Wie heeft ervaring met zwanger worden na 2 miskramen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mesrine, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mesrine

    Mesrine Nieuw lid

    27 okt 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames,

    11 augustus eerste miskraam gehad van 5 weken. Afgelopen vrijdag (3november) ivm leeg vruchtzakje pillen gekregen en weer een miskraam.

    Nou is mijn vraag of t geen kwaad kan als k weer meteen zwanger ga worden of beter mee wachten?
     
  2. Indy89

    Indy89 Fanatiek lid

    19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat vervelend van je miskramen.
    Als je mentaal klaar bent voor een nieuwe zwangerschap zou ik er weer voor gaan. Als je lijf er nog niet klaar voor is merk je dat vanzelf wel...

    Succes en houd hoop!
     
  3. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ja, ik ben het eens met Indy89.
    Sterkte meis, het is niet niks!
     
  4. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ook eens met Indy. Ik geloof wel dat je lichaam zelf kan bepalen of ze er weer aan toe is.
    Succes! Heel spannend weer naar 2 miskramen.
     
  5. Anniekje

    Anniekje Actief lid

    27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Als je zelf geestelijk eraan toe ben om weer zwanger te worden moet je er gewoon voor gaan.. tegen mij werd na de curretage ook gezegd, je hoeft niet te wachten tot je weer ongesteld ben geworden, je kan gewoon gelijk weer zwanger worden.. bij mij in juni curretage en nou ben ik weer 7 weken zwanger
     
  6. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik heb het advies gekregen om meteen weer te beginnen zodra wij ons er klaar voor voelden, ook vanwege mijn leeftijd (39) is het juist van belang om niet te lang te wachten.
     
  7. Popidepi

    Popidepi Bekend lid

    25 sep 2017
    672
    791
    93
    Mijn beste vriendin heeft 3 miskramen gehad voordat ze een gezonde zwangerschap had en een zoon kreeg.
    Toeval of niet, maar tussen elke zwangerschap zat 3 maanden.
    Zodra je weer een cyclus hebt kun je gewoon weer zwanger raken.
    Ik was 9 weken na mijn miskraam weer zwanger. Ik hoop dat je gauw een gezonde zwangerschap zal hebben!!
     
  8. Melian

    Melian Fanatiek lid

    16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Ja hoor, zodra het bloedverlies is gestopt en je er in je koppie weer klaar voor bent, dan kan het. Bij ons duurde het daarna helaas nog een tijdje voordat ik zwanger werd van onze tweede (gelukkig zat het die keer hartstikke goed), dus ik ben blij dat we niet te lang hebben gewacht.
     
  9. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Wij hebben zonet ook een tweede miskraam.
    Ronde 4 waren we zwanger en was een miskraam op 6w en nu ook terug ronde 4 zwanger (na de miskraam) en terug een miskraam.
    Wij hebben nu even wat tijd nodig om van onze roze wolk af te stappen en daarna gaan we er onmiddellijk terug voor.
    Mijn gyn zegt, als je lichaam er nog niet klaar voor is, je ook niet zwanger zal worden.

    Ik twijfel wel of ik nog een derde tegenslag zal aankunnen en ben wat bang om opnieuw te starten,...!

    Succes
     
  10. Anniekje

    Anniekje Actief lid

    27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Houd de moed erin als je lichaam en geest willen komt het wel
     

Deel Deze Pagina