Welke schoentjes voor buiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sammie2017, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Voor mijn zoontje zoek ik schoentjes maar ik weet echt niet welke.

    Hij kan nog niet lopen dus echte stevige stappers heeft hij niet nodig. Ik zoek iets voor aan zijn voeten zodat wij wel lekker naar buiten kunnen, hij kan oefenen met lopen en geen natte voeten krijgt.

    Ik heb regenlaarsjes maar deze trapt hij snel uit dus niet zo handig. Ik zag dat Shoesme speciale babyproof schoentjes heeft maar ik vind 60 euro voor die korte tijd erg veel geld.

    dus wat nu? Heeft iemand een goede tip?
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.334
    113
    Ik zou gewoon van die leren slofjes doen, zoals aapies.
    En niet buiten als het nat is laten oefenen, maar gewoon binnen.
    En als je verder naar buiten gaat lekker gewoon warme sokken of sloffen aan.
     
  3. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Als hij niet kan lopen moeten de zooltjes zacht en heel flexibel zijn, regenlaarsjes zijn dan echt nog niet geschikt. Ik zou dus gaan voor Aapies, leren babyslofjes. Mijn ervaring is dat ze er echt niet zomaar natte voeten in krijgen. Mijn zoontje heeft er buiten gewoon op gelopen.
     
  4. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Zijn deze slofjes waterdicht? En niet laten oefenen is niet echt een optie hihi

    Oh dank je wel MirW! nee ikvind de laarsjes ook niet zo geschikt vandaar dat ik verder zoek. Ik zal de Aapies zoeken, hij hoeft er geen uren op te staan natuurlijk en ook niet door plassen heen
     
  5. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik heb de slofjes van lodger! Ik vind ze heel fijn en makkelijk aann doen!
     
  6. Love1990

    Love1990 Niet meer actief

    Wij gebruiken aapies leren slofjes, en ze heeft een paar Adidas baby schoentjes.
     
  7. Katenhond

    Katenhond Fanatiek lid

    14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Afhankelijk van de schoenmaat van je kindje heeft Nike schoenen volgens het bare foot principe. Heel fijn, betaalbaar en veel meer flex dan Shoesme. Maar gaat geloof ik tot max mt 19,5 of 20
     
  8. Logan

    Logan Niet meer actief

    Gewoon van die slofschoentjes van de Hema of primark ofzo. Oefenen kan ook binnen toch?
    Wij hebben voor elefanten schoentjes voor het buiten lopen, als ik dat zo zelden dat ik vaak ga voor de slofschoentjes. Veel makkelijker
     

Deel Deze Pagina