Wie had ook bloedverlies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Queenbaby, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queenbaby

    Queenbaby Actief lid

    26 nov 2013
    107
    1
    18
    Lieve dames,

    Ik zal even mijn verhaal doen.
    Ik heb sinds een week darmen en maag pijn, eerst instantie dacht ik dat ik een buikgriep had of iets verkeerd had gegeten.

    na 5 dagen nog pijn te hebben kreeg ik op een avond bloedverlies.
    Het voelde alsof iets stroomde in mijn onderbroek. alsof ik kleine beetje urine had verloren.
    Ik ben naar de toilet gegaan en zag bloed in mijn onderbroek door door me legging ging.
    Ik dacht dit is het einde dit zal wel miskraam kunnen zijn.
    ik ben direct naar verloskundige gegaan en zagen dat alles goed uit zag. goeie hartactie en beweegelijke kind. de bloedverlies hield nog aan bij het afvegen. het is niet meer zo hevig gekomen als de eerste keer.
    volgende dag bleef ik nog wat bloed verliezen bij afvegen en heel soms iets meer dan afvegen.
    ik ben opnieuw naar verloskundige geweest en alles zag er goed uit.
    Vandaag is de 2half dag dat ik nog wat bloedverlies.
    Ik maak me zo enorm zorgen.
    Ik heb trouwens ook gisteren antibiotica gekregen voor mijn maag en darm klachten.. waarschijnlijk heb ik een bacterie opgelopen die antibiotica nodig heeft.

    ik ben 10 weken en 5 dagen. ik vraag me af wie dit eerder heeft gehad en hoe was het bij jullie afgelopen.
    ik maak me zooo zorgen dat dit kan eindigden in een miskraam.

    liefs.
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb beide zwangerschappen bloedverlies gehad. Bin mijn oudste 15 weken lang licht roze tot beetje rood. Dit aapje zit nu met de playmobiel te spelen op dit moment.

    Bij de jongste heb ik 3 keer bloedverlies gehad maar dan ook heftig! Ik liep leeg... dit was met 7+3, 7+6 en 13+1..., dit boefje heb ik net in bed gedaan.
     
  3. Queenbaby

    Queenbaby Actief lid

    26 nov 2013
    107
    1
    18
    Ik ben zo bang dat het mis kan gaan.
    Maar heb al 2x goeie echo's gehad.
    gisteren nog de laatste..
    ik weet hoeveel de kans dan bestaat dat het mis kan gaan.

    gelukkig is het bij jouw goed gegaan.
    heb je extra rustig gehouden en plat gelegen of ben je gwn doorgegaan wat je hiervoor toen deed.
    ,
    x
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Heb 3x bloed verlies gehad waarvan laatste keer met 7 weken geloof ik en t zoveel was met stolsels en alles dat ik ook dacht ik ben het kwijt. Maar ben nu 10 weken verder en ze doet t perfect en ze weten nog altijd niet waar al het bloed vandaan kwam.
     
  5. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Hier ook bloedverlies gehad, begon bij 6 weken met bruinverlies/oud bloed verlies en na 1,5 week had ik precies hetzelfde alsof er iets knapte en had veel helderrood bloed verlies. Ik ben nu 21 weken zwanger en de kleine man doet het goed :thumup:
     
  6. Queenbaby

    Queenbaby Actief lid

    26 nov 2013
    107
    1
    18
    Hoelang heeft de bloeding bij jullie geduurt? ik zit nu op 3e dag.
    heb continue met afvegen bloedverlies en soms iets meer dat er een stip in maandverband zit
     
  7. Alayna

    Alayna Actief lid

    25 jun 2017
    146
    37
    28
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb ook tijdens de zwangerschap bloedverlies gehad. Bijna het hele eerste trimester lang bruin met af en toe rood. (was begonnen met zoals jij zei, het gevoel dat je wat urine verliest en je dan tot schrikken op het toilet omdat het rood is) hier begon het op 7 weken.
    Daarna nog een paar keer bloedingen gehad, maar mijn dochter is nu lekker door een boekje aan het bladeren, dus als de echo's goed zijn hoeft het dus echt niet slecht te zijn.

    Over de rust, ik bleef het eerste trimester thuis van werk, met gewoon rust. Niet plat liggen, gewoon niet meer werken. Daarna terug beginnen werken maar dan aangepast werk, niet tillen etc. Uiteindelijk na 20 weken thuis gezet met platte rust wegens placenta previa.
     
  8. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Hoi, hoe gaat het nu met je?

    Bloedverlies is altijd zo schrikken! Ik heb bij m'n vorige zwangerschap veel bloedverlies gehad met 12 weken. De week erna bruinverlies en toen stopte het. Ik had een groot hematoom. Zolang ik bloedde platte rust, daarna mocht ik wel wat doen maar heel voorzichtig. Zeker niet tillen, stofzuigen enz. Uiteindelijk een kerngezond dochtertje geboren.

    Deze zwangerschap opnieuw veel bloedverlies met 13 en 14 weken, ben net van de platte rust af en het kindje doet het heel goed!
     
  9. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Hier ook bloedverlies. Dacht in eerste instantie ook dat ik een miskraam had. Uiteindelijk bleek ik een bloedstolsel in mijn baarmoeder te hebben. Vanaf 14 weken geen bloedverlies meer gelukkig. Hebben ze bij jou geen oorzaak gevonden? Vervelend he, het maakt je zo onzeker.
     
  10. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.937
    462
    83
    Hier ook een hematoom en 20 weken af en aan mega veel bloedverlies. Wel rust moeten houden maar het wonder ligt nu naast me te slapen en is nu 11 maanden oud
     

Deel Deze Pagina