Welke duo wagen?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door piscean, 4 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke duo wagen?

  1. Bugaboo donkey

    66,7%
  2. Uppababy Vista

    33,3%
  3. Anders

    0 stem(men)
    0,0%
  1. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Deze twee heb ik nu op het oog maar andere suggesties zijn ook welkom.

    Wat voor ons wel een ‘dingetje’ is, is dat we een 7 persoons auto moeten gaan aanschaffen en aangezien je dan heel wat kofferbak ruimte mist wel moet passen. Ik principe kan 1 stoel bij ons naar beneden geklapt worden.

    Eigenlijk was de bugaboo donkey het meest aan ons getipt, ik vind het idee ook wel mega fijn dat ze naast elkaar dan zitten en ik de jongste telg gewoon kan zien.

    brand maar los! Hihu
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.512
    5.616
    113
    Vrouw
    Hier 2x een donkey gehad en vind het een superfijne wagen!

    En je kan gewoon overal tussendoor :)
    Soms moet je misschien even een ander pad nemen in een winkel maar deuren ed gaan prima.

    met de donkey is het wel dat als de maxi Cosi erop zit het wat breder is dan met een wieg en stoeltje oid, dan kom je dus niet elke deur (even makkelijk) door
     
    piscean vindt dit leuk.
  3. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.415
    3.966
    113
    noord holland
    Ik had voor de peuter/baby een eenvoudige duobuggy met babynestje. Makkelijk klein op te vouwen, kon prima in de achterbak. Hiernaast had ik ook de gewone wagen met een meerijdplankje. Voor een hoop dingen voldeed de gewone wagen met plankje, voor andere dingen had ik het plezier van de duobuggy.
    Geen extra ruimte nodig als eerder. En in de winkel pastte ik ook nog gewoon door de paden.
    Misschien is dat nog een optie voor je?
     
    piscean vindt dit leuk.
  4. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.258
    1.687
    113
    Vrouw
    Wij hebben donkey zo blij mee. Past uit elkaar zeg nog achter de laatste stoelen in onze 7 sits.

    mono handig met mandje ernaast. men ik vind fijn om kinderen te zien bij drukke plekken dus dan stoeltjes naar mij gericht.
     
    piscean vindt dit leuk.
  5. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Oh top!! goed om te weten!! Het is voor mij lastig in te schatten omdat ik de wagen niet heb en dan ook niet kan passen bij het uitzoeken van de auto.
     
  6. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik twijfel zelf of mijn zoontje van 1,5 jaar gelijk al handig is op zo’n meerijdplankje. Dus had het niet gelijk als voorkeur optie.

    We hebben uiteraard ook nog 1 gewone kinderwagen (Joolz day) en een buggy (Quinny Zapp)
     
  7. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.258
    1.687
    113
    Vrouw
    Je zou daarna nog duo plankje aan je donkey kunnen doen heb ik nu ook nu de vierde bijna 3 jaar is. En dan kan lekker veel boodschappen doen met de mono variant donkey
     
    piscean vindt dit leuk.
  8. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.512
    5.616
    113
    Vrouw
    Ik heb 2x 2 jaar tussen de kinderen zitten en ik ben ook niet voor een plankje gegaan hoor….

    dat is net de leeftijd dat ze nog in slaap vallen evt in de kinderwagen, naar rechts gaan als jij naar links wil, een driftbui krijgen of weet ik t wat… alles wat ik doe ( in de buurt) doe ik lopend… dus nee Dankje, ik had echt geen zin in die drama’s
     
    piscean vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina