Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Ik geloof ook zeker dat ik het straks wel ga missen. Vooral die bewegingen in je buik. Maar ik kan niet eens meer helemaal voorover bukken :( het doet zo’n pijn onderin mn buik dan. Je bent gewoon zo beperkt in je bewegingen, daar heb ik tenminste echt last van. En veel harde buiken die steeds pijnlijker worden. Maar verder klaag ik niet hoor :D
     
  2. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    ja klopt palmpje had het tegen jou hihi
    ik vergeet soms te taggen
    leuk je moeder. Is ze al zenuwachtig?

    Star klinkt goed een lief lachebekkie ahhh
    hier gaat het goed hoor naar alle omstandigheden haha
    Heb weer veel last van mijn bekken en krijg die suikers er niet goed onder controle.
    Maar verder geniet k enorm van het getrappel in mijn buik en droom k een eind weg hihi
     
    Lauren 1990 en Palmpje vinden dit leuk.
  3. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Oh wat spannend meid!! Ik wens je een hele fijne bevalling toe en heel veel geluk, gezondheid en liefde!!
    Hier even mijn verhaal dat ik in het topic heb geplaatst waar ik iets actiever mee schrijf;

    Ik heb gisteren weer punctie gehad, ze hebben 14 eicellen gevonden en de zaadkwaliteit was ook erg goed. Vanmorgen belde het lab. Er waren er 8 goed genoeg voor ICSI en uiteindelijk zijn er 4 bevruchtingen ontstaan. Morgen heb ik een echo om te kijken hoe het gaat met mijn overstimulatie en maandag heb ik de terugplaatsing.

    Ik hoop dat ik tenminste 1 goede embryo mag hebben. Ondanks dat de laborante zei dat het een mooie score is, voel ik me er toch erg onzeker over.. Omdat alles heel goed lijkt en toch zo weinig bevruchtingen.

    Goed, genoeg met mijn geklaag.:p:thumup:
     
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Dank je! Lief van je :)

    Wat ontzettend spannend voor jullie! Onzekerheid hoort helaas bij dit traject.. maar het is zeker een mooie score! Probeer dat maar in je achterhoofd te houden! Ik wens jullie heeeeeeel veel succes!! Hou je ons af en toe op de hoogte? Xx
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  5. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hoi meiden, ik zou beloven als ik positief nieuws had.. het is nóg geen zwangerschap maar wel een goede kans!

    Vanmiddag een terugplaatsing gehad! Een acht cellige, dit was het meest optimaal zeiden ze, zo blij!! Na die domper van vorige keer, ik kan alleen maar glimlachen:oops:!!
    Toen ze de embryo weer lieten zien zeiden ze dat hij alweer verder gedeeld was na vanmorgen vroeg (toen hadden ze de score opgemaakt)
    Natuurlijk geeft dit geen garantie maar dit is onze eerste échte kans op een zwangerschap. Er zijn er ook 3 in de vriezer gegaan en alledrie 6 cellig, dat is matig.. maar goed, eerst dit maar afwachten. Ik dacht dat ze pas op dag 5 ingevroren werden.

    Wie heeft hier ervaring mee?

    Spannend!!
     
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Geen ervaring mee, maar ik ben écht blij voor jullie dat jullie nu een echte kans krijgen!! Probeer maar genoeg afleiding te zoeken de aankomende dagen :)
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  7. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    ohh lauren dat is goed nieuws!!
    bij ons werken ze met a b c kwaliteit.
    had 4 bevruchtingen, 1 a kwaliteit, 3 c kwalitiet, dus moest ervanuit gaan dat er geen cryo's waren want bij ons ziekenhuis vriezen ze alleen a en b in geloof ik. uiteindelijk hebben ze er toch 1tje ingevroren op dag 5.
    ennn van de a kwaliteit ben ik nu zwanger:):)
    waneer mag je testen?? ben zooo benieuwd! succes met de vervelende wachtweken
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  8. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ja ik ben echt nog steeds helemaal blij! Oke, ja dat komt eigenlijk wel op hetzelfde neer alleen bij ons zeggen ze dan goed, matig of slecht.

    Ik hoop dat onze A-kwaliteit / goed het net zo goed gaat doen als jullie embryo toen, alweer 28 weken zie ik, jullie gaan zo hard. ongelofelijk hé!
    :thumup::thumup::thumup:

    Oh ik heb helemaal niet gevraagd of gekeken wanneer dat mocht, ik heb wel een brief wanneer ik mag testen maar ik wacht denk ik gewoon tot en met de NOD dag, als ik dan niet ongesteld wordt zit het vast goed.. De vorige keer werd ik ongesteld, precies 14 dagen na terugplaatsing. Maar het is wel spannend, maar wel leuk spannend dit keer.. Deze heeft gewoon wel een échte kans. En ik hoop dat die scratch behandeling ook baat heeft bij de innesteling:thumup::rolleyes:
     
    oj89 en Palmpje vinden dit leuk.
  9. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    lauren dat is echt hoopvol zeg.
    Ik ga flink voor je duimen meid. Blijf lachen he hihihi
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  10. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    @Palmpje Spannend, de baby kan elk moment komen hé?! :thumup::thumup:
     
  11. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Ja het is echt ontzettend spannend! Ik denk er nu ook echt 24/7 aan. Hoop echt dat ie snel komt :D Ben er klaar voor en klaar mee ;)

    Hoe gaat het met jou??
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  12. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Haha snap ik, poeh en met deze hitte ook! Wel super leuk hoor:D!!
    Ben je al helemaal uit over zijn naam? Of wist je dit al snel?

    Hoe gaat dat eigenlijk, leg je dan al kleertjes voor hem klaar als hij er is enz? Waarschijnlijk hele domme vragen hoor maar dat vind ik zo leuk!

    Met mij gaat het nu eigenlijk weer heel goed! Af en toe iets misselijk en een krampje maar goed. Klinkt wel heel dramatisch hoor, maar dat is het niet.
    Ik had nog een heel verhaal gepost in een ander topic, die kopieer ik even:p. En stiekem hoop ik dat je dit herkent want bij jou was het positief:thumup:!

    De eerste dagen ging het prima, mooi rustig aan gedaan enz. Donderdag ben ik eigenlijk mijn "normale" dingetjes een beetje gaan oppakken, zoals wasje opvouwen, koken, traplopen, dweilen.. Nou dat heb ik geweten.. Nacht van donderdag op vrijdag was drama, omdraaien was pijnlijk, rechtop komen en opstaan ook. Super misselijk vrijdag morgen.. Ook naar het toilet gaan was pijnlijk. Goed, toch maar besloten om thuis even op kantoor wat dingen te doen maar het enige wat prettig was, was in bed liggen.

    Ik had het ziekenhuis even gebeld, nou daar waren ze natuurlijk op zijn zachts gezegd "not amused" dat ik te gek gedaan had. Maar echt, het voelde zo goed en ik deed het wel rustig. Goed, echo gemaakt.. Eierstokken nog steeds erg vergroot en vocht in de buik was wel iets afgenomen maar niet genoeg.
    Ineens zei ze; weet je dat dit misschien ook een heel goed teken kan zijn, door de over stimulatie maak je dan extra HCG aan, of andersom.. Ik weet het niet precies meer hoor. Ik heb dit nog nooit eerder gehoord, jullie misschien?

    Maar goed, advies; rust, rust en echt alleen maar rust. Ik mag nu 4 x per dag 2 tabletten paracetamol innemen. Gaat een stuk beter, maar gisterenavond gegeten en weer super misselijk, gelukkig wel binnen kunnen houden (Ik kan slecht overgeven) Naar bed gegaan, heel grieperig gevoel en misselijk. Vanmorgen was het helemaal drama met de misselijkheid, toch net 2 beschuitjes gegeten en nu eigenlijk gaat het weer heel goed en voel ik niets:)

    Hehe wat een uitgebreid verslag, lijk zo wel een blogger:p
     
  13. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Jaa dit hitte helpt echt niet mee hoor! En dat wordt de aankomende dagen nog veel erger haha

    Ik heb een vluchtkoffertje voor mezelf en voor de kleine klaar staan. Dus daar zitten dan 2 setjes kleding in, in 2 maten. Al denk ik dat maat 50 goed is, hij wordt niet zo groot geschat.

    De naam ben ik al een hele tijd uit. Wel nog even getwijfeld maar nu weet ik het zeker! Dit is dé naam :D

    Overstimulatie zou zeker een goed teken kunnen zijn! Geen pretje voor jou natuurlijk.. maar als je zwanger bent komt het idd vaker voor. Had mn beste vriendin ook! Ik was zelf niet misselijk, maar dat is weer voor iedereen anders. Ik ben de hele zwangerschap nog niet misselijk geweest.

    Oh ik vind t echt heel spannend voor je hoor!

    Zo ging t bij mij:

    Ik voelde 1 dag na de verse tp van een dag 5 blastocyste ineens een hele pijnlijke steek rechts in de buurt van mn eierstok. Duurde totaal een uur, kon amper lopen van de pijn. Dat moet de innesteling geweest zijn. De 2 dagen erna heb ik last gehad van menstruatiekrampen (ik had de hoop alweer opgegeven) Daarna voelde ik een zwaar gevoel onderin mn buik/baarmoeder en bijna geen krampen meer. De nacht voordat ik ging testen kon ik niet op mn borsten liggen, deden zo pijn! En moest ik die nacht 5x plassen. Ik heb 8 dagen na tp getest, en deze was dus positief!
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  14. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ah super leuk! Ben heel benieuwd naar de naam! Hoe gaat het nu met je? Ik heb wel met je te doen.. Zo warm, de baby kan wel gauw komen want het is hier ook warm haha!

    Mmmm ik heb toch wel andere symptomen eigenlijk, wel die ongelofelijke pijn aan de rechterkant hield ongeveer een uur aan. Ik dacht echt, nou nu kan ik naar het ziekenhuis voor een blindedarm ontsteking. Maar dat was op dag 6 na TP. Ik voel me nu eindelijk weer heel stuk beter, nog wel een dikke buik maar niet meer zo pijnlijk. Savonds wel weer, en enorme spierpijn rond mijn navel, volgens mij is dat gewoon omdat m'n buik wel anderhalve week/2 weken nu op spanning staat.
    M'n borsten namen af qua gevoeligheid maar beginnen nu weer toe te nemen. Misselijk ben ik niet meer eigenlijk, dit baart me dan weer zorgen :p Twijfelkont he:rolleyes:!

    Ik heb nog niet getest en ik durf ook nog niet..
     
  15. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Hier gaat t goed hoor! De baby vind het wel lekker daarbinnen denk ik ;)

    Wanneer mag je testen??
     
  16. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw

    Haha ja! Ik mag zondag officieel testen geloof ik. Op maandag 16-07-18 had ik terugplaatsing, of is het dan officieel maandag? :oops:
     
  17. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Haha wat het officieel is weet ik niet, ze hanteren daarvoor overal andere regels ;) Gewoon doen wat goed voelt! Mn duimen draaien alvast :)
     
  18. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    Ohh spannend lauren!! Ik ga voor je duimen meid!
    Succes palmpje met de laatste loodjes xx
     
    Lauren 1990 en Palmpje vinden dit leuk.
  19. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Spannend @Lauren 1990 ik ga ook voor je duimen!

    @Palmpje alweer 39wkn houd je het nog vol? Je was er 2wkn geleden al klaar mee toch?:roflmao:
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  20. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Ja moet je nagaan hoe het nu voelt ;) Hittegolf erbij, super! :p Maar komt goed! Kan nu niet heel lang meer duren :)
     

Deel Deze Pagina