wat voor kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamzie, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hebben een Super Slex.Is niet zo bekend, maar wel helemaal geweldig. Is zeer makkelijk in hoogte te verstellen (in tegenstelling tot de welbekende Triptrapstoel).Hij is gemaakt van plastic, dus je kunt hem lekker afsoppen en in de zomer buiten gebruiken en hem daar zelfs laten staan. Hij is erg stevig. Je kan er als volwassenen ook lekker op zitten. Het enige nadeel is dat ze er alleen in felle kleuren zijn. Dat vinden natuurlijk niet alle mensen mooi. Wij vonden het juist leuk. Maar door die felle kleur, worrdt ie minder verkocht, waardoor ie ook niet overal te koop is.
    Succes met je zoektochtnaar de perfecte kinderstoel. Maar ik kan je zeggen dat ik hem heb gevonden.
    x Linda
     
  2. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij hebben de meegroeistoel van Prenatal (van Tiamo). Blad, zitgedeelte en voetensteun kunnen hoger/lager gezet worden. Wij zijn er super tevreden over.
     
  3. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
  4. melle

    melle Bekend lid

    31 mei 2006
    921
    1
    0
    Hier ook een Tripp Trapp. Nog niet gebruikt. Maar voor ons is ook het voordeel dat tie aan tafel kan worden geschoven en dat tie bij interieur past.
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben voor de oudste (2 jaar) een Stokke Trip Trap en voor de jongste (bijna 6 mnd) een Chicco Polly.
    De Chicco Polly is vooral voor het eerste jaar makkelijk omdat ze er al met 6 maanden in kunnen en omdat je de rugleuning ver plat kunt leggen zodat je kleintje ook in de kinderstoel zijn/haar flesje kan drinken na de boterham of het avondeten.
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier idem dito, alleen bij kruidvat hadden ze m niet meer. Ik vet balen.. Toen de week er op hadden ze m p'sies t zelfde bij de trekpleister.. :)
     

Deel Deze Pagina