Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Welkom meis, heb je meteen gezellig toegevoegd aan onze lijst:):thumup: Gebruik je alleen ovitrelle of ook nog in combi met andere hormomen?? Heeeeel veel succes met de inseminatie morgen, en schrijg gewoon heerlijk met ons mee, lotgenootjes hebben is zooooooo fijn;)

2. droomwens79

Voor alle meiden, slikken jullie mannen ook supplementen & mineralen??

De mijne slikt 2 x per dag a tot z voor mannen, 1 x zink en 1 x vitamine C 1000mg

3. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    T
    Thnx meid . Zo ff om 9:00 na de action racen :D vindt t wel spannend hihi

droomwens79 vindt dit leuk.
  4. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames!

Welkom nieuwe meiden! Gezellig!
    Nou mijn inseminatie afgelopen vrijdag.... Voor de eerste keer was het zaad niet zo goed.. "maar" 4 miljoen ten opzichte van 32 miljoen de vorige keer... raar! Dus zelf ook nog maar even gezellig gemaakt vrijdagavond en zaterdagavond haha...
    Ik ben ook wederom misselijk van de Ovitrelle en doodmoe.. bahbah...
    Cynmark!! Spannend meid! Succes

5. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    ....

Bijgevoegde bestanden:

6. droomwens79

Ik ben slecht in turen, heb je een duidelijkere foto of is dit de enige??

7. droomwens79

Welkom op het wachtbankje ellis:D wat een verschil idd met de vorige keer, zo zie je maar dat het toch altijd een moment opname is voor de mannen.....

8. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    @mama-van-marlinda Die van mij slikt verder niets, eigenlijk ook nooit over nagedacht maar wel goed om misschien mee te beginnen.. Het wordt er nooit slechter op.
    Zelf slik ik wel van Davitamon mama compleet met Omega-3, eigenlijk ook sinds 2 weken.. Daarvoor nooit iets.
    Slikken jullie zelf allemaal wel iets?

@cynmark29 Ik kan er ook moeilijk iets op zien, maar het lijkt wel 2 streepjes als ik het zo bekijk:thumup::thumup:, ik hoop het zo!

9. droomwens79

Ja ik slik naast mijn man ook:D

Selium&zink
    Foliumzuur met Vita D
    2 x a tot z voor volwassenen
    Extra vitamine D
    Vitamine C 500mg

10. droomwens79

Mijn aanrecht met vitamine en supplementen:D

IMG_3410.JPG

11. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hahha! Nou als je niet top gezond bent, weet ik het niet meer:roflmao:!

droomwens79 vindt dit leuk.
  12. droomwens79

Echt he:p:D

Lauren 1990 vindt dit leuk.
  13. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Zo dat is inderdaad behoorlijk wat. Ik slik alleen de zwanger worden vitaminen. Mijn man slikt helemaal niks, 3 jaar geleden was dat van hem ook nog in orde. Nu is het eigenlijk nog helemaal niet getest en zoals ik lees kan dat dus ook per keer verschillen. Ben benieuwd, morgen hebben we de IUI dus dan zullen we het wel horen.
    Hij drinkt trouwens geen alcohol in deze periode.
    Drinken jullie een drankje nadat de IUI heeft plaats gevonden en voordat je weet of deze geslaagd is?

14. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Ik
    Dankjewel! Nee ik heb alleen Ovitrelle 2 dagen vooraf gespoten en op dit moment geen hormonen. Als het na 3 pogingen nog niet is geslaagd dan ook hormonen erbij maar dat zien we dan wel weer :$

15. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    @Butterflyzz ik denk dat een drankje geen kwaad kan hoor, zelf drink ik af en toe rode wijn. De eerste keer na de IUI heb ik overal heel erg opgelet, maar dat was ook mislukt en nu denk ik.. Ach je moet wel de dingen blijven doen die je normaal ook wel doet (natuurlijk niet je lam drinken of in eens overmatig rauwe dingen eten enz.)

Toevallig had ik het er nog over met mijn vriend, hoeveel kindjes worden er wel niet gemaakt onder invloed van dingen:rolleyes:.. Dat is ook wel zo.
    En een nichtje van mij wist pas na 4 maand dat ze zwanger was en is in die 4 maand wel vaak op stap geweest, gedronken en heel veel sushi gegeten enz. en een super gezond kindje.
    Zeg het maar..

Ik ben toch stiekem wel heel erg benieuwd naar @Niny & @cynmark29..:oops:

16. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @cynmark29 foto is een beetje onduidelijk zie jij zelf een 2e streepje als je goed kijkt? Spannend zeg!

@mama-van-marlinda hahah ik moet echt lachen om jou vitamine rijtje :roflmao:
    Maar mijn man die slikt niks verder qwa vitamientjes
    Hij leeft verder wel gezond maar mocht er bij ons nou weer weinig zaadcelletjes overblijven de volgende keer dan haal ik voor hem ook vitaminen baad het niet dan schaad het niet...

@Ellis2014 bij jullie ookal een weinig aantal goede zaadjes.. jeetje gebeurt dus vrij vaak lees ik .. ene moment heel veel en t andere moment schrikbaar weinig .. nou jij heb toch 1 miljoen meer dan mij deze maand:roflmao:... succes:thumup:

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    He dames, bedankt voor jullie berichtjes! Wil graag meekletsen. Heb 7 juli op cd 9 1e follikelmeting. Ben begonnen met eerste ronde 112,5 eh menopur. Hoop dat de ronde nu wel binnen een maand loopt haha:) we gaan in elk geval overleggen over iui, maar waarschijnlijk gaan we eerst proberen via de normale weg. Mijn man heeft add en slikt hier medicatie voor, het zou kunnen dat dit effect heeft op kwaliteit van het zaad. Hij gaat hier dan ook mee stoppen. We gaan er voor hopen op een mooi ei komende weken! :) ik slik trouwens. A-z totaal, vitamine c, foliumzuur, omeprazol, omega 3. Mijn man vitamine c en az totaal. Meiden op wachtbankje succes! En ik wil wel op de lijst hoor alleen nog even afwachten of we iui gaan doen of zonder iui...

18. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @cynmark29 ik heb op een ander topic een beter testje van je gezien volgens mij mag ik je al feliciteren was toch een mooie streep te zien!!!:thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:

Vanochtend steken in me buik en rugpijn.. hoop dat het een goed teken is maar vind het toch wel eng elk steekje die ik voel hebben jullie dat ook? Liefs coco

@merel123 jullie moeten allebei achter de keuze staan van iui zo niet probeer je het toch nog even een tijdje zonder, je moet je er wel goed bij voelen :):thumup:

19. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @cynmark29 sorry voor mijn eerdere bericht lees nu op een ander topic dat je testje Omo wit is... geef de moed niet op je nod moet nog komen!! Knuffel

20. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Das waar maar denk dat de kans klein is :)

Deel Deze Pagina