Welke autostoel voor bij oma?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Bubblez, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Voor onszelf kopen we een achterwaartse stoel. Maar hij zal elke woensdagmiddag bij oma zijn, en dan is een eigen stoel wel handig.

    Voor nu heeft hij nog de maxicosi. Maar voor straks zoek ik een redelijk betaalbare autostoel. Achterwaarts past niet in combinatie met lange benen voorin (opa en oma) dus hij moet voorwaarts. Hij moet wel veilig zijn, en niet te fragiel (sommige hebben van die zwakke hoofdsteuntjes)

    Welke hebben jullie? Welke raden jullie aan?
     
  2. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Maxi cosi Tobi :)
     
  3. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Wij hebben de MC Rubi. Fijne stoel en een leuke kleur maar ik vond het alsnog een rib uit m`n lijf... (ik dacht 160 euro)
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zie idd de tobi en rubi. Zal ze eens vergelijken.

    De stoel die ik voor onszelf wil is 355. Voor onze auto prima maar niet voor die enkele keren bij opa en oma. Tis zo duur allemaal
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.457
    113
    Wij hebben de Maxi Cosi Tobi en de Maxi Cosi Axiss. Persoonlijk vind ik de Axiss fijner.
     
  6. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wij hebben de Britax romer king, hele fijne stoel, max 200€ en komt goed uit de anwb test:thumup:
     
  7. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    MaciCosi priori. Erg makkelijk ook in gebruik en licht gewicht.
     
  8. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Je kan ook nog een combinatie stoel overwegen, daarvan kun je later het 2/3 gedeelte eventueel samen gebruiken, dat Is niet meer zo'n gesleep. Wel goed kijken naar de testresultaten, want veel combinatie stoelen scoren slecht, maar er zijn ook een paar goede en dan kun je jaren vooruit. Wij hebben de kiddy guardian.
     
  9. TopperD

    TopperD Bekend lid

    9 jun 2015
    777
    156
    43
    Wij hadden ook de Tobi. Vond het een hele fijne stoel in gebruik. Opa en oma hadden een priori geloof ik, maar daar zaten ze toch anders in. De Tobi is wat lomper maar oogde veiliger.
     

Deel Deze Pagina