Welke Kinderwagen in Ford Ka (model 2009)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Flamingo1990, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dag allemaal,

    Ik ben kersvers zwanger, maar ik moet natuurlijk wel gaan nadenken over kinderwagens die passen in een auto want anders wordt het een nieuwe auto aanschaffen haha.

    Ik rijd zelf in een ford ka, het nieuwere type. Mijn partner in een Ford Fiesta. We vragen ons af welke kinderwagens er in een Ford Ka passen (met en zonder wielen etc eraf). We vinden de Joolz Geo2/ Day3 erg mooi, dus hopelijk past een van deze. Anders zijn andere tips welkom!
     
  2. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Je kan gewoon naar een grote babywinkel en daar passen! Hebben wij gedaan.
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ghehe ja daar waren we ook over na aan het denken.. alleen het zit nu in m’n hoofd en heb nu graag antwoorden! Voelt zo gek om morgen al naar een grote zaak te gaan terwijl er niet eens een buik zichtbaar is.
     
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja naar de winkel en passen hebben wij ook gedaan. Eerst gevraagd welke wagens klein op te vouwen waren, toen gaan passen. Uit de wagens die pasten hebben we er uiteindelijk eentje gekozen.
     
  5. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Wij hebben de mutsy EVO, deze kan heel erg compact opgevouwen worden en is voor in mijn ford focus (3deurs) goed.

    Daarnaast over een winkel bezoeken zonder dat er een buik zichtbaar is...
    Dat is je eigen gevoel natuurlijk, maar wij liepen er al, terwijl ik niet eens zwanger was...
    En toen ik net had getest liep ik met 4 weken al gewoon de winkel in en waren we dingen aan het testen etc...

    Het maakt echt niet uit of je een buik hebt of niet...
    Ohja... ik zag van het weekend iemand die 16 weken zwanger was en daar zag je helemaal niks aan....
    Dus ik zeg: gewoon gaan :rolleyes:
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  6. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik durf niet zo goed te zeggen welke er in jullie auto’s past, inderdaad gaan passen in de winkel. Volgens mij is van Joolz de Day wel compacter opvouwbaar dan de Geo, daarom hebben wij ook voor de Day gekozen. Heeeeeerlijke wagen! En inderdaad heel gemakkelijk de wielen eraf te halen.

    En gewoon gaan hoor, naar die winkels :D heerlijk joh, nog zonder buik shoppen... ;)
     
  7. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Ik heb dezelfde KA gehad. Eerst hadden wij de joolz day1. Met 1 wiel er af paste het onderstel prima in de kofferbak. De reiswieg/stoeltje zette ik achter mij staand op de grond of op de grond van de bijrijder. Ging prima. Wij zijn van de joolz day over gegaan op de bugaboo Buffalo en ook deze paste prima met 1 wiel er af.
    Wel vond ik he een gehannes om de maxi cosi achterin te krijgen. Stoel klapte net niet ver genoeg naar voren.
    Ik zou even goed passen bij de babywinkels. Hier hadden we ook de familyfix gekocht. Paste prima, tot dat stoeltje groep 1 er op moest. Dit paste niet. Lag aan de rugleuning van de ka.

    Veel plezier met uitzoeken!
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  8. Discodip

    Discodip Actief lid

    8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Joolz Hub, deze is extra smal.
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  9. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dankjewel voor de tips allemaal! We gaan gewoon proef testen haha!
     

Deel Deze Pagina