Welke kindertablet

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Bioluun, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Momenteel gebruiken onze kinderen onze nexus tablet voor simpele spelletjes en YouTube. Nu wordt deze echt te traag en loopt regelmatig vast. Al vanalles geprobeerd maar het is echt tijd voor een nieuwe ben ik bang.

    Maar welke? We willen niet te veel uitgeven, gemakkelijk kinderspelletjes kunnen downloaden, en veel meer eigenlijk niet.
    Speciale kindertablet of een goedkope gewone met goede hoes?
     
  2. Msee

    Msee Niet meer actief

    We hadden een kidstablet, (eentje die nu niet meer verkocht wordt.) maar die dingen zijn zo duur voor wat je krijgt. Belabberde batterij, beeldscherm en camera. Hij is gestorven en nu hebben we een Samsung Galaxy Tab 10A met een goede hoes. Gratis LegoDuplo spellen, mooi groot scherp scherm. Aanrader!
     
  3. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook een Samsung tablet met stootbumper voor de kids.
    Zelf gebruiken wij al jaren een Samsung tablet en de meiden zaten
    daar ook liever op dan op hun eigen kidstablet.
    Afgelopen zomer tijdens een leuke aanbieding bij de Mediamarkt voor allebei de tab 7 gekocht.
    Werkt zoveel sneller en er zit ook een kidsmodus op wat ik zelf erg fijn vind.
     
  4. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Wij hebben ook een Samsung tablet met bumper!
     
  5. Katenhond

    Katenhond Fanatiek lid

    14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Wij hebben twee kinderen tablets. Die met roze of blauwe hoes.
    Nooit weer.
    De ene is al vervangen, twee keer gerepareerd en de andere ook al eens terwijl ze ongeveer eens per week gebruikt worden.
    Traag, zo leeg en dus dubieuze kwaliteit.
    Ik zou investeren in een normale tablet met goede beschermhoes!
     
  6. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Hier ook samsung en lenovo tablets met een stootrand van 4 euro van aliexpress. Pas nog voor 50 euro een 2e hands samsung gekocht. Werkt super.
     
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Hier ook een Samsung en een Lenovo. De voorkeur gaat uit naar Samsung, want de lenovo ligt al 4 weken ter reparatie bij Mediamarkt na nog geen half jaar gebruik.

    Maar in elk geval niet een speciale kindertablet. Wat een ondingen.
     
  8. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Hier twee iPads in gebruik. Die delen we met het hele gezin, met als voorwaarde dat pappa en mamma altijd voorrang hebben :D
     
  9. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Een samsung lite 7 inch met stootrand van Aliexpress.
    Er zit een kidstand op waar je alle apps en filmpjes in kunt zetten die jij geschikt vindt. Heel handig.
     
  10. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Ik proef een grote voorkeur voor de Samsung hier! Denk dat we daarvoor gaan :) Bedankt dames!
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  11. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    Hier hebben de kinderen ieder een iPad Mini 2 en de oudste heeft een iPad Air maar is qua snelheid (processor) gelijk aan de mini 2. We hebben extra glasplaatjes op de voorkant en een hoes eromheen. Ze doen het altijd goed en nergens geen problemen mee. Ze zijn misschien wel wat duurder dan andere tablets maar ik vind dat ze dat dubbel en dwars waard zijn. Geen irritaties ;)
     
  12. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Ik ben zelf altijd applefan geweest, heb een iphone, een ipad mine en een macbook.
    Maar ik stap hierna over op Samsung, met de grootste reden dat het geheugen mega uitbreidbaar is tot 128 mb (voor een paar euro) en asnsluitbasr op een usb-stick. Superhandig voor mensen die veel op reis zijn zoals wij.
    Boeken, films, netflix alles is erop te zetten. Heel fijn.
    Qua besturingssysteem een kwestie van gewenning. Sinds mijn dochter de samsung lite 7 inch heeft zet ik dus veel op usb voor mezelf en kan ik een serie kijken als zij slaapt.
     
  13. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    De iPads zijn idd niet extern uit te breiden qua geheugen, maar bij ons worden de iPads alleen thuis en ja soms ergens op visite gebruikt, maar dan worden ze gekoppeld aan onze iPhones voor de WiFi waardoor ze toch gewoon een filmpje etc online kunnen kijken. Wij hebben het dus eigenlijk niet nodig zoveel geheugen en daarom ook niet gemist :)
     
  14. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Hier hadden ze ooit een blauwe en roze telekids huppeldepup kinder tablet, doe het niet! Super traag, bleef vastlopen en je zat vast aan een Playstore waar geen leuke apps te downloaden waren.

    Erna overgestapt op een Samsung tablet met zo'n stootrand, wat een verademing!
    Ideaal inderdaad dat het geheugen uitbreidbaar is, tijdens een vliegreis of lange auto reis hoor je de kinderen amper meer. ;)
     

Deel Deze Pagina