wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heb je hier toevallig wat aan?

    https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-minecraft-party-supplies.html
     
  2. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    #2662 wishfulthinking, 20 aug 2017
    Laatst bewerkt: 20 aug 2017

    Ik heb hetzelfde item afgelopen woensdag besteld via ali maar via Duitsland laten zenden
    Kostte mij €4,50 aan verzendkosten maar was nu net zo duur als het uit china verzonden werd..
    Als het goed is word het morgen of dinsdag bezorgd met dpd
    Het is al in Nederland
    Het item was nu €19 + €4,50 verzendkosten - een discount van de shop €22,97
    Aangezien je tot €22 mag invoeren (exclusief vervoerskosten) heb ik het nu mooi omzeilt:roflmao:
     
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Geen idee eerlijk gezegd, als het echt uit Duitsland komt dan zullen daar weer andere regels voor gelden qua invoeren dan als het vanuit China komt.
     
  4. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Iemand ervaring met het bestellen van een GPS horloge voor kinderen? Hoe zit het met de taal en het omzetten daarvan?
     
  5. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Geen ervaring mee.

    Ik heb twee bestellingen gedaan voor samen iets van 5 euro. Met iDEAL betaald en afgeschreven. Kreeg bericht dat het werd verscheept. Maar nu na een week krijg ik mail van de verkoper dat de bestelling is geannuleerd vanwege niet betaald door mij.
    Iemand dit ook al eens gehad. En tips voor mij?
     
  6. Joyful

    Joyful Actief lid

    19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Iemand de laatste tijd nog leuke dingen besteld?

    Ik ben inmiddels al een beetje aan het bedenken wat ik de kinderen met Sinterklaas zal geven. Ivm de lange levertijd wil ik op tijd bestellen.

    Onlangs deze pantoffels besteld voor mijn dochter voor nog geen 2 euro, en ze zitten nog goed ook.

    pant.jpg
     
  7. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Toevallig gisteren weer wat leuke dingetjes besteld.

    We gaan binnenkort met een groepje stappen en nu heb ik een Anti Kater pakketje gemaakt. Of althans, ik heb de spullen besteld om dat er in te doen. We gillen namelijk iedere keer weer bij feestjes '' Dit keer drinken we echt niet veel want heb geen zin in een kater '' nou je raad het al, dat gebeurd dus nooit :roflmao:

    Nu heb ik dus van die katoenen zakjes gekocht met zo'n groot rood/wit kruis er op met de tekst '' Regret Nothing '' daarin doe ik dan een flesje '' Anti Kater '' water, 2 aspirines, oordopjes, zo'n slaapmaskertje voor over de ogen met van die gekke oogjes er op, een elastiekje om het haar vast te maken tijdens het eventuele kotsen, een lip balsem, een dextro energie en een cup a soup zakje :roflmao:

    Heb dan die zakjes, slaapmaskertjes, elastiekjes, leuke kaartjes om er aan te hangen en oordopjes via Aliexpress besteld. En dat dan x10 :roflmao:
     
    dreumesje, jt82, fluitketel en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Ik heb een tijdje geleden superstars voor mijn dochter besteld, ik kreeg bericht dat ze bij een afhaalpunt liggen. Ben benieuwd....
     
  9. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Had ik ook,werd vastgehouden bij de douane.Kreeg t een paar dagen later in de brievenbus.
     
  10. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    De lepin huizen (lego) zijn hier een groot succes. We hebben inmiddels 12 huizen waarvan 6 inelkaar gezet. Het zijn enorme bouwwerken en niet zo makkelijk in elkaar te zetten als echte lego (wel goede handleiding!) maar voor de prijs die je betaald.. Dus voor de legofans (en papa's die het leuk vinden om in elkaar te zetten). Het zijn mooie huizen, van binnen tot in detail. Ze staan allemaal op een plank op de kamer van mijn zoontje. Was allemaal net iets boven de 50 euro en tot nu toe gewoon door de douane gekomen.
     
    MamaChantal vindt dit leuk.
  11. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Wij sparen idd de echte huizen, alleen de eerste 2 hebben we niet gekocht en zijn nu op marktplaats meer dan 800 euro waard.
    Daarnaast heeft mijn zoon al zoveel lego... wel nerf pijlen halen we er?


    Wie heeft er leuke linken voor de sint/ kerst voor de kids (ong 8-11 jaar)?
     
  12. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Weer allemaal spulletjes besteld voor de kinderen. Kussenhoesjes, en een wasmand.
     
  13. Mariannetje

    Mariannetje Bekend lid

    6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Heeft iemand nog leuke ideetje alvast voor sinterkerst voor een bijdehante 3 (bijna 4) jarig dametje?
     
  14. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Hier een autoradio besteld, voor 15 euro. 2 euro verzendkosten, dus 17 euro ;). Het gekke ding heeft USB, SD kaart reader, AUX, Bluetooth en werkt als een tiet! We hebben hem afgelopen zaterdag geinstalleerd, was echt een eitje. Ik ben compleet verbaasd haha. De bluetooth werkt ook prima, dus ik ben heel erg blij met mijn radio van 17 euro!
     
  15. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Houd ze van Lego? De lego van Aliexpress is erg goed en ze hebben leuke sets.
     
  16. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    Prinsessenjurk? Of andere verkleedkleren?
     
  17. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Krijg je dit dan thuis bezorgd of moet je het ophalen bij een punt?


    Meer voor die sets in het algemeen hoor, niet specifiek die huizen.


    Ik wil graag het Harry Potter kasteel bestellen ;) niet voor mijn kind maar voor mezelf. Dat was echt mijn grote Lego droom als kind maar ik vind hem nu veel te duur en ben geen Lego verzamelaar.
     
  18. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je weet helaas van te voren nooit hoe het word bezorgd, kan dus zijn dat je het op moet halen bij een ophaal punt maar het kan ook zijn dat het met de pakket post thuis word bezorgd. Het is altijd afwachten.
     
    annelie566 vindt dit leuk.
  19. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    De meeste paketten die ik heb besteld zijn thuis bezorgd (dhl). Twee pakketten zijn via een ander postorderbedrijf verstuurd (volgens mij dpd), zij hebben 1 bezorgpoging gedaan en het vervolgens (toen ik niet thuis was) het bij een ophaalpunt gebracht hebben in mijn buurt.
     
    annelie566 vindt dit leuk.
  20. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Heb je toevallig nog de link? :)
     

Deel Deze Pagina