Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Thxxxxx meis

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    hoe gaan jullie daarmee om als t 3 eitjes zijn . Ik had er twee maar hoop dat er een bevrucht wordt . Ma 2 is ook zeer welkom al lijkt me dat wel lastig

3. droomwens79

@cynmark29 de kans op een meerling is groter bij 2/3 eitjes:rolleyes: Om eerlijk te zijn zijn zullen we net zo blij zij als het er 1 of misschien wel 2 zullen zijn, maar bij 3 moet ik denk ik even goed slikken op een echo:p Maar we wachten al zoveel jaar op een zwangerschap dat we dolblij zijn bij elke baby die we ooit zullen krijgen...
    Ook als deze 3 iui's mislukken krijgen we intake IVF ivm mijn leeftijd en krijgen we ook 2 terugplaatsingen per keer, aangezien we aangegeven hebben 2 kindjes te willen nog:)

4. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ok ik heb nu 3 iuis zonder hormonen . En nu deze met erop zitten . Maar bij vriendlief zijn de aantallen wel goed alleen minder bewegelijk ... Grrr nog twee weken wachten

5. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @mama-van-marlinda nou het is meer voor het geval dat er Al een eisprong heeft plaats gevonden voordat als ik a.s maandag voor een echo kom , vandaar dat ik moet testen en als je eitjes nog niet groot genoeg zijn kunnen ze ook geen planning maken voor de ovitrelle te spuiten wat ik eruit begrijp.. eerst moet het eitje of (de eitjes) groot genoeg zijn om te bepalen hoe of wat .. dus ik hoop dat ze nog even een groeispurt maken en als ik maandag in het zh ben zullen we vast en zeker bepalen hoe en wat , ik hoop ook voor jou op max 3 eitjes!! Dat was ook mijn gedachte dat ik te veel eitjes zou hebben .. even afwachten en van het beste uit gaan :)

@cynmark29 nou eigelijk hebben wij die beslissing al gemaakt voordat we eraan begonnen als er 3 eitjes zitten dan gaan we er voor , en een tweeling zou ik super leuk vinden dus dat zou voor ons geweldig zijn natuurlijk en als er 3 eitjes bevrucht worden is het even slikken denk ik.. ook met name omdat de zwangerschappen minder soepel verlopen dan bij een eenling met alle complicaties van dien..

Dus eigelijk is alles welkom 1,2 of 3..
    Maar omdat er bij mij nu 2 eitjes aan het groeien zijn hoop ik stiekum op een tweeling al weet ik dat het nog lang kan duren voordat ik überhaupt zwanger raak

droomwens79 en cynmark29 vinden dit leuk.
  6. droomwens79

Bij mij man was de zaadtest in januari dit jaar 18 miljoen, alleen minder beweeglijk, we hadden 71.3 % kans om voor juni gewoon zwanger te raken, ze zijn dan ook hoopvol de artsen op iui met hormomen bij ons, daarbij ben ik ruim 51 kilo afgevallen voor meer kans op zwanger worden, slikken we beide suplementen en leven we supers gezond, zelfs mijn man is 75% minder gaan roken al sinds 3 maanden:D kortom we doen er alles aan om zwangerschap te bevorderen:thumup:

Nu maar hopen dat mij eitjes max 3 zijn en mijn man goede productie heeft:rolleyes:

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Wauuw das super knap dat je zoveel bent afgevallen. Hopelijk snel goed nieuws voor jullie

droomwens79 vindt dit leuk.
  8. droomwens79

Goed nieuws voor ons allemaal:D

Coco123 en cynmark29 vinden dit leuk.
  9. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,
    Mij reageer even snel ik lees vanaf morgen weer even alles terug. Druk weekje achter de rug. En voel me niet helemaal super :(

Iui 3 is ook mislukt. Het begon goed met op 3 dpo een progesteron waarde van 26, op 6 dpo een waarde van 49 en vervolgens 8 dpo een waarde van 4.1 dus vandaag op cd 20 mijn menstruatie alweer gekregen. Een flinke domper.

Het mooie is nu wel weer dat ik in eens niet meer onbegrepen minder vruchtbaar ben maar een progesteron probleem heb. Het bevruchten is niet het probleem volgens het ziekenhuis maar wel de innesteling omdat door de lage waarde het slijmvlies niet meer gunstig is om in te nestelen en te snel afbreekt. Dus nu een nieuw behandelplan. Zaterdag weer beginnen met prikken.. dit keer 112,5 menopur, ovitrelle en krijg ik na de inseminatie 3 x per dag utrogestan om het slijmvlies op pijl te houden

10. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @anak2 jeetje wat heftig balen dat het weer is mislukt al lijkt het me wel een fijn idee te weten waardoor je niet zwanger raakt en niet onbegrepen minder vruchtbaar bent..
    Hopen dat je nu met de juiste medicatie de volgende ronde een mooie zwangerschap tegemoet gaat ..voor nu ff sterkte! Dikke knuffel

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    @anak2 fijn dat ze weten waar t nu aan ligt! Hopenlijk de volgende ronde raak!
    Net fm gehad.. 1 eitje van 10 en 1 van 9... maandag terug...spannend!

12. droomwens79

@anak2 meid wat balen dat het weer mislukt is:(, hopelijk nu wel meer kans nu ze weten waar bij jouw mis gaat iedere keer! Knuffff meis

@Ellis2014 wat goed 2 eitjes in de race:thumup: welke cyclus dag zit je meis?

13. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @Ellis2014 spannend 2 eitjes in de race! Ik ben idd ook benieuwd welke cd dit is :)

14. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Hey dames, wij zijn terug van onze bespreking.

Wij maken de overstap naar ivf.

Er is nu ook een biopsie genomen van baarmoeder. Dat deed wel niet goed. Nu buik krampen.

De start zal zijn voor begin augustus. Nu een maand een pil nemen en afspraak maken voor uitleg van de medicatie.

Ik kijk er wel naar uit ook al is het misschien een zwaarder traject. Maar ik ga stiekem nu ook even genieten van een rustmaandje. Dat zal ook deugd doen.

Veel succes nog iedereen!!

15. droomwens79

Goedenmorgen meiden

Mijn eerste FM is geweest net, 3 groten eitjes van 11/12 mm en 2 van 8/9mm dus totaal 5 helaas in de race... nu moet ik vanavond 50 eenheden spuiten ipv 75. En dinsdag op cyclysdag 13 extra FM om te kijken of de 3 grotere verder zijn gegaan en de 2 kleintjes afnemen! Als dat niet het geval js zal de iui afgeblazen worden:(en krijgen we een sexverbod:D.....
    Kortom ik reageer goed op de hormomen, de vraag is alleen is het niet te veel:p:p
    Nu snel omkleden, ik moet naar me werk toe voor nu

16. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    H
    Hopelijk blijven er 3 mooie eitjes over ik duim voor je

17. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ga voor je duimen @mama-van-marlinda ik heb dit vorige maand gehad. Ik had dit aantal op cd 8 en op cd 10 had ik er 8 boven de 20. Ik moest wel doorgaan met dezelfse eenheden omdat ze zeiden dat de kwaliteit van de follikels dan afnemen of verschrompelen. Dus ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat. Spuit je menopur ? Of gonalf ?ben het ff kwijt.

@Snoopy90 wat fijn dat je nu een stapje verder gaat. Ik ga heel hard duimen dat de 1e ivf gelijk aan slaat. Dit is ook onze laatste iui en gaan daarna ook na de zomer over op ivf.

Hoe gaat het met de rest ? @cynmark29 moet je nu deze ronde iui overslaan nu de bewegelijkheid minder is ?

Ik ben vandaag weer begonnen met spuiten

18. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Nee hoor ik zit op t wachtbankje afgrlopen woensdag de iui gehad er waren 40 miljoen mooie zwemmers geinsemineerd. Na een kuur clomid en pregnyl . Zit nu op 3dpo

19. droomwens79

Ja dat kon ik me nog voor me halen jouw overstimulatie, ik hoop echt dinsdag dat er max 3 zullen zijn

20. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    Hoi meiden , vandaag positieve ovu test ! Morgen de insiminatie :):thumup:

@Snoopy90 ik ga heel hard voor je duimen dat je gelijk zwanger mag zijn na de eerste keer ivf!! Even een maandje rust nu is misschien ook wel fijn ..

@mama-van-marlinda jeetje meid dat is niet wat je wilt horen tijdens je fm ..
    Nu maar hopen dat alleen de 3 grote eitjes mee gaan doen en niet de rest ook .. nog even spannend dus tot de volgende fm ..

Deel Deze Pagina