Wat leuk om te trakteren op de peuterspeelzaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal26, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

    chantal26 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Volgende week maandag wordt onze dochter alweer 3 jaar.
    Nu zit ik maar te bedenken wat leuk is om te trakteren.
    Het mag geen snoep zijn, en meestal doen ze er een klein kadootje bij.
    Maar ze trakteren altijd als kadootje bellenblaas, potlood met een schriftje.
    Die heeft ze al heel veel gekregen, dus ik wil eigelijk iets anders bedenken.
    Iemand een idee waar ik een leuk kadootje kan kopen voor bij de traktatie?

    En wat geef je de juffrouw's?
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben een keer badeendjes gedaan voor als cadeautje erbij, die waren toen redelijk goedkoop bij de xenos, misschien zoiets een idee?
     
  3. chocolaatje

    chocolaatje Niet meer actief

    Kadootje geven hebben ze hier liever niet. Mijn zoontje neemt afscheid en is jarig op de psz. Ik heb plastic bekertjes gekocht, doe daar een danoontje of knijpfruit in met misschien een manderijntje erbij. Ik pak het mooi in doorzichtig plastic folie met lint en een ballon eraan. Dan een kaartje eraan met foto erop. Dat met een leuke tekst, b.v hoera Jantje 3 jaar! Zoiets ga ik doen.
     
  4. diddi

    diddi Bekend lid

    1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft afgelopen zomer samen met mijn cakjes gebakken en daar een kaartje met Hoera erin gestoken.
    Daarnaast kregen de kindjes een uitdeelzakje met een velletje stickers en een verpakte ontbijtkoek en uitroltoeter mee! Dit bij elkaar koste een tientje voor alles. De juffen kregen ook een cakje.
    Wij hadden bij de AH die kant en klare cakjes bakken gekocht en bij de Hema de rest. Bij de Hema heb je boekjes met stickers voor een euro en daar zitten vijf velletjes in die je er makkelijk uit kan halen, zodat iedereen een velletje krijgt!
    Wij hebben onwijs veel leuke reacties gehad, juist omdat het een keer iets anders was dan inderdaad bellenblaas enz!
     
  5. chocolaatje

    chocolaatje Niet meer actief

    Ik keek gisteren op www.traktatiecorner.nl omdat ik er ook mee bezig ben. daar staan echt hele leuke dingen tussen!
     
  6. ramoontjuh82

    ramoontjuh82 Actief lid

    8 okt 2008
    406
    1
    18
    ik heb een stokje gedaan met kleine spekjes 3x en daarna poffertje dan een druifje en een poffertje stukje meloen en dan afsluiten met poffertje. Dit was een groot succes kinderen zaten er in te smullen.
     
  7. miis

    miis VIP lid

    8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    bij action heb je wel van die uitdeel cadeautjes...van die klapperhandjes oid....is sowieso wel leuk..

    of je hebt er ook drinkbekertje van 20 cent ofzo...vul het met snoep tomaatje ofzo en nog iets van mini ontbijtkoekj en ballon...crepe papier, doorzichtig folie en wat crea doen....kaartje eraan oid
     
  8. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    stuiterbal
    stoepkrijt
    Mooi rietje
    Stickers
    Dobbelsteentje
    Stempel (s)
    Zakje speelmais
    1 bekertje klei
    Tol
    Ballonnen in een bekertje ( of iets anders)
     
  9. Daisybunk1

    Daisybunk1 Actief lid

    10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    zelf heb ik een mini ontbijdkoekje en danoontje getrakteerd. ze vonden het heerlijk.;)
     
  10. redu

    redu Bekend lid

    30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Toevallig vandaag voor het eerst getrakteerd met dochter op peuterspeelzaal.
    Had bij de action kleine kadootjes gekocht.
    Pakje fluitjes/trommeltjes en sambaballetjes 6 in een pakje voor 0,65 cent.
    Voor allemaal een roltong en ballon.
    Toen van gekleurd karton bootjes gevouwen,sateprikker erin als mast.
    Rode snoepveter aangeknoopt met nibbits eraan en kaartje met naam en leeftijd
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina