Wie heeft ervaring met ovulatietesten van 2 be sure?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daantje17, 25 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraagje...
    Ik wil heel graag ovu testen gaan gebruiken.
    Waar kopen jullie deze?

    Ik heb ze gezien bij
    www.2-besure.com
    Iemand ervaring met deze site en testen?
    Wat raden jullie mij aan?

    Thnx!

    Groetjes,
    Daantje
     
  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb die gebruikt en was er wel tevreden over. Sensitest is ook prima, als je tegelijk zwangerschapstesten wilt bestellen zou ik voor sensitest gaan. Daarvan zijn de sensibaby extra vroege testen (hcgx) heel goed.

    Je hebt extra gevoelige en gewone ovulatietesten, ik vond de extra gevoelige heel fijn maar die moeten wel echt knallen om positief te zijn.
    Als je de dipsticls koopt kan je ze netjes onder elkaar plakken op een papier met de cyclusdag/tijdstip erbij, houdt het lekker overzichtelijk
     
  3. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Dit! :)
     
  4. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
  5. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb eerder ook bij 2besure besteld, vond de ovulatietesten prima maar ik heb wat slechte zwangerschapstestjes gehad (vals positief) en zo waren er meerdere dames hier op het forum, dus die zou ik niet bestellen.

    Je moet even bedenken of je liever op een staafje plast (dan moet je midstream testen bestellen) of je dat urine opvangt in een potje en dan het stickje erin dipt (dipsticks, maar kan ook met de midstream testen). De dipsticks zijn goedkoper en kan je opplakken, midstream testen kan je dan weer makkelijker op schrijven.
    Voor mij werkten de dipsticks prima.
     
    Daantje17 vindt dit leuk.
  6. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Dan haal ik ze wel bij de action... heb gehoord dat die ovulatietesten goed zijn...
    En dan de zwangerschapstesten van de kruidvat..
    Die zijn schijnbaar ook goed...

    Pfff ik moet nu wachten tot 8-10, maar dat duurt nu zolang.....
    kan eigenlijk niet wachten :confused:
     
  7. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    De ovulatietesten van action vond ik iets minder, die werden bij mij niet echt heel positief waardoor ik twijfelde. Maar genoeg dames hier vinden ze wel fijn...
    De zwangerschapstesten van de action zijn ook prima hoor. Ik vond idd de kruidvat 2voor5euro het fijnste.
    Koop vooral geen ovulatietesten van het kruidvat, en die plus-zwangerschapstesten van het kruidvat geven ook vaak valse plusjes.
     
    Daantje17 vindt dit leuk.
  8. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Thnx voor de info!

    Ik zie dat ik sensitest kan bestellen, ideaal :D
    Bij kruidvat de zwangerschapstesten halen...

    Eerst maar even deze maand afwachten, dan kan ik kijken of ik de ovu testen ga bestellen ja of nee...
     

Deel Deze Pagina