welke speen bij friso comfort

Discussie in 'Voeding' gestart door missX, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vanaf dat ik met de Comfort ben begonnen. Toen was ze geloof ik iets van 2 maanden. Hooguit.
     
  2. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    merk trouwens nog niks van de comfortvoeding...ze heeft nog steeds niet gepoept.
     
  3. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    dankjewel Pendrag, binnenkort maar de M spenen aanschaffen!
     
  4. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Dat duurt volgens mij altijd even voordat ze gaan poepen. Maar hoelang gebruik je het nu al?

    en inderdaad het gaatje groter smelten ja
     
  5. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    sinds afgelopen donderdag...
     
  6. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    vind het dan wel lang duren als ze helemaal niet meer gepoept heeft hoor. misschien even met het CB bellen. die hebben vaak wel wat tips hoe je het op gang krijgt.

    succes ermee
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    heb ik gedaan...die vinden dat ik het nog even moet laten inwerken en daarnaast sinaasappelsap en roosvicee laxo proberen...
     
  8. Niet meer actief

    Joaquin drinkt uit de difrax s fles speen S
     
  9. Marieke74

    Marieke74 Actief lid

    6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Ik gebruik de Dodie fles met de Dodie papspeen (gewoon bij het Kruidvat te krijgen). Gaat perfect. En elke dag een flinke poepluier!

    Groetjes, Marieke
     
  10. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    en is het al op gang gekomen? ik hoop het wel
     
  11. emmie

    emmie Niet meer actief

    ik gebruik sinds een week kruidvat 1 comfort voeding, met aventflessen en speen nr 1 maar daar komt idd niks doorheen :( dus had ik ook het gaatje iets groter gemaakt door heel voorzichtig met het puntje van een schilmes er door te prikken ;)
    maar heb vandaag aventspeen nr 2 gekocht, maar dat helpt dus ook nix lees ik hier? :(
    en trouwens op het pak van de kruidvat comfort nr 1 staat tegen spugen...(daar had seff ook last van, hij krijgt sinds een week nu 1 flesje tussen de bv door) dus vandaar dat ik nu sinds 2 dagen comfort heb...maar hij heeft nu ook een poep probleem, en is aan het persen en persen...heel zielig...help deze voeding daar ook tegen?
    liefs emmie
     
  12. sim

    sim Niet meer actief

    ik gebruik de comfort van friso en heb eerst een tijdje nummer 1 van avent gebruikt, omdat hij heel gulzig dronk, nu gebruik ik ook 2 van avent en dat gaat hier prima.

    ik heb geen ervaring met de voeding van kruitvat, misschien is die wat dikker?
    ik klop het altijd wel even goed door met een vorkje voor ik het in de fles doe..
     
  13. emmie

    emmie Niet meer actief

    ja geen idee, misschien wel iets dikker idd..maar nu ik het gaatje iets groter heb gemaakt gaat het prima hoor, ook weer niet te snel...precies goed..ik heb nr2 nog niet geprobeerd...
    xx
     

Deel Deze Pagina