We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ahh wat jammer dat je niet thuis kan bevallen! Wat is de reden van de keizersnede? Ja ik ben inmiddels ook al aan het aftellen haha. Ik kan niet wachten om baby in mijn armen te hebben. Zo'n gek idee eigenlijk,weer een baby in huis..
     
  2. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Mijn placenta ligt stukje voor de uitgang/te dichtbij dus mag niet natuurlijk bevallen. Enige voordeel is dat ze de ks ergens in week 38 inplannen.

    Ja kun je bijna niet voorstellen he weer een kleintje erbij straks. Jou dochtertje is denk ik even oud als mijn zoontje..
     
  3. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Dus nog maar even voor jou :D Maar wel ontzettend jammer zeg dat je niet thuis kan bevallen.. Mijn dochter wordt eind juni 5 :)
     
  4. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden, hier weer berichtje van mij! Na een heerlijk maar heel heftig vakantie zijn we weer thuis en morgen moet ik weer gaan werken voor het eerst! Maar nu zit ik met de kleine man bij de huisarts het gaat al heel lang niet goed! Eigenlijk vanaf het begin heeft de kleine het moeilijk! Hij heeft moeite met slikken, ademhalen oversteekt zich huilt heel veel en slaapt slecht! Hierdoor slapen wij ook nauwelijks en beginnen uitgeput te raken! Voor mijn vakantie heb ik een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts en hier kunnen we 5/6 terecht maar dit ga ik niet trekken zeker niet als ik gewoon moet werken!!! Ik hoop zo wat wijzer te worden! Hoe is het met jullie?

    Liefs
     
  5. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Hey dames, wat een rust hier zeg!
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  6. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Oeeeh je bent er bijna!! Spannend joh! Hoe voel je je? Het is hier idd erg rustig de laatste tijd, allemaal druk denk ik!

    Hee Kimjoy! wat vervelend voor jullie! Hoe is het nu met de kleine? Wat zei de arts? Klinkt mij als een nare reflux! Al jbpm geprobeerd? Baat het niet, schaadt het niet. Mijn kids konden/kunnen allemaal niet zonder dat spul.

    Met mijn gaat het goed! Mn meisje is alweer 2,5 maand! Het gaat zo snel weer allemaal! Hoewel ik het wel oké vind dat die heftige eerste tijd nu voorbij is en ikalles een beetje op de rit heb met Elin. Ze is een makkelijk meisje! Wel jbpm nodig in haar fles. Anders drinkt ze erg slecht en puugt heel veel. Maar verder is t echt een makkelijk meisje!
    Ben nu hard bezig zelf een beetje fitter te worden/wat kilo's kwijt te raken!
     
  7. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi lievekind, hier gaat gelukkig wat beter! Naast jbpm heeft onze kleine man nexium! En dat helpt heel goed wel hebben nu een ander mannetje!

    Ook ben in weer kekker aan het werk!

    Fijnen te joren dat alles goed gaat
     
  8. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.236
    1.044
    113
    Nou even de tijd hier komt ie:

    Dinsdag ochtend doorgestuurd voor ctg ivm minder leven. Daar verloor ik de volledige slijmprop en al snel volgden de weeën. Eerst licht, maar steeds sterker. Toch nog gaan lunchen met mn moeder. Om 16.30 braken mijn vliezen. Maar de weeën kwamen nog steeds onregelmatig met pauzes van 10,8,3 en dan weer 4 min. De volgende morgen kwam de vk en bleek ik nog maar 2 cm te hebben. Omdat ik graag thuis wilde bevallen mocht ik het tot uiterst 16.30 uur thuis proberen. Om half 5 had ik nog steeds maar een krappe 3 cm en moest ik naar het ziekenhuis ivm de 24 uur regel. Daar aangekomen aan de opwekkers en om half 8 een ruggeprik gekregen omdat ik nog maar 4 cm had. Echt wat een genot, een heerlijkheid! Om 10 uur kwam de vk een check doen en had ik volledige ontsluiting. Moest alleen even wachten op mijn man want die was naar de mac donalds. Om 22.30 mocht ik gaan persen en om 22.50 geboren. Hij bleek achteraf ook nog in het restant vw gepoept te hebben.. maar hij is er! Gezond en wel
     
    Lievekind en Kimjoy vinden dit leuk.
  9. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Geweldig nieuws Mutskuh! Van harte gefeliciteerd !!
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  10. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hey dames!

    Ik wilde even laten weten dat op 12 juli om 22.56 onze zoon Noah is geboren! :D
     

Deel Deze Pagina