Wat hebben/hadden jullie aan bij de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pasta, 20 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    OK-jasje want had een ruggeprik.
     
  2. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Een oud lang zwart topje wat over mijn billen viel. En een voedingsbh. Ik vind het niet fijn om zonder bh rond te lopen, persoonlijk dingetje. :D
     
  3. Mrs1

    Mrs1 Actief lid

    10 jan 2017
    268
    82
    28
    Een zwart strapless (oud jurkje), ideaal ook voor na de bevalling met borstvoeding geven.
     
  4. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Een bh en topje zonder mouwen.
    Ik had ook niet echt de tijd om iets te pakken of om er mooi bij te liggen.
     
  5. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Gewoon een ziekenhuisschort! :D
     
  6. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Sunshine007 en jeshh vinden dit leuk.
  7. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Ik had een xl shirt van de Hema aan
     
  8. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.148
    1.072
    113
    Bij eerste (ziekenhuisbevalling, poliklinisch) had ik gewoon mijn shirt nog aan (en BH), eigenlijk niet over nagedacht om me te verkleden. Verpleging had ook niets gezegd, wat achteraf gezien wel attent van hun geweest zou zijn. Nu liepen ze erg te sjorren en trekken om baby op mijn blote borst te krijgen. Was een wit shirt overigens, dus dat kon daarna meteen in de prullenbak :p...

    Bij tweede en derde had ik mijn nachtjapon (big shirt) aan toen de bevalling begon en deze dus gewoon omhoog geschoven om baby op borst te kunnen leggen.
     
  9. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.096
    496
    83
    Een jurkje wat ik nog aan had en bij de tweede een zwart topje.
     
  10. Kate87

    Kate87 Bekend lid

    11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ik had een big shirt/pyjama aan van betty boop, haha!
    Nu wil ik een spagettiband jurkje (zwart) met een sportBH eronder, maar ben nog aan het zoeken naar een goed jurkje.

    Wit is niet de verstandigste keuze hoor, haha!
     
  11. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
  12. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Dat bedacht ik mij later ook, haha. Ach, jammer dan :p
     
  13. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik was daar op dat moment niet zo mee bezig. Ik ben bevallen in de kleren die de verloskundige mij aan trok. Ik heb constant onder de douche gestaan thuis en lag dus naakt op bed. Broek heb ik natuurlijk uit gedaan maar ik had verder een zwart hemd aan.

    Toen onze zoon geboren was hebben we die gewoon omhoog getrokken over mn hoofd. Heel makkelijk :D
     
  14. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik HAD een pyama aan. 2 meegenomen. Maar omdat ik zo aan t overgeven was (denk aan exorsist) ben ik bevallen in een ziekenhuis schort.
     
  15. Selina1984

    Selina1984 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Bij de eerste een basic top met spegettibandjes die extra kang was. Bij de eerste ook daarin begonnen, maar lag al snel naakt op bed.
     
  16. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.335
    113
    Ik had al heel snel niks meer aan, heb tussendoor meerdere malen onder de douche gestaan en heb daarna niks meer aangetrokken.
     
  17. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Bh hemd en trui. Geen tijd om iets anders aan te trekken kwam met 9.5 aan in t zkh..
    Helemaal ook niet aan gedacht trouwens..
     
  18. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Voor de dames die volledig naakt zijn bevallen:
    hadden jullie dan wel een laken over je heen? Was het zo warm dat zelfs het topje uitging of had je geen schone kleding meer? Of was je bewust naakt?
    Naakt lijkt mij zo naakt namelijk, haha. Iedereen die zo de kamer in kan lopen? Je ligt al met je benen wijd for the whole world to see, en dan ook nog blote borsten en een blote buik lijkt me dan onprettig? Of maakt het je echt niets meer uit op het laatst?
    Was je alleen naakt tijdens het persen of ook tijdens de weeën?

    Hoop vragen, sorrie :D
     
  19. Samila

    Samila Actief lid

    25 apr 2015
    399
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hihihi...bij mijn eerste was ik helemaal naakt. Ik weet alleen niet hoe ik zonder kleding ben geëindigd.:D op de foto's zag ik dat ik blijkbaar naakt was. Ba de bevalling had ik wel een laken over mij heen maar tijdens had ik het te warm.
    Bij de tweede had ik een t-shirt aan en een laken over mij heen want ik had het heel erg koud.
     
  20. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had het bloedheet, dus naakt was echt niet te koud. Er stonden flink wat mensen om m'n bed, dat kon me niks schelen. De schoonmaakster keek zelfs nog even binnen om te checken of de kamer vrij was (niet dus ;) ) en die mocht van mij best blijven als ze wilde ;) Vanaf de eerste serieuze weeen geen schaamte meer.
     

Deel Deze Pagina