Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Vlindertje9389 @Kelly84 @Marisje89 Bedankt voor jullie reacties!

    Inmiddels ben ik afgelopen woensdagochtend ongesteld geworden, dus een cyclus van 28 dagen deze maand (na een cyclus van 26 dagen vorige maand). Op zich dus allemaal netjes. Echter nu ben ik sinds donderdagavond niet meer ongesteld. In totaal dus maar 1,5 dag ongesteld geweest waarbij het een zeer minimale bloeding was zonder klachten (die ik normaal áltijd heb, pil of geen pil). Ik lees dat de eerste maand nadat je stopt met de pil een onttrekkingsbloeding is, echter dit leek bij mij meer op mijn normale menstruatie (qua dagen en hevigheid bloeding) dan dat nu het geval is...

    Ik heb inderdaad algehele narcose gehad maar ben inmiddels alweer 2 weken op de been zoals van te voren qua lichamelijke beweging/eetpatronen etc.

    Ik denk dat ik vandaag nog maar eventjes afwacht en anders morgen toch maar een test ga doen.. Heel spannend allemaal :$
     
  2. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Chicaa
    Heb het verkeerd uitgelegd nadat je de laatste pil heb genomen is de onttrekkings bloeding zelfde als de stopweek. Derna is idd de eerste je menstruatie die van 26 dagen. Maar 28 dagen is heel netjes. Ben benieuwd hoe de test is. En anders misschien toch nog iets van slag door de operatie. Hoop voor jou een positieve test
     
  3. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Marisje89 O zo, duidelijk! Ja ik ben ook eens benieuwd. Ik ben vandaag niet in de mogelijkheid om een test te gaan halen, anders had ik dat gedaan natuurlijk (wachten en hopen duurt lang namelijk...) :)

    Wordt vervolgd...
     
  4. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou vanavond toch een gaatje gevonden om even snel een test te gaan halen. Net gedaan en helaas toch echt negatief..

    Dus alleen 1,5 dag ongesteld geweest en vandaag alleen een beetje bruinvloed gehad... Is dit normaal? Hoe kan ik nu het beste rekenen voor mijn volgende eisprong? Aangezien deze cyclus dus denk ik veel korter zal gaan worden?

    Ovulatietest dmv temperatuurmeten is voor mij niet heel handig ivm werk; veel wisselende diensten en dus niet de mogelijkheid om elke dag op hetzelfde tijdstip een betrouwbare meting te doen...
     
  5. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    @Vlindertje9389 jeetje wat balen meis! Maar net als wat eerder al gezegd is de meeste mensen worden binnen een jaar zwanger. En geloof dat huisartsen ook steeds meer toe gaan naar 1,5 jaar eerst zelf proberen voordat ze zaken gaan controleren.

    Hier vorige keer een cyclus van 37 dagen. Na m'n bevalling is het nog steeds een rommeltje. Ga nu maar weer uit van een lange cyclus.

    @Kelly84 spannend die ovulatietesten. Hopelijk is het snel raak!

    @Marisje89 wat een knappe man!! Als ze het eenmaal door hebben zijn ze niet meer te stoppen :D

    En welkom nieuwe dames! Spannend allemaal
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  6. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Chicaa ik zou dan rekening houden met de eerste dag om daar vanaf te gaan tellen, en anders ook ovulatie testen gebruiken.
    Die kan je doen wanneer jij wil..

    Ik heb nu een positieve test, gisteravond al gezellig gemaakt, en als we nog wat energie over hebben vanavond nog maar even een keertje Haha..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Kelly84
    Veel plezier.

    @Emsy
    Hij is ook niet meer te stoppen. Kan er nu echt achteraan.

    @Chicaa
    Volgens mij hoeven ovulatie testen niet persee op een vast tijdstip. Lees vaak dat sommige zodra de streep donkerder worden 2x testen. Ik heb ze niet gebruikt dus zeker weten doe ik het niet.
     
  8. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Marisje89 Ja klopt, ik zag het inderdaad. Ik had het alleen over de manier van temperatuurmetingen. Die moet volgens mij wel op een vast tijdstip. Die andere met de teststrips niet inderdaad. Ik denk dat ik wel even afwacht deze maand om te kijken of mijn volgende menstruatie wel weer van 'normale duur is'. 1,5 dag is namelijk heel kort en mag volgens mij niet eens gezien worden als een menstruatie...

    @Kelly84 Oh spannend! Dan maak het maar fijn gezellig en dan hopen op een positieve uitkomst eind van je cyclus
     
  9. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dit was tot gisteravond 7 uur en vanmiddag half 12 was hij weer net zo wit als de eerste op de foto. Woensdagavond het gezellig gemaakt, vrijdagavond en zaterdagavond.. Aan de timing zou het dit keer dan niet kunnen liggen dus ben heeeeel benieuwd..

    @Marisje89 ohhja mooi he, nu is het echt over met de rust..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @kelly ooh spannend! Nu maar duimen :)

    Gisteren was eindelijk mijn menstruatie voorbij. Al vond ik het minder hevig als normaal. Vorige nacht werd ik erg misselijk wakker en dat heeft gisteren nog heel de dag geduurd. Nu is het nog maar lichtjes aanwezig. En vraag me niet waarom maar gisteren heb ik een ovutest gedaan.. en hij was gewoon zo goed als positief. Daar snap ik dus echt niks van
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  11. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Kelly84
    Spannend hoor en idd aan de timing kan het niet liggen.

    Ja de rust is over met 2 katten in huis blijf je lopen als hij erachteraan gaat.

    @Chicaa
    Temperaturen zou ik helemaal niet weten. Wat voor jou het fijnste is.

    @Vlindertje9389
    Wat ik hier wel eens lees is dat ovulatietesten kunnen reageren op zwangerschap dan zijn ze echt knalpositief misschien testje wagen.
     
  12. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Emsy hoe gaat het met jou inmiddels?

    @Vlindertje9389 en hoe gaat het bij jou?

    Hier zitten we nog rustig op t wachtbankje, nou ja rustig, zou nu toch wel graag willen dat het volgende week zaterdag is en ik weet hoe of wat ;)
     
  13. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    @Kelly84 hier vandaag weer ongesteld geworden. Wel mooi na 29 dagen dus daar ben ik al erg blij mee! Had er ook niet op gerekend dat het meteen raak zou zijn. Op naar ronde 2!
    Spannend zeg, hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Gelukkig heb je een hoop afleiding met je dochtertje ;)
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  14. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ja dat heb ik zeker weten!! En heerlijk genieten ook hoor ;)
     
  15. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    Hier morgen weer starten met ovu testen want die had ik nog over van vorige maand. Vanaf vandaag maar om de dag klussen haha als we er tenminste de fut nog voor hebben na het sporten.

    @Emsy, dat is gelijk een mooie cyclus :) hopelijk snel raak hihi
     
  16. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Vlindertje9389 hier hebben de ovu testen in ieder geval geholpen!!

    Vanochtend een testje gedaan, wel 3 dagen nog voor NOD. Dus blijft spannend.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou hier vandaag op hoop van zegen maar weer eens een test gedaan.. negatief. Het lijkt er dus sterk op dat die 1,5 dag toch echt m'n menstruatie is geweest waardoor ik nu op dag 15 van mijn cyclus zit (in plaats van dag 43 over tijd). Op zich ook een goed teken want dat betekent dat mijn cyclus vorige maand toch netjes 28 dagen was. Nu op naar volgende nod: 25 september. Spannend!

    @Kelly84 spannend! Ik duim voor je mee! Wat kunnen drie dagen ineens lang aanvoelen he, haha.
     
  18. Vlindertje9389

    Vlindertje9389 Actief lid

    28 jul 2015
    499
    20
    18
    @kelly oooh meid (voorzichtig) gefeliciteerd :D
     
  19. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik weet nog niet echt hoe het hier werkt, heb me net aangemeld en vind het leuk om met zijn allen over onze kinderwens te praten etc :)

    We gaan voor onze eerste :thumup:
    Ik ben zelf 10-8-17 gestopt met de pil, ben toen 12-8 ongesteld geworden.
    Nu ben ik 10-9 ongesteld geworden en vandaag nog een beetje...
    Ik heb een cyclus van 28 a 29 dagen, dus gewoon goed...

    We gaan het vanaf nu proberen, hopelijk is het snel positief, maar je weet het nooit....

    X van mij
     
  20. Chicaa

    Chicaa Lid

    30 aug 2017
    30
    8
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Daantje17 Welkom op het forum! En heel veel succes en vooral plezier toegewenst. Op naar een hopelijk snel positieve test
     
    Daantje17 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina