruatie echt nooit. Ben een beetje huiverig om te testen omdat mn lichaam me vast weer voor de gek aan het houden is. Ik wacht tot vrijdag.. Jij nog geen tekens van aankomende menstruatie of zwangerschap?
     
  7. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Tjonge zeg. Als ik jou was geweest, met al die symptomen, had ik toch alvast nog een test gedaan... Gezien je cyclus nu toch al langer duurt.

    Hier nul symptomen, ook geen drang om te testen. Als mijn eisprong mooi op tijd was geweest en ik zwanger was geweest, had de test afgelopen weekend eigenlijk wel positief moeten zijn. Mijn eisprong is denk ik echt later geweest en rond die tijd hebben we niet geklust omdat mijn vriend ziek was. Dus dan kan het gewoon niet raak zijn. Dus nee, ik ben er redelijk van overtuigd dat ik gewoon op een menstruatie zit te wachten ;) Maar mocht ik komend weekend nog niet ongesteld zijn dan doe ik wel een test, gewoon om het voor de zekerheid uit te sluiten.
     
  8. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Ik zit ongeveer met hetzelfde alleen hebben wij wel nog 2 x geklust nadat ik dacht dat ik mn eisprong had dus het zou zomaar kunnen. Als ik van die twee keer uit ga dan zal het 3 tot 6 dagen verplaatsen. Vandaar dat ik nog ff tot vrijdag wacht. Als het dan negatief is weet ik in ieder geval zeker dat ik mn menstruatie kan verwachten. Tis wat.. dat zwanger worden :p
     
    Parmezaan vindt dit leuk.
  9. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Ja het is zeker wat!
     
    Dubke7 vindt dit leuk.
  10. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    #170 Dubke7, 20 jul 2017
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    .
     
  11. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Vanochtend werd ik heel blij wakker! Ik had namelijk licht bruinverlies bij het afvegen. Ik word ongesteld! Alhoewel ik nu weer in onzekerheid zit want afgelopen uren niks meer van bruinverlies gehad. Morgenvroeg dan alsnog een testje wagen? Weet echt ff niet wat ik moet doen. Heb gisteravond ovutestjes besteld.. Hoop dat mn menstruatie snel door zet, zoals normaal ook binnen een uur na bruinverlies. Heeft testen nog zin? Zou dr nog een zwangerschap in kunnen zitten? Ik word gek van mezelf :p Vriendlief was helemaal teleurgesteld toen ik zei dat ik ongesteld ging worden.. En nu wil hij dat ik een test doe haha. Hoezo hij is er niet mee bezig :p
     
  12. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Hoe gaat het nu? Heeft het doorgezet?

    Natuurlijk kan het nog raak zijn, zoveel vrouwen hebben wat bruinverlies tijdens een zwangerschap. Zolang het niet echt doorzet, kan het doen van een test wel zinvol zijn. Je weet het gewoon niet.... Frustrerend he!
     
  13. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Echt heel frustrerend! Niks meer te bekennen van bruinverlies.. Was alleen om 6 uur heel licht met afvegen. Wel beetje buikpijn gevoel af en toe maar verder geen klachten. Morgen toch maar een test doen.. Begin zenuwachtig te worden :p Hoe is het bij jou?
     
    Parmezaan vindt dit leuk.
  14. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Bij mij nog geen ongesteldheid te bekennen. Ook heel frustrerend.
     
  15. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Bah zeg!
     
  16. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Test was vanmorgen hartstikke wit :( Had zo gehoopt duidelijkheid te krijgen..
     
  17. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Oh he wat een tegenvaller!

    Dit ellenlange wachten is gewoon echt niet leuk... :(

    Hier nog steeds geen ongesteldheid. Ondertussen wel last van pms :eek:
     
  18. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Nee tis ook echt niet leuk.. Heb bruinverlies weer met afvegen dus hoop dat het door zet vandaag!

    Ga je morgen nog testen of wachten op menstruatie? Pms kwaaltjes, ben benieuwd of het door zet!
     
  19. Parmezaan

    Parmezaan Actief lid

    10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Als het morgen niet doorzet ga ik in de middag wel een test doen, of uiterlijk zondagochtend.
    Verwacht er dan niets van, maar het is wel zo verstandig denk ik.
     
  20. Dubke7

    Dubke7 Lid

    3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Ja precies! Bij mij is het net doorgebroken.. heb wat rond liggen springen door de kamer haha hoe blij kun je zijn.. Ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt dit weekend!
     

Deel Deze Pagina