Wie nog meer boven de 40 jaar en kinderwens ?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Geen idee Baia, sorry!
     
  2. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Baia, mag ik wat vragen, gewoon uit interesse hoor, je hoeft geen antwoord te geven. Maar ik vroeg me af of jullie meteen na de geboorte van jullie eerste al aan het proberen zijn of korter?
     
  3. baia1975

    baia1975 Actief lid

    3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Hoi leo, tuurlijk mag je het vragen :). Onze dochter is 12 jaar..we zijn pas in 2014 begonnen. Ik werd ook meteen zwanger maar na 9 weken kreeg ik een ma :(.
     
  4. baia1975

    baia1975 Actief lid

    3 sep 2014
    172
    2
    18
    Tuinieren
    Zuid-Holland
    Cinsam, mag ik vragen hoe oud je bent? ;)
     
  5. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Zelfde bouwjaar 41
     
  6. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Baia1975 ik kan je helaas ook niet helpen.

    Leo75 ik snap je wens naar nog een kindje. Die kan even groot zijn als iemand zonder kinderen, maar zal anders zijn.
    Ik heb zelf helaas nog geen kinderen (de enigste hier volgens mij?). Daardoor voelt het voor mij soms wel anders omdat ik überhaupt een zwangerschap nog nooit heb mee mogen maken.
    Maar kan me voorstellen dat de wens er is.
    Ik hoop hier van harte dat het ooit mag komen. Op zich zijn we nog kort bezig (half jaar, cyclus 8). Toch heb ik volgende maand alvast een afspraak op fertiliteits poli gemaakt en zal het zaad van manlief nagekeken worden.
    Ik hoop dat ik de afspraak mag afzeggen;). We gaan het zien. Kan me nu nauwelijks voorstellen dat ik ooit een positieve test in mijn handen zal hebben.
    Maar zoals al eerder gezegd als je me 2 jaar geleden had gezegd dat ik zou gaan trouwen had ik je ook niet geloofd. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :thumup:
     
  7. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ja goed dat je de koe bij de hoorns vat! Acht maanden is niet heel lang maar ook niet heel kort . Je kunt maar beter de eenvoudig onderzoekbare dingen vast uitsluiten!
     
  8. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Leo75 het is pas 6 maanden. Maar heb een cyclus van 24 dagen en dus al cyclus 8. Wil ook even laten checken of cyclus lang genoeg is (volgens mij wel want lf is 12 dagen). Maar ik heb vanaf eisprong aanhoudende zeurende buikpijn. Sommige zeggen van de progesteron maar wil het even navragen bij de gyn wat het kan zijn. Is nl niet constant.
     
  9. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een korte cyclus sinds de mk. Volgens mij moet dat ook niet uitmaken. Voel me heel dom, maar wat is LF? Ik heb mijn eisprong meestal ronde de 10e dag. Ik zit nu op het wachtbankje. Al verwacht ik deze maand niet echt iets. Er waren wat persoonlijke dingen waardoor we minder tijd en zin hadden om het gezellig te maken. We hebbben voor even afgesproken om het te laten, en te zien wat er gebeurd. Als ik dan nog steeds die stress ervaar. Wil ik zelfs voor paar maandjes weer aan de pil. Dan heb ik zekerheid. Zo denk ik er nu over haha niks zo veranderlijk dan een vrouw he
     
  10. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Heb je deze ronde deze pijn of altijd? Een beginnende zwangerschap kan buikpijn en krampen geven :)
     
  11. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    lf is luteale fase. De fase na je eisprong. De fase voor je ovulatie heet folliculaire fase, om het verhaal even compleet te maken.

    Jackie - ik vind je lf overigens helemaal niet te kort. Kort is echt 10 dagen of minder. De mijne is meestal 13 dagen en soms 12.
     
  12. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik kom me ook maar weer eens melden. Vandaag gestart met ovu testen. Maar verwacht einde van de week pas mijn piek.

    Hoe is het verder met iedereen?
     
  13. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Leo75 heb sinds stoppen met de pil de aanhoudende buikklachten. Vanaf de eisprong dus en dat houdt aan tot en met de menstruatie. Dan een kleine week rustig en begint hele circus weer opnieuw. Zo ook nu helaas. Heb maar 1 cyclus gehad dat ik niet zulke klachten had.
    Mijn vriend lief gevraagd of hij vrijdag zijn zaad kan laten testen zodat we volgende week weer volop kunnen klussen :D Die weken erna zijn we druk met bruiloft en gaan paar dagen weg...

    Succes met zoeken Loolaa!
     
  14. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi hoi,

    Hoe gaat het nu met iedereen ?

    Sorry loop erg achter. Ik heb even een tijdje afstand genomen ivm de overstimulatie.

    Jacky een luteale fase van 10-11 dagen is heel netjes. Alles onder de 9 dagen is een reden voor progesteron onderzoek. Ik ben wel blij dat jullie een stap na de huisarts hebt gemaakt om je buik klachten te onderzoeken.

    Ik heb afgelopen dinsdag een uitgangsecho gehad en 7 van de 8 folikels zijn weg.. 1 is een cyste van 21 mm geworden. Ondanks dat mocht ik wel weer met de menopur beginnen omdat er verwacht wordt dat deze cyste deze cyclus gaat krimpen. Ook gaan we van 150ie weer terug naar 75ie want de gyn verwacht dat ik met 112,5 ook overstimulatie ga krijgen en hij heeft liever dat ik dan met 1 folikel de iui doe dan dat de iui weer afgebroken wordt.

    As maandag weer een fm ben benieuwd.

    Zo das weer een beet mijn verhaal. Nu ben ik ff met gezin aan het genieten op centerparcs tot zaterdag :)
     
  15. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    @anak2 hoe voel je je hierbij?

    Ik voel aan mijn stemmingswisseling dat ik over weekje ongesteld ga worden. Vroeger had ik dr veel minder. Lijkt steeds erger te worden. Ik ben dan echt onuitstaanbaar irriteer me aan alles en iedereen. De evil bitch zeg maar haha. Hebben jullie daar ook zo'n last van?
     
  16. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    @Cinsam Ik ben niet een leuk mens voor mijn menstruatie. Dochter en vriend krijgen soms wel wat te verduren. :oops:

    Hier van de week bloedgeprikt voor schildklier en wat andere dingen via ha. Ook deze eisprong maar laten gaan.
     
  17. Leo78

    Leo78 Bekend lid

    10 feb 2012
    910
    394
    63
    Veel plezier Anak!

    Hier inmiddels 19!!dagen aan het bloeden. Dit is geen normale eerste menstruatie lijkt me. Ik ga maandag het ziekenhuis bellen want ik voel me ook heel slap nu. Veel hoofdpijn ook.
     
  18. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi hoi,

    @Cinsam hoe bedoel je hoe voel ik mij er bij ? Ik voel me goed en heb hoop dat deze iui gaat slagen :)

    Al die hormonen in je lijf heeft veel invloed op onze humeur. Ik hoop dat jullie je al wat beter voelem missappeltree en cinsam

    Leo dat is wel heel lang. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden.

    Ik ben inmiddels weer thuis. Morgen de follikelmeting. Ben benieuwd :)
     
  19. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Succes morgen , bedoelde idd emotioneel gezien.

    Ik voel me wel wat beter. Einde van de week verwacht ik de menstruatie.
     
  20. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tijdje niet geweest hier, zie allemaal nieuwe dames. Welkom...!

    Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien ben ik inmiddels toch nog op de valreep op de natuurlijke manier zwanger geraakt......aanstaande vrijdag mijn eerste echo en ik hoop uiteraard op goed nieuws dit keer! Vorig jaar Juni was het namelijk een leeg vruchtzakje, dus hopelijk zit het nu goed.

    Uitslag van mijn amh waarde heb ik nog niet binnen, zal deze week eens bellen, ben wel benieuwd ;).

    Wel een beetje terug gelezen, maar niets onthouden :rolleyes::D.
     

Deel Deze Pagina