Welke trampoline

Discussie in 'Spelen' gestart door twinkle star, 25 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Door omstandigheden een aantal jaar in een flat gewoont. Opzich prima maar mijn jongste is een echt buitenkind en was dood ongelukkig! Nu hebben we een huis gekocht met een grote tuin, ruimte genoeg voor een trampoline, de droom van onze jongste.

    Nu opzoek naar ervaringen. Welke trampoline hebben jullie? Trampoline moet geschikt zijn voor wat oudere kinderen. De jongste is bijna 9 maar haar zus van 12 wil ook wel heel graag...hebben jullie hem met of zonder veiligheidsnet?
     
  2. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Wij hebben gewoon zo'n ronde. Wel ingegraven dus geen net. Het is ook niet de allergrootste, denk rond de 2 meter ofzo. Dochter van 10 vermaakt zich prima als ze samen met een vriendin aan het springen is.
     
  3. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Wij hebben, i.v.m. de ruimte in de tuin, de kleinste maat, 1.80 doorsnee. Mèt veiligheidsnet, anders waren er hier al heel wat botten gebroken :rolleyes:
    Mijn 8-jarige zoon gaat er wel eens met een vriendje op maar dat is eigenlijk net te krap. In zijn eentje gaat het prima en worden er de meest bijzondere kunsten uitgehaald.
    Mijn anderhalf jarige zoon vermaakt zich ook met veel plezier op de trampo, ik vind het een aanschaf waar je echt geen spijt van krijgt en als we ooit een huis met een grotere tuin krijgen komt er een grotere...
     
  4. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Wij hebben ook een ingegraven trampoline, een ronde. Een geweldig ding! De kids springen er dagelijks op. Als het even kan zou ik (als ik jou was) de trampoline ingraven. Dan hoeft er niet zo'n net omheen en staat hij ook niet in de weg. Ik vind een trampoline echt een goede aanschaf. Ze hebben er echt jarenlang plezier van.
     
  5. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Bedankt voor alle tips! Ingraven willen we liever niet omdat de tuin mooi betegeld is. een net wilde ik sowieso wel aanschaffen. De jongste is nogal van de salto's en rare fratsen en als we hem
    Zouden ingraven zou ze alsnog hard op de grond terecht kunnen komen.

    Iemand ervaring met een vierkante of rechthoekige trampoline?
     
  6. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hier aan het eind van de straat hebben ze een grote rechthoekige trampo. Mooi ding, met net, waar altijd meerdere kindjes op springen. Zoiets wil ik ook ooit in die nieuwe tuin...
     
    twinkle star vindt dit leuk.
  7. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Wij hebben net een nieuwe gekocht. Hadden er 1 van de eerste destijds. Was nu af. Heb gekeken op de site van consumentenbond. Daar kwam het merk salta het beste uit de test. Hij staat er nu en bevalt goed.
     
    twinkle star vindt dit leuk.
  8. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief


    We hebben er vandaag 1 besteld
     

    Bijgevoegde bestanden:

    mariska165 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina