Wie heeft er ook al 2 weken last van voor weeën?

Discussie in 'De bevalling' gestart door waiting2017, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Vandaag 39,2 weken zwanger en al 2 weken heftige voor weeën.
    Die helaas niet doorzetten
    Wie heeft dit ook en/of kan mij tips geven?

    Groetjes
     
  2. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Ik heb hetzelfde. Bijna iedere nacht, urenlang. Behalve een warme kruik en paracetamol als het echt onhoudbaar is heb ik helaas geen tips. Zwaar zijn de laatste loodjes zo he?
     
  3. Friesland90

    Friesland90 Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Vreselijk lijkt me dat. Ik lig wel veel wakker van de bekken pijn al een aantal weken. Maar geen voorweeen
    Heb je dan harde buiken met menstruatie achtig krampen?

    Hopelijk zet het snel door dan heb je er tenminste ook wat aan..pff
     
  4. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Het is zeker zwaar zo ja..bah
    Zit ook alweer 10 weken thuis met bekkeninstabiliteit en sinds 2 weken rug been en buik weeen. Dan om de 10,15,7 minuten en vorige week woensdag zelfs om de 5 minuten en heb ze bijgehouden. Was een uur ongv van 1,5 minuut maar het stopte toen ik in de douche ging dus helaas.
    Zaterdag mijn slijmprop verloren met een klein beetje bloed en nu elke avond/nacht voor weeen bah
     
  5. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Hoe ver zijn jullie ?
    Met mijn bekken klachten ben ik toendertijd in Tilburg geweest om te laten kraken en dat heeft mij wel de weken door geholpen gelukkig. Ik kon daarna weer korte rondjes lopen.
    En nu ze ingedaald ligt gaat het ook wat beter.
    Ik werd ook steeds wakker met bekkenpijn en dan moet je weer draaien..succes meiden
     
  6. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Bij mij voelen de voorweeen echt als weeen, maar dan niet op hun toppunt van pijn en kortere pieken. Komen om de 5 a 7 minuten.
     
  7. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Hier hetzelfde.. niks aan te doen, behalve warme kruik en hopen dat baby snel komt :D
     
  8. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Dan zitten we nu hetzelfde..
    Hopen dat het vanavond/vannacht doorzet ( hoop ik elke avond )
    Succes meid
     
  9. Nora1983

    Nora1983 Fanatiek lid

    21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben 38 weken, en lees even mee. Bij vorige zw ingeleid ivm hoge bloeddruk. Nu is alles ok, dus we hopen dat deze geboorte op de natuurlijke manier begint. Maar voor mij dus een nieuwe ervaring! Kan me nog niks voorstellen bij voorweeën. Harde buiken ken ik wel, maar heb ik eigenlijk niet zoveel last van (gehad) deze zwangerschap. Ik vind het erg spannend, wát moet ik voelen denk ik elke keer. Ik hou het nu eerst maar op menstruatie-achtige krampen oid. Lijkt me ook zo lastig in te schatten wanneer ik de vk moet bellen. Zeker als voorweeën zo op echte weeën lijken....
     
  10. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier sinds vorige week woensdag. Dus nog geen 2 weken maar wel erg vervelend. Ik hou me maar voor dat wanneer het echte weeën zijn je dat ook echt wel weet. Bij mijn eerste toen het echt begon wist ik dat meteen terwijl ik toen ook al wel voorweeën had gehad.
     
  11. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Haha dat hoop ik ook steeds en dan smorgens denk ik oh jammer...
     
  12. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Het komt vaker voor bij een 2e of 3e kindje. Vorige keer begon het bij mij uit het niets met 37.3 en nu dus al sinds die tijd voorweeen :s
     
  13. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Voorweeen zijn idd menstruatie krampen maar dan wel een pijnlijker. Bij mij rommelt het al een paar dagen de hele dag door en vaak s'avonds komt er "regelmaat" in 15,10 en soms om de 7 min..hoop vannacht maar weer op de 5 minuten en dan met een piek in 't midden want dan pas kan ik de vk bellen anders zijn het nog voorweeen.
    Ze houden wel al 1,5 minuut aan. Dus nu maar hopen dat het toch wel voor wat ontsluiting heeft gezorgd.
    Wie weet vannacht...hope so
     
  14. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Ook al..vervelend he? En zeker in de nachten pff
     
  15. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Ja idd..en zeker voor mijn vriend ook lastig ivm zijn werk. Moet 1,5 uur rijden voordat hij thuis is.
    Dus dan moet ze maar dit weekend te wereld komen
     
  16. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Ja dat hoop ik ook voor ons allebei! Ik hoop het al 2 weken haha
     
  17. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Bij mijn eerste lag ik in het ziekenhuis met gebroken vliezen en zag je op de ctg ook al weeen activiteiten en mijn vriend wilde om 18:00 naar huis gaan en toen kwamen ze om de 5 min ( wat ik vorige week ook had ) en hij moest van mij blijven. Maar goed ook want ze kwamen even kijken of ik misschien ontsluiting had en ja hoor al 4cm ( maargoed toen waren mijn vliezen al gebroken ) dus kan ik nu niet vanuit gaan natuurlijk.
    En 00:12 is onze dochter geboren.
    Succes
     
  18. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Ik heb overigens al wel 2x de verloskundige gebeld middenin de nacht omdat ik dacht dat het begonnen was. Ze reageerden heel begripvol. Dus bij twijfel gewoon bellen hoor!
     
  19. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb nu een flinke druk onderin mn buik (alsof ze dr eigen naar beneden duwt ) en kan haast niet meer krom (vanmiddag nog wel ) en net diarree dus wie weet vanavond/vannacht!!
     
  20. waiting2017

    28 apr 2017
    32
    0
    6
    Vrouw
    Je hebt ook gelijk..misschien heb ik al ontsluiting.
    Vannacht maar eens afkijken en ik zal eens bellen als de weeen weer op komen zetten want zo dagen/nachten doorgaan wordt m ook niet.
     

Deel Deze Pagina