wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Oh, nou vergeet ik helemaal te vertellen dat ik ineens zulke gevoelige (.)(.) heb. Dat had ik eerst niet, ook niet vlak voor de MK. En nu is zelfs de straal van de douche al gevoelig. Volgens mij neemt mijn lichaam een loopje met me... ;)
     
  2. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik ga morgen pas testen hoor, zou wel willen vandaag, maar wat als het toch posi is :confused: , dan weet ik me geen raad zonder met ventje erbij en is natuurlijk het leukst om met hem te delen, dus dat word morgen pas meer te weten komen.

    Ik zou trouwens niet in achtbanen gaan als je zwanger bent. staat ook overal aangegeven bij de atrakties dat dat niet mag.

    succes dames.

    en al meer nieuws?

    xx Bambi
     
  3. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee je mag niet in een achtbaan als je zwanger bent.
    karten lijkt me ook niet echt een geweldig idee.
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hier ben ik dan...
    met misschien een beetje te goed nieuws..
    er zaten 2 eitjes die vandaag springen waarschijnlijk, en er is 1 eitje in aankomst die zal ong over 5 dagen springen. dus weet niet zo goed wat ik hiermee moet. ben enorm blij dat er eitjes te zien zijn. en dat clomid werkt, eigenlijk werkt het te goed. mag volgende keer maar een half tabletje..! stel dat ik niet zwanger zou zijn dan!
    maar nu weet ik niet goed, de gyn zegt, ik zou het niet meer doen nu. de kans op een tweeling is groot nu, en er is een derde op aankomst, maar die 3e springt pas over 5 dagen ongeveer.
    met 2 zou ik blij zijn, met 3 ook wel. maar word een beetje moeilijk, is niet kwetsend bedoeld hoor( want als er drie zouden zijn ook goed) maar begin liever met eentje, en 2 zou ook nog geen probleem zijn.. maar 3.. k weet niet zo goed of we nu nog moeten klussen, eigenlijk vind ik het zonde om deze kans voorbij te laten gaan. want 2 zou wel leuk zijn.
    wat zouden jullie in zo'n geval doen. nou in ieder geval ik ben blij dat clomid zijn werk doen :D:D:D:D

    meiden jullie zijn lief !
     
  5. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi sannnniee,

    So he, das pas goed nieuws. Tja snap je dilemma :( 3 :confused: is ook niet zomaar wat he. maar als je nu goed aan de klus gaat en de 1 en 2e springen dan hoeft het niet persee zo te zijn dat nummer 3 ook gaat toch ?

    Ik zou zeer zeker de kans niet voorbij laten gaan en tja worden het er 3 dan vind je vast wel een oplossing, dan heeft het zo moeten zijn :)

    En je bent dan ook uniek he, zo veel 3l ingen zijn er ook weer niet.
    En een tweeling lijkt me helemaal super, wil ik ook :cry:

    succes ermee en hou ons op de hoogte oke.

    Morgen ga ik testen :p

    xxx Bambi
     
  6. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    wow ik zie dat jij inderdaad al 4 dagen overheen zit.. spannend meid.. lat het ons weten he.. heb je het gevoel dat je zwanger bent?

    diie 3e springt ongeveer over 5 dagen zegt de gyn, en het zaad blijft ong 3 dagen goed dus de kans is klein dat het er 3 worden dan. maar je weet het natuurlijk nooit he. want als ze het mis heeft, en hij springt morgen of overmorgen. ja ik zal eens na denken vandaag. me vriend is dat ook aan het doen. maar dan alleen nog vanavond en verder niet. anders hebben we de kans dat ook de derde nog bevrucht word.
    naja de kans is er nu.. maar het zegt helemaal niks. kan makkelijk zijn dat er geen bevrucht raakt!
    moeilijk moeilijk moeilijk!
    ik duim voor je meid. laat het raak zijn, en bij mij. dan lopen we samen hihih
    lekker he die dromen ;)

    groetjes sandra
     
  7. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat is wel een dillema jah...
    maar toch ik zou ook liever niet meteen 3 baby's in 1x willen...das toch wel wat veel he.
    maarja mocht het zo zijn, dan was het zo bedoeld.
     
  8. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi,

    Dromen heerlijk, als ze toch een allemaal uit mochten komen :)

    Tja of ik me zwanger voel, weet niet :( hoe voelt dat dan he :)
    Heb wel allerlij klachten, maar dat kan net zo goed ontpillen zijn, dus ik weet het echt niet.
    Al die klachten staan een stukje terug in deze topic. ben best zenuwachtig, ergens van binnen zegt een stemmetje meid het is echt zo, maar kan ook een heleboel hoop zijn :( en daarom weet ik niet goed wat ik voel, snap je het nog :rolleyes:

    Ik hoop niet dat ik erg teleurgesteld zal zijn als het nega is, maar ik denk ergens ook nu ik dit type dat het wel zo is. :oops:

    OOhh wat zal ik balen als de test dus nega is, want ik zit hier te verkondigen dat ik het wel weet hahah.

    AFwachten dus,

    Hoop dat jij en je ventje eruit komen en dat de baby's ;) snel in aantocht mogen zijn.

    xxx Bambi
     
  9. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje sandra, dat is nog eens nieuws hahaha!
    Dus toch eitjes, maar dan ook gelijk weer 3. ;)
    Ik zou inderdaad even goed nadenken, want als het je eerste is.. is 3 wel gelijk errug veel hoor.
    Maargoed, misschien moest het dan inderdaad zo zijn voor jou. :D Wel spannend hoor!
    Succes met je beslissing!
     
  10. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Tja dat niet testen doe ik voor me eigen bestwil, hoe langer ik wacht des te meer kansen hahah.

    Nee ik weet het echt niet, voel me zo raar
    Miss hoop ik wel te veel, of is dat stom?

    en ik heb natuurlijk op dag 16 die rare bloeding gehad, die met pauzes 4 dagen heeft geduurd, miss was dat me ongie wel en dan had ik dus een cyclus van 16 dagen en hoeveel moet ik dan aanhouden weer 16 of gewoon 28 ?

    Als het 16 is dan is vandaag mijn nieuwe NOD als het 28 is dan is het pas volgende week woensdag donderdag 1 of 2 aug. pff ik wacht nog maar ff af hahaha.

    Als de test nega is dan hou ik 2 aug wel aan en dan volgende week nog maar een testje he.

    maar waar komen dan al die stomme klachten vandaan. ik hou het niet meer.
    Maar ik ben sterk ik test niet zonder mannetje erbij.hahah.

    hou jullie op de hoogte

    xxx Bambi
     
  11. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    sandra,

    wat een goed nieuws..idd misschien een beetje té goed, maar jah...moeilijke beslissing idd, ik zal ook niet zitten te w8 op een drieling, een tweeling wil nog wel,

    Heb trouwens erg veel kans op een tweeling, in mijn familie zit het aan beide kanten, en in mijn vriend zijn familie ook aan twee kanten, zelfs zijn broertjes zijn tweelingen hahahaha, dus wie weet

    veel suc6
     
  12. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    jeetje wat is het druk hier ff een dagje niet geweest en het is niet meer bij te houden..

    ik kan alleen maar tussen mijn werk door reageren en dan is dit gewoon teveel om te lezen hihii

    wel gezellig hoor meiden ben benieuwd wie er posi gaat testen deze maand.

    ikzelf heb vanaf vandaag een soort ongi achtig gevoel in mijn buik.
    ben toch bang dat ik het ook ga worden..

    zijn er meiden die anders in ronde 2 ovulatietesten gaan doen?

    doei doei
     
  13. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Oh ik rekende verkeerd. als het toch een cyc;us van 28 is dan kan ik pas weer testen 8 aug.

    Mhh heb ik dan niet net me ei gehad?

    Nou ik hou op met denken wat dit werkt niet.

    GEwoon afwachten/
     
  14. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi dames,

    @esther7 >> nee ik tenminste ga niet met de ovulatietesten beginnen, áls het echt niet wil lukken, zeg maar over 4 maandjes ofzow..en ik ben nog niet zwanger, dan zou ik het gaan proberen met de ovulatie testen, probeer het eerst zo ;)

    @ bambi82 >> idd niet teveel denken, dan maak ej jezelf helemaal gek ;) , gewoon afwachten idd, en testen als jouw gevoel het zegt 8)

    ik heb nu toch echt wel buikpijn..bah bah bah...ongi buikpijntjes lijkt het nu op....zal me benieuwen
     
  15. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ben ook deze ronde met ovutesten begonnen en ook met temperaturen.
    dit is de 1e officiele ronde, vorige ronde was nog oefenen haha.
    ik vind ovutesten wel heel makkelijk, zo weet je wanneer je je ei hebt en wanneer je ongeveer ongesteld word, ook al heb je een onregelmatige cyclus
     
  16. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Wow Sannie, da's nog eens nieuws! Wel een moeilijke beslissing joh!

    Persoonlijk denk ik dat ik de kans van vandaag klussen nog aan zou grijpen en daarna het maar even zou laten. Een tweeling lijkt me super, een drieling... da's toch wel erg heftig :confused: Maar wel heeeeel bijzonder moet ik zeggen! :D

    Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jou Bambi! Ik kan me voorstellen dat het erg spannend is om morgen te gaan testen, want zowel een posi als een negi test is toch wel even slikken. En bij beiden moet je een traantje wegpinken, trust me ;)

    Bij een posi test is deze hele topic aan het juichen voor je! :whistle:

    Succes meiden!

    X
     
  17. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik ben ondertussen de 2e ronde ingegaan :cry:
    Voorlopig wil ik geen ovulatietesten gaan gebruiken, want ik ben bang dat ik dan veel te veel druk op het zwanger worden ga leggen.

    Ga jij wel testen?

    X
     
  18. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Sandra, wat een nieuws inderdaad!
    Ik denk toch dat ik ook de kans nog zou nemen vanavond en dan het erbij laten, even zien wat er gebeurt. Met een tweeling zou ik denk ik toch ook heel blij zijn, maar 3 is inderdaad wel erg veel in je buik.

    Met ovulatietesten heb ik geen ervaring, ben het ook nog niet van plan te gaan gebruiken. Ik denk inderdaad ook dat ik er dan teveel druk op ga leggen, voor hetzelfde geldt zijn we binnen een half jaar zwanger. Wel zou ik heel benieuwd zijn of ik uberhaupt een eisprong heb.

    Al de hele dag heb ik ongie krampen vandaag, gister ook al een beetje. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar nog helemaal niks :(
    Ik hoop zoooo dat mijn cyclus een beetje op tijd begint.

    Groetjes Demi
     
  19. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0

    ik denk het niet hoor.
    ben bang dat ik mezelf dan alleen maar gekker maak.
    nog gekker ..hihi
    ik voel wel van alles in mijn lijf maar denk dat dat ontnuvaringen is.
    eerst de eerste ronde maar eens afwachten.

    had jij ook af en toe krampen in je buik en een vaag steekjes gevoel in je borsten?

    xx
     
  20. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Goh had vanmiddag geen lekker middag, veel te zware boodschappen tassen gesleept, en ik had al pijn in me buik nu kreeg ik allemaal steken aan me linker zij. voelde me misselijk en gaat me moeder ook nog aan me kop zeuren en me vanalles zitten te verwijten. heb snel me ventje gebeld, want ik werd helemaal emo en moes zowat janken en dat om bijna niks.pffff

    Echt ik voel me zo anders, ik weet niet wat ik denken moet :(
     

Deel Deze Pagina