wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb deze maand voor het eerst de persona en babyboomshop testen gebruikt... Als ik op mijn 37/38 dagen had gerekent had ik er 3 dagen naast gezeten... Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren de komende dagen..
     
  2. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

    uurtje geleden getest en nu was t 1e streepje ietjes lichter als het 2e streepje. Gisteren was deze echt heel donker. Heb ik mn eisprong nu eigenlijk al gehad. had vanochtend wel krampjes n een zeurend gevoel in mn onderbuik. Wat denken jullie
     
  3. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    denk dat je hem dan gehad hebt ja! gewoon vanavond en morgen nog klussen dan zit je goed ;)
     
  4. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    ja, dat was ik wel van plan om te klussen. Maar ik dacht dat het donkere streepje 3 dagen aanhield als je test deed. (stond op de gebruiksaanwijzing)

    Maar for just in case nog 2 dagen extra klussen

    voel jij nog niks aangezien je over 5 dagen al mag testen?
     
  5. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    nee die banner klopt niet ... je kon maar max. 38 dagen invullen. aangezien ik op dag 31 (vorige vrijdag) positieve ovutest had, kan ik pas 5 september testen.

    staat dat op de gebruiksaanwijzing bij jou? bij mij staat daar niets over. maar bij mij was ie maar 1 dag positief en dat hebben er veel geloof ik. de lh-piek duurt 1-3 dagen. dus is normaal!
     
  6. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    oohhh vandaar, eigenlijk ook raar dat je maar max. 38 dagen kan invullen maar ja, anders wordt de dagen lijst wel heel lang.

    Dan heb ik mn gebruiksaanwijzing verkeerd begrepen. Bij mij staat ook "deze piek duurt 1-3 dagen, daarna daalt LH".

    Dus als ik het goed begrijp, heb je maar 1 donkere test en daarna worden ze weer licht.

    Ik kan pas 9 sept testen dat duurt nog zo lang.....
     
  7. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    je kunt 7 sept al testen, als je gister je positieve ovutest had. :) dat is 2 dagen later dan ik. volgens het smep-plan kun je 15 dagen na je positieve ovutest een test doen.
     
  8. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    dat is dan al 2 dagen minder spanning hihihi.

    laat het eitje nu maar eens bevrucht worden dat is het belangrijkste. Weet nu in ieder geval dat ik op tijd ben met klussen. Als ik uit zou moeten gaan van mn banner dan zit ik er gewoon 4 dagen naast.
    Misschien dat t daarom al die andere maanden niet gelukt is.

    Heb jij t al wel vaker gedaan met deze testen? Ben jij al lang bezig of niet...... Dit is mijn 8ste ronde. Bij mn dochtertje duurde het ook zo'n 8mnd eer ik zwanger raakte, maar dat kon ook liggen aan t stoppen van de pil toen...
     
  9. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi meiden,

    wat leuk, we kunnen rond dezelfde dagen testen.
    Ik ben ook deze maand voor het eerst gestart met ovu-testen.
    Ik heb een lange(42-53) en onregelmatige cyclus.
    Nog nooit heb ik een ei gevoeld o.i.d, maar vorige week had ik heel de week een raar en opgeblazen gevoel in mijn buik en hij zeurde behoorlijk.
    Dus hopelijk is het voor ons ook nu gelukt.

    Hebben jullie trouwens een paar dagen na je ei dat je buik nog gevoelig is?
    En mijn borsten waren al gevoelig (vooral links)voor de eisprong, maar nu doen ze nog meer pijn.
    Kan je zo snel eventueel zwangerschapsklachten na bevruchting of nu al menstruatieklachten krijgen?

    Ik zal voor jullie duimen.

    liefs
     
  10. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vandaag dus een vet posi ovutest dus 3 dagen eerder dan verwacht :)
     
  11. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    mooi hee sanne! en nu klussen maar :)
    @ ilonaa, ik heb ook na mijn ei blijvende lichte krampjes/steekjes gehouden, weet niet wat dat is. misschien ben ik er ook wel te gefixeerd mee bezig en zit het meer tussen mn oren.

    @sandy, je hebt een hele grote kans dat het eitje bevrucht is, nu maar hopen dat het zich goed innestelt..
    had je die andere maanden dan weinig sex buiten je vermoedelijke vruchtbare periode of?
    dit is mijn 2e ronde, maar omdat beide rondes zo lang duren ben ik al 3 maanden bezig.
    vorige ronde een aantal ovutesten gedaan maar geen ei gevonden. waarschijnlijk te vroeg gestopt met testen of geen eisprong gehad. nu gelukkig wel, ook al is het zo laat! ik hoop het zo.. kan niet wachten tot 5 september.
    het is wel leuk als we elkaar hier een beetje op de hoogte kunnen houden :)
    en spannend dat we rond dezelfde dagen kunnen testen!
     
  12. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ madelon84

    Ik deed wel klussen hoor maar blijkbaar net iets te laat steeds. Vandaar dat ik maar begonnen was met die testen. En ja hoor toch 4 dagen te vroeg mijn ei.

    Nu flink 4 dagen achter elkaar geklust, kijken wat het nu met zich mee brengt.

    Kan ik nu ook 4 dagen eerder testen of niet.......

    Merk jij al iets of nog niet
     
  13. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    @ sandy25,

    je zou naar mijn weten wel eerder kunnen testen dan.
    Ik begrijp dat je je ei nu al hebt gehad?
    Ik ben benieuwd of je al wat voelt en wat als dat zo is.
    Ik heb namelijk voor het eerst mijn ei ontdekt en behoorlijk nieuwsgierig.

    @ madelon84

    wij lopen redelijk gelijk. ik kan 6 sept testen.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe jij je nu voelt!
    Heb jij een cyclus van 45dagen. Temop jij er ook bij?
    In het begin maakte ik me heel druk.
    Maar met deze ronde heb ik getemp(opdracht gyn) en getest beide laten duidelijk een eisprong zien dus ik ben wel veel rustiger nu.
    Na ja, rustig...... ;)

    liefs
     
  14. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ilonaa,

    Ik ga proberen tot 9 sept te wachten met testen.
    Tenminste als ik dat volhoud.

    Ik voel nog niks, maar ben me wel alvast aan t voorbereiden van (het zal wel weer mislukt zijn).
    Klinkt heel negatief ik weet het. Maar dat krijg je als het al 7 mnd niet lukt.

    Voel jij misschien al wat.

    Mijn innesteling zou 1 sept. moeten plaats vinden als ik uit ga van mijn banner. Maar dat zal nu dan ook misschien 4 dagen eerder zijn denk ik, hoop ik.
     
  15. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik zit ook in mijn zevende ronde.

    Een keer eerder heb ik me zo gevoeld als nu.
    Toen wist ik niet wanneer mijn ei geweest was. Ik was elke dag einde van de middag misselijk, opgezette onderbuik, dromerig en gevoelige borsten. Ik kreeg een hele lichte positieve test, maar helaas ben ik toen ongesteld geworden. Dit voelde ik achteraf allemaal een week voor nod.

    Nu heb ik vanaf mijn ei lichte krampjes in mijn onderbuik en af en toe lichte steekjes in mijn lies, opgezette buik(vooral 's avonds), gevoelige borsten, af en toe een mini beetje misselijk(denk zenuwen)
    En heb het heel de dag koud, maar ja het is dan natuurlijk ook geen echte zomer.
    Ookal hoop ik het enorm, ga ik er ook van uit dat ik ongesteld ga worden.
    Dan is die teleurstelling misschien iets minder groot.

    Ik zal voor je duimen!
    En ik hoop goed nieuws
     
  16. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ilonaa,

    Nou, ik voel niet veel beetje (heel lichtjes) een drukkend gevoel in mn onderbuik and that's it.

    Weet jij hoe het zit met je slijmverlies na je eisprong? Daar kan je toch ook iets aan merken of je zwanger bent of niet?

    Nou, ik hoop voor jou ook dat het lukt, wanneer denk jij te gaan testen?
     
  17. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Tja, hoe dat zit weet ik niet.
    Ik heb toevallig vanmorgen met douchen nog een gekeken en het was niet droog. Het was vochtig met wit/gele "snotjes. Mijn baarmoedermond zat nog hoog, maar ja wat dit allemaal zegt weet ik niet.
    Volgens f-friends heeft mijn eisprong zondag plaats gevonden zag ik vandaag. Ik dacht zaterdag, maar ja dat is maar 1 dag later.
    Ik weet niet hoe snel er dan iets veranderd als dat zo zou zijn.
    Ik heb wel gehoord dat als je menstruatie eraankomt dat je bmm dan lager komt te zitten.

    Er zit niks anders op dan afwachten.
    Ik ga volgende week zondag de 7de testen dan is het waarschijnlijk dus 2 weken na mijn ei.
     
  18. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    Nou, ik zal voor je duimen hoor!

    f-friends wat is dat?

    Voelde net een flinke kramp rechtsonder in mn buik misschien een goed teken?!
     
  19. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    dit vond ik net nog even:

    Vanaf 1-2 dagen na de ovulatie zal de structuur weer terugkeren naar vloeibaar en glad en weet je dat de ovulatie en je vruchtbare periode voorbij zijn.
     
  20. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hey meiden,
    ik test ook 6 september, 1 dag overtijd ben ik dan (als ik dan nog niet ongi ben geworden)
    sandy, je kunt 15 dagen na je ei testen, niet eerder, voorkomt teleurstellingen..
    die kramp die je had is misschien toeval. in principe heb je pas 5-7 dagen na je ei de innesteling.
    maar ik had ook steeds steekjes/krampjes, zou eigenlijk ook niet kunnen.. :rolleyes:
    van het weekend zou ik mijn innesteling hebben, hoop dat ik iets voel wat erop lijkt..
    ilonaa, ik had voor de pil cyclus van 38. nu zou ie 45 zijn dus beetje lang en onregelmatig. tempen doe ik niet, want ik heb heel wisselende werktijden en dan zou ik elke morgen om 5 uur de wekker moeten zetten en daar heb ik echt geen trek in!
    nu op dit moment voel ik nog niks bijzonders, alleen die krampjes af en toe maar ja die heb ik al sinds mijn ei.
    hoop dat we snel meer voelen :)
    lieve groetjes..
     

Deel Deze Pagina