Wat zien jullie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door channa1996, 23 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa1996

    23 sep 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Na 10 jaar mirena spiraal nu eindelijk 27/8 eruit om aan kindjes te beginnen. Nog niet ongesteld geweest maar wel eisprong gevoel denk ik op en rond 8/9
    Tot 18/9 af en toe misselijk en 15/9 straal misselijk geweest nog steeds niet ongesteld geworden nu deze test is op 15/9 gedaan eerst neg test volge de dag bij opruimen toch een licht blauw streepje is dit nou het indroogstreepje ik heb er al veel gedaan hier voor maar dit nog nooit gezien....
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Een test kun je na een dag echt niet meer aflezen. De maximale afleestijd bestaat omdat daarna inderdaad indroogstreepjes kunnen staan ;)

    Zou even een nieuwe doen en deze binnen de gestelde tijd aflezen.
    Als ie toch op een zwangerschap gereageerd zou hebben, zou je nu een week later echt een knalstreep moeten kunnen zien
     
  3. VEC

    VEC Lid

    3 mrt 2017
    80
    53
    18
    Vrouw
    Zijn die foto's allemaal van 1 en dezelfde test?

    Sowieso lijkt me 15/09 nog te vroeg om te testen in jouw situatie --> 19 dagen na verwijdering spiraal.
     
  4. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    15 september is 8 dagen geleden... waarom heb je niet gewoon nog een test gedaan? Als dit hCG is zou hij nu moeten knallen. Maar zoals al gezegd is de test buiten afleestijd niet betrouwbaar en kan het dus heel goed een indroger zijn.

    Geheel off topic: Is de 1996 uit je nickname trouwens je geboortejaar? Want hoe jong was je dan wel niet toen je een spiraal kreeg als je die al 10 jaar had :eek:?
     
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Scherp! Ongeveer 11? :roflmao:
     
  6. channa1996

    23 sep 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    was een halve dag erna en bij het kijken binnen de 10 min had ik heel snel gekeken zag geen la lat-relatie dus dacht ach nog niks
     
  7. channa1996

    23 sep 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Geheel off topic: Is de 1996 uit je nickname trouwens je geboortejaar? Want hoe jong was je dan wel niet toen je een spiraal kreeg als je die al 10 jaar had :eek:?[/QUOTE]

    Haha scherp maar nee dat is het jaar dat ik mijn mailaccount ooit aanmaakte ik was toen 16. Spiraal is geplaatst toen ik 25 was
     
  8. channa1996

    23 sep 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Het is dezelfde test ja dus als ik het goed begrijp dan kan ik morgen. Het beste testen volgens de calculator ben hier echt nog nieuw mee
     
  9. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Gelukkig :D ik schrok al. En zoals ik al zei als dit streepje echt van een zwangerschap komt dan zou je nu gewoon kunnen testen. Hoop voor je dat er een duidelijke tweede streep komt!
     
  10. channa1996

    23 sep 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Voor alle zekerheid doe ik het morgen pas dan laat ik het nog ff weten
     

Deel Deze Pagina