Wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door jolein8, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolein8

    jolein8 Bekend lid

    23 jan 2015
    569
    9
    18
    Ik temperatuur al sinds 2014. Dus heb best wat ervaring hierin. Maar deze maand snap ik het even niet meer.

    Mijn lf is normaal 7 dgn. Maar nu ineens langer.
    Zo lang is hij nog nooit geweest, als ik ff moet geloven.

    Vanaf cd 10 al waterig slijm. Bmm stond rond cd 13 ook open. Vanaf cd 14-15 ging hij dicht. Slijm was ook weg.
    Pas met ovulatietesten begonnen op cd 14 omdat ik de laatste 10 cyclussen mijn eisprong tussen vd 17 en 21 had ( daarvoor nog later).
    Deze testen waren negatief, heel licht 2de streepje.
    Vanaf cd 14 pijnlijke tepels en borsten. Heb ik alleen in de vorige ronde ook gehad, daarvoor nooit.
    Ff geeft aan eisprong op cd 13. En vanwege bovenstaande geloofde ik dat ook vanaf cd 16, ff zit er wel eens naast bij mij, maar nu leek het niet zo. Wel raar dat hij voor het eerst in 3 jaar zo vroeg was.

    Op cd 10 zwangerschapstest gedaan, omdat mijn lf al 3 dgn langer was dan normaal, maar negatief. Vanaf vanmiddag licht rode bloedverlies, dus start menstruatie.

    Maar klopt de eisprong op cd 13 wel?
    Of was hij toch op cd 15? Maar moest de ovulatietest dan niet donkerder zijn? Ik neem aan dat door de lh piek die misschien op cd 13 was, die op cd 14 toch een donkerder streepje moest weergeven. Dat daalt toch niet zo snel dat het zo snel heel licht is?

    Reden dat ik het wil weten is dat ik volgende week een afspraak bij de gynaecoloog heb, oa vanwege uitblijvende zwangerschap. Eerste zwangerschap was mbv clomid. Toen geloofden ze me eerst niet met mijn korte lf en late eisprong. Ik voel me voor schut staan als ik onderzoeken krijg en nu ineens wel een 'goede' lf heb van 10 dgn

    Ps ik temp anaal op dezelfde tijd voor het opstaan. Alleen vandaag was het eerder en nadat ik op was gestaan vanwege omstandigheden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina