Week na menstruatie bruin slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb een snel vraagje

Ik zit aan de pil en was dus ongesteld geworden. Dit is nu ongeveer een week geleden. Maar nu heb ik af n toe last van bruin slijm. Okeej een smerig detail sorry hiervoor. Maar t lijkt dan op gesmolten melk chocolade dit is de beste omschrijving er voor. Maar hoe kan dat? Wat kan dit zijn. Normaal heb ik dit nooit?

2. rosied

rosied Actief lid

12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    kan een doorbraakbloeding zijn. bijwerking van de pil

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Zou ik ook denken

4. Sarahhhh

Maar heb dit niet verl eerder gehad.

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Dat zegt gelukkig helemaal niks :) Plus fat je de laatste jaren wel een aantal keer met de pil gestopt en weer gestart bent, toch? Kan je lichaam op den duur ook wel wat van slag van raken...

6. Sarahhhh

Vandaag begon de dag met buikpijn en zojuist een druppel rood bloedverlies. Ik kan toch niet weer ongesteld worden? 2,5 week geleden ook al. Toen na een week een bruine bloeding en nu alweer een druppel rood verlies

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kan wel hoor... hormonen doen rare dingen en kan dat je lijf wat van slag is.

Ik had een implanon en was op een gegeven moment elke 10/11/12 dagen ongesteld.... helemaal klaar mee en heb hem toen ook laten verwijderen. Daarna was mijn cyclus weer normaal

8. Sarahhhh

Oh wat gek! Zou t kunnen omdat ik de pil onregelmatig slik. Denk aan te laat nemen of een dag vergeten?

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Ging t vorige topic niet gewoon over jezelf ipv een vriendin? :p

En ja, dat kan zeker. Ik zou dan ook kijken naar een andere vorm van anticonceptie als je niet zwanger wilt raken.

10. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Als je het vaak vergeet kan het rare dingen doen, doorbraakbloedingen zijn dan niet abnormaal nee, en zou ik zeker gaan nadenken of dit wel het juiste middel voor je is

11. Sarahhhh

JAa maar al zolang ik hem slik. Slik ik onregelmatig maar heb nooit eerser die bloedingen gehad in 3 jaar

12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Waarom zou je al drie jaar de pil onregelmatig slikken? Bedoel je hiermee dat je hem soms vergeet/niet op vaste tijden slikt, of dat je een maand stopt, begint, stopt, etc.?

Als het dat eerste is, zou ik er echt wat aan doen hoor.
    Ik had zelf een paar maanden geleden dat ik ziek was (pil uitgespuugd waarschijnlijk) en dat ik de pil vergat (niet het standaard ritueel voor het slapengaan). Toen ben ik drie weken lang steeds een beetje ongesteld geweest. Het ging op en af omdat ik zeg maar een paar dagen slikte en dan weer niet.
    Vond het zo irritant en vervelend voor m'n lichaam (het is niet niks om steeds te schommelen met hormonen!) dat ik sindsdien exact op hetzelfde tijdstip de pil slik.

13. Sarahhhh

Jaa dat ik hem vergeet enzo bedoelde ik jaa. Ik ga er nu ook echt iets aan doen. En zo goed mogelijk regelmatig proberen te slikken. Dit is inderdaad heel vervelend jaa! Ik slik hem nu al wel een week regelmatig. Daarom vond ik het zo raar dat ik dus alsnog ongesteld werd. Maar dat zou dan wel komen door de week er voor. Nouja we gaan het zien of t beter gaat worden nu.

Had net trouwens een heel groot stuk in mn maandverband zitten. Niet zoals een normale klont. T was een stuk van ong. 3 cm lang en 1 cm breed. Ik vond het er zo raaar uit zien

Deel Deze Pagina