Wat moet ik doen? :(

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door LoisJoanna, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoisJoanna

    19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Hoi dames,

    Ik wil hier heel graag mijn verhaal doen omdat ik benieuwd ben naar jullie advies en ik het zelf niet meer weet....

    Ik heb sinds 2 weken erg veel last van bekkeninstabiliteit.. ik zit nu thuis sinds 1.5 week omdat ik echt veel pijn heb.
    Ik werk 3 dagen van 8 tot 5 als caissière maar een hele dag zitten doet zo'n zeer. :$
    Ik heb aan gegeven dat ik even thuis zou blijven tot ik bij de therapeut ben geweest omdat die mij wel tips kon geven.
    Gelukkig hebben ze hier wel begrip voor..
    Nu ben ik afgelopen vrijdag bij de therapeut geweest en die heeft me wat oefeningen gegeven om het dagelijks leven door te komen.... verder kon ze weinig zeggen over het werk omdat ik dat het beste met de arbo arts kon bespreken.
    Ik moet nu wel wekelijks naar therapie.

    Ik het werk weer gebeld om alles door te geven blijkt dat er flink wat veranderingen zijn geweest waardoor het langer duurt voordat de arbo arts contact met me opneemt.
    Nú willen ze dat ik maandag een ochtendje (5 uurtjes) kom proberen op t werk en ik ben dan weer zo eigenwijs om ja te zeggen.. ik durf gewoon geen nee te zeggen omdat ik me echt heel bezwaard voel!
    Maar ondertussen heb ik nog steeds zoveel pijn. Ik heb zelfs voor lange afstanden een rolstoel aangeschaft. :(

    Wat kan ik nu t beste doen? Gewoon gaan en door de pijn heen bijten zodat ze me wel gezien hebben.. of ...?
    Ik ben trouwens 22 weken zwanger dus nog een hele tijd te gaan...:(
    En ik ben zoooo bang voor de arbo...:$

    Liefs Lois
     
  2. troetjuh

    troetjuh Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje