Wat moet ik doen? :(

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door LoisJoanna, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoisJoanna

    19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Hoi dames,

    Ik wil hier heel graag mijn verhaal doen omdat ik benieuwd ben naar jullie advies en ik het zelf niet meer weet....

    Ik heb sinds 2 weken erg veel last van bekkeninstabiliteit.. ik zit nu thuis sinds 1.5 week omdat ik echt veel pijn heb.
    Ik werk 3 dagen van 8 tot 5 als caissière maar een hele dag zitten doet zo'n zeer. :$
    Ik heb aan gegeven dat ik even thuis zou blijven tot ik bij de therapeut ben geweest omdat die mij wel tips kon geven.
    Gelukkig hebben ze hier wel begrip voor..
    Nu ben ik afgelopen vrijdag bij de therapeut geweest en die heeft me wat oefeningen gegeven om het dagelijks leven door te komen.... verder kon ze weinig zeggen over het werk omdat ik dat het beste met de arbo arts kon bespreken.
    Ik moet nu wel wekelijks naar therapie.

    Ik het werk weer gebeld om alles door te geven blijkt dat er flink wat veranderingen zijn geweest waardoor het langer duurt voordat de arbo arts contact met me opneemt.
    Nú willen ze dat ik maandag een ochtendje (5 uurtjes) kom proberen op t werk en ik ben dan weer zo eigenwijs om ja te zeggen.. ik durf gewoon geen nee te zeggen omdat ik me echt heel bezwaard voel!
    Maar ondertussen heb ik nog steeds zoveel pijn. Ik heb zelfs voor lange afstanden een rolstoel aangeschaft. :(

    Wat kan ik nu t beste doen? Gewoon gaan en door de pijn heen bijten zodat ze me wel gezien hebben.. of ...?
    Ik ben trouwens 22 weken zwanger dus nog een hele tijd te gaan...:(
    En ik ben zoooo bang voor de arbo...:$

    Liefs Lois
     
  2. troetjuh

    troetjuh Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tja als echt niet gaat zou ik vandaag bellen dat gewoon niet lukt, je kan ook nog is met je vk overleggen meestal hebben hun ook goed advies en gewoon zeggen dat
    Je wacht op een oproep van de arbo en tot die tijd zoiezo je rust pak.
    En aan jezelf als je niet goed ermee om ga kan je na je zwagerschap ook nog erg veel problemen ondervinden
     
    LoisJoanna vindt dit leuk.
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Pijn is pijn. Jammer dan!! Echt aan jezelf denken. De arboarts zag ik ook heel erg tegen op toen der tijd maar was juist heel meedenkend! Ze zijn ervoor jou.
     
    LoisJoanna en Marielle1993 vinden dit leuk.
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Super vervelend joh!
    Ik kan aan je verhaal zo lezen dat je het gewoon niet ziet zitten.
    Ik zou gewoon afzeggen en uitleggen, dat je echt te veel pijn hebt om aldoor te zitten...
     
    LoisJoanna vindt dit leuk.
  5. LoisJoanna

    19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Dankjewel voor jullie reacties.. ik ga de moed bij elkaar rapen en t werk opbellen!
     
    Kangerootje en Ukkie1 vinden dit leuk.
  6. Melian

    Melian Fanatiek lid

    16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Dat is verstandig. Bekkeninstabiliteit overkomt je en wordt alleen maar erger als je jezelf niet in acht neemt. De arbo-arts is er ook voor jou (er zijn juist ook veel werkgevers bang voor de arbo ;)) en het zal niet de eerste keer zijn dat ze iemand met jouw klachten tegenkomen. De kans is groot dat ze met je op zoek gaan naar een manier waarop je wel aan het werk kunt, zonder dat het ten koste gaat voor je gezondheid. En wat niet gaat, gaat niet. Soms helpt het om jezelf te behandelen als je beste vriendin: waarschijnlijk had je haar ook volmondig aangeraden om te bellen ;) Succes!
     
    LoisJoanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina