Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @mama-van-marlinda ik heb zondag pas weer FM! Zag dat je mijn datum na mijn berichtje van gisterenochtend nog niet had gewijzigd :)

@Ellis2014 ah wat balen van je neg test!

2. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik heb even een paar dagen niet gekeken op het forum naar nu weer alles bij gelezen.

@cynmark29 jeetje het blijft bij jou we spannend en voor jou waarschijnlijk ook steeds erg onzeker. Inmiddels al meer nieuws? Zou het bruine bloedverlies niet toch misschien nog een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? Ik hoop het voor je meis.

@Star2017 ik lees net terug dat je al zwanger was en dat je kindje met ruim 22 weken is geborden. Heftig om mee te maken en je kindje te moeten verliezen. Heb je het een beetje een plekje kunnen geven?
    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn van een gezond kindje!

@Lauren 1990 he wat jammer, maar zo te lezen heb je je er al een beetje bij neergelegd. Waarom kan je nu niet meteen weer beginnen met een volgende ronde? Bij ons gaat het wel gewoon door tijdens vakantieperiodes, tenzij het al vol zit maar dat is ook in andere periodes of je zelf er niet bent o_O Geniet van de sushi :thumup:

@Ellis2014 ondanks negatieve test nig steeds erg hoopvol dat je nog niet ongesteld bent. Ik duim voor je! Welke dag mag je voor bloed prikken?

@mama-van-marlinda ik las dat jij niet erg veel hoop hebt op succes met IUI. Maar zo te lezen hebben jullie wel een lange weg afgelegd om nu eindelijk in dit traject te zijn. Erg knap dat je zo'n eind al bent gekomen en er zo veel moeite voor doet. Ik hoop voor jullie dat de kinderwens snel in vervulling gaat.
    Dat zal je dochter dan ook wel erg bijzonder vinden :)

Voor iedereen die nog op wachtbankje zit of met nieuwe ronde bezig is veel succes!

Met mij gaat het op dit moment trouwens wel prima. Ik ben wel ontzettend moe :confused: dus probeer steeds beetje op tijd naar bed te gaan. De afgelopen weken niet al te beste geslapen namelijk :$
    Ik heb vandaag wel een beetje ongesteldheidspijn, dat probeer ik maar even te negeren, ik zie wel even hoe het loopt. Ik houd de goede moed er nog even in.

Lauren 1990 vindt dit leuk.
  3. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Butterflyzz Spannend nog een paar dagen tot je Nod! Krampjes kunnen ook een goed teken zijn he! Was bij mij toen juist wel, dacht ook dagen lang ongesteld te gaan worden!

Wij hebben het verlies idd een plekje kunnen geven! We zijn goed begeleid tijdens de periode van de (dreigende) vroeggeboorte waardoor we weer positief verder kunnen! :)

Lauren 1990 vindt dit leuk.
  4. Butterflyzz

Butterflyzz Actief lid

15 jan 2013
    107
    65
    28
    NULL
    NULL
    :thumup: Wat goed dat jullie er zo positief in staan.

Tja, daarom probeer ik ook maar niet te veel met de krampen te doen. Zo lang ik lekker afleiding heb gaat dat ook prima.

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,

@cynmark29 spannend heb je al getest?

@Lauren 1990 dikke knuffel meis

@Ellis2014 hoe gaat het met je ? Hopelijk zijn de red devils weg gebleven

@mama-van-marlinda wauw wat goed van je zeg. Zoveel kilo's. Ik weet zeker dat er nog een kindje bij komt voor jou

voor de rest die op het wachtbankje zitten toi toi toi ik duim voor ons :thumup: en voor diegene die ongesteld zijn geworden een dikke knuffel, voor diegene die in de stimulatie periode zit succes :thumup:

Ik zit inmiddels 5 dpo. En ben verschrikkelijk moe van de utrogestan. Onze hoop in de iui is ook weg. In het begin begonnen wij er vol vertrouwen er aan maar na de 2e iui begon de hoop al weg te zakken.. afgelopen woensdag een gesprek met de gyn gehad en die zei ook openlijk dat voor mensen waar geen aanwijsbare reden voor is er met iui net zoveel kans maken dan in een normale cyclus ongeacht de hoeveelheid eitjes er rijpen. Ben ook met een gevoel weggegaan dan zal deze iui ook wel niet gelukt zijn :( wel hebben we te horen gekregen dat we na de vakantie mogen beginnen aan ivf en er wordt nog dinsdag besproken of ze gelijk icsi gaan doen om zeker te zijn dat er een bevruchting gaat plaatsvinden. Dat horen we dinsdag of woensdag dan worden we gebeld. Ik zie wel enorm tegen de punctie op want die schijnt enorm pijn te doen. Ik moet eerst 3 weken aan de pil en dan beginnen met 2 soorten hormonen.. menopur en iets om de eisprong te voorkomen. Ik hoor na de vakantie er meer over.

Maar voor nu draaien met duimen tegen beter weten in nog voor deze ronde :thumup:

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hier echt ongesteld geworden.. enorm veel verdriet.. en klaar met iui.. t is ons niet gegund..
    Ik ga het ziekenhuis ook niet meer bellen.. we gaan volgende week 3 weken lekker op vakantie en proberen alles een plekje te geven.. 14 aug staat een gesprek op met de gyno en dan zien we wel wat we gaan doen..
    Het doet verdomd pijn nu in ieder geval

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Dikke knuffel ellis ! Probeer lekker te genieten van je vakantie. Even lekker ontspannen en dan na de vakantie weer met volle hoop verder xx

8. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hey dames . Drukke dagen achter de rug.donderdag opnieuw echo gehad en die dag ook gestart met clomid. Alles was rustig. Bleek een cyclus overgeslagen t hebben . Dinsdag fm

9. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

IMG_3420.JPG
    Knuffffff ellis, Heerlijk genieten van je vakantie meis, zal je zekers goed doen! Ga je nog ergens heen?

10. droomwens79

Dus geen eisprong gehad? Ondanks de pregnyl? Of zie ik het verkeerd?? In ieder geval heeeeeeel ceel succes deze ronde meis X

11. droomwens79

#471 droomwens79, 15 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2017
    oeps, ga het zo aanpassen:rolleyes:

12. droomwens79

#472 droomwens79, 15 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2017
    >>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<<

>>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<<

-----------------------------------------------------------------

:)Inseminatie datum:

Butterflyzz - 4 juli 2017 ( 1 eitje )
    Anak2 - 9 juli ( 2 eitjes )

------------------------------------------------------------------

:rolleyes:Testdatum iui-meiden:rolleyes:

18 juli
    Butterflyzz - iui ronde 1 met ovitrelle
    23 juli
    Anak2 - iui ronde 4 met menopur & ovitrelle en ustrogestan
    --------------------------------------------------------------------

Afspraken voor iui ronde:

16 juli
    # Star2017 FM

18 juli
    # Coco123 FM
    # Cynmark29 FM

19 juli
    # Mama-van-M FM

14 augustus
    # Ellis2014 gesprek met de gyn

------------------------------------------------------------------------------

Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden:thumup:

# Merel123
    # Mama-van-M
    # Coco123
    # Star2017
    # Cynmark29

----------------------------------------------------------------------------------------
    Pauze ivm zomer stop of vakantie of even een break!!

#Lauren1990
    #Ellis2014

------------------------------------------------------------------------------------------

Zwanger na iui-behandeling:

#4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3

------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij:D

13. droomwens79

Ik moet eerlijk bekennen deze ronde gaat prima ook bij mij, voel me ook TOP:D kijk ook al uit naar woensdag dan heb ik FM jij dag eerder toch:)

14. droomwens79

Goed van je dat je zo optimisisch bent:D, lekker wezen shoppen en lekker gegeten lees ik:p

Met mij prima, 4 dagen werken, gisteren was de langste dag van 09.00 tot 21.00 maar dinsdag a,s weer vrij tot die tijd knallen op me werk:D:roflmao:

15. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb wel eispfong gehad dat wel . Maar de ongi overgeslagen alleen ..

16. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Hoi hoi allemaal,

Ik wil ook graag aansluiten:).
    Afgelopen donderdag 7 juli heb Ik mijn 1e iui gehad. 1 week wachten zit er op nu nog een week wachten (duren zo lang).
    Ik hoop komende week niet ongesteld te worden en positief te testen..maar dat mag pas 16 dagen erna (de 22e dus).
    Fingers crossed.

Ik lees de rest nog even bij hier :)

droomwens79 vindt dit leuk.
  17. droomwens79

Welkom bij ons in het topic, heb je ook hormonen gebruikt met iui ronde?

X

18. droomwens79

[>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<<

>>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<<

-----------------------------------------------------------------

:)Inseminatie datum:

Butterflyzz - 4 juli 2017 ( 1 eitje )
    Gilry - 7 juli 2017 ( 1 eitje )
    Anak2 - 9 juli 2017 ( 2 eitjes )
    ------------------------------------------------------------------

:rolleyes:Testdatum iui-meiden:rolleyes:

18 juli
    Butterflyzz - iui ronde 1 met ovitrelle
    22 juli
    Gilry - iui ronde 1 ( met donor )
    23 juli
    Anak2 - iui ronde 4 met menopur & ovitrelle en ustrogestan
    --------------------------------------------------------------------

Afspraken voor iui ronde:

16 juli
    # Star2017 FM

18 juli
    # Coco123 FM
    # Cynmark29 FM

19 juli
    # Mama-van-M FM

14 augustus
    # Ellis2014 gesprek met de gyn

------------------------------------------------------------------------------

Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden:thumup:

# Merel123
    # Mama-van-M
    # Coco123
    # Star2017
    # Cynmark29

----------------------------------------------------------------------------------------
    Pauze ivm zomer stop of vakantie of even een break!!

#Lauren1990
    #Ellis2014

Zwanger na iui-behandeling:

#4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3

Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij:D

Gilry vindt dit leuk.
  19. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Hoi hoi. Dank je wel. Nee ik heb geen hormonen gebruikt. Ik lees wel dat veel.spuiten zetten en vraag me af waarom ik dat niet moet doen? Is er bij jullie een reden waarom jullie dit gebruiken?
    Misschien omdat het bij mij 1e keer Is, regelmatige cyclus Heb, bij echo niets raars hebben gevonden ( en ik.zwanger wil worden met mijn vrouw) dus is onze eerste keer.
    Dus ik was benieuwd of ik ook niet die spuiten moet? Ik heb wel elke maand mij lh piek heel duidelijk. Misschien scheelt Dit?

Succes iedereen :)

20. droomwens79

Elk verhaal is anders, maar dit is ons verhaal....

Wij zijn onverklaarbaar onvruchtbaar helaas:( beide in orde maar er volgt geen match helaas:$ ik spuit gonal-f om meer follikels te krijgen, max 3 bij inseminatie is dan wat we mogen;)..... eerste ronde had ik 2 follikels en 22milj zwemmers van manlief maar helaas werd al na 8 dagen ongesteld, zit nu in ronde 2:D

Deel Deze Pagina