Wie o wie voelde helemaal NIETS, maar bleek toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dame82, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Bij de eerste idd ook niks! Alleen ontzettend snel boos, maar dat linkte ik er niet aan eerst. Pas in week 6 de eerste steekjes ed
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dank jullie we dames! Zijn er best nog wel veel die niets voelden, kan me alleen niet voorstellen dat ik daar ook bij hoor. Vandaag 9 dpo en voel me nog steeds als altijd. Gisteren ook nog sliertje bloed in mijn slijm en ook dat heeft nog nooit iets goeds betekent :( Moed houden word nu wel heel moeilijk... ff doorbijten nog. Want hoe verdrietig ook, is duidelijkheid nog altijd beter dan deze onzekerheid!
     
  3. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik bij de eerste ook niks gevoeld. 5 rondes vanalles en elke keer niet zwanger. Ronde 6 niks, dacht dus ook dat ik niet zwanger was. Over tijd en toen, jawel, zwanger! Hele fijne zwangerschap gehad toen, pas laatste maand misselijk/zuur en voor de rest niks.

    Bij de 2e wel kwaaltjes. 2d voor nod elk kwartier plassen enkele uren, dag voor nod ineens heel licht in mijn hoofd. Nod zelf positief getest. Vanaf 5,5wk begonnen de echte kwaaltjes toen. Misselijk, weinig zin in eten, net niet overgeven, vanaf 12wk harde buiken en BI, halverwege zwangerschap ergens kreeg ik al maagzuur hele tijd,...
     
  4. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Ik!
     
  5. hallo1234

    hallo1234 Lid

    18 apr 2016
    75
    6
    8
    Ik voel tot nu toe helemaal niks, sinds een week pas af en toe gevoelige borsten.
     
  6. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Bedoel je met niets ook echt niets??
    Ik had elke maand een aantal uur voordat ik ongesteld moest worden krampen onder in mijn buik. Toen ik zwanger was had ik precies die zelfde krampen op de dag dat ik ongesteld moest worden. Ik voelde wel iets dus, maar dit was hetzelfde als elke maand. Als ik geen test had gedaan, en mijn menstruatie niet uitbleef had ik niet geweten dat ik zwanger was. Mijn eerste kwaaltje (ochtendmisselijkheid) starte pas na 8 weken zwangerschap.
     
  7. Medinilla

    Medinilla Actief lid

    20 mei 2016
    317
    32
    28
    Hier precies hetzelfde
     
  8. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Bij mijn 2e en 3e had ik geen enkele klacht. Hoewel mijn man bij de posi-test van de 2e zei dat hij nu kon plaatsen waarom ik steeds op de bank in slaap viel. Ik had er zelf nog geen enkele gedachte bij gehad.
    Bij beide had ik ook niet per se een test gedaan omdat ik nieuwsgierig was waarom mijn menstruatie langer uitbleef, want dat gebeurde wel vaker. Het was puur omdat ik de nachtdienst inging en ik dan alleen slaap met stevige slaappillen en ik die niet wilde nemen als ik zwanger zou zijn. Beide keren was de test positief en een complete verrassing.

    Nu bij deze 4e zwangerschap was ik al misselijk en moe vanaf de 3e week van mijn cyclus en ben ik gaan testen om uit te sluiten dat ik zwanger zou zijn, daar geloofde ik nl. niet zo in :rolleyes:
     
  9. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Voelde ook totaal niets, begint nu langzaam te komen :)
     
  10. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik voelde op het moment van testen niks, helemaal niks!

    Ik had alleen wat licht roze afscheiding en dus dacht ik ongesteld te worden. Toen ik het vervolgens niet werd toch maar even een test gedaan.

    Mijn moeder bleef ook maar vragen, voel je dan helemaal niks? Haha. Lichte kwaaltjes kwamen later.
     
  11. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier ook helemaal niets, van de week lage rugpijn en vlage misselijk maar helemaal niets aan me borsten en soms steekjes in me buik wat ik dan maar eng vind omdat voor de rest nergens last van heb
     
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik voelde deze keer ook niks bijzonders. De menstruatiekrampen die ik had als ik ongesteld moest worden waren ook volop aanwezig.
    Het was dat de test aangaf dat ik zwanger was. Pas bij 6wk kwamen hier de kwaaltjes
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  13. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Had/heb dat ook! ;)
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  14. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Bij alle 3 de keren geen enkele symptomen. Ik wist alleen dat ik zwanger was omdat ik niet ongesteld werd/positief testte.

    Bij de 1e 2 heb ik sowieso amper kwaaltjes gehad. Alleen heeeeel slecht slapen.

    Nu heb ik wel wat last van misselijkheid als ik niet op tijd eet. En alweer slecht slapen helaas. Verder kan ik er natuurlijk nog weinig over zeggen, het is nog zo pril.

    Alle maanden dat ik niet zwanger was dacht ik trouwens van alles te voelen. En nu testte ik gewoon omdat ik niet kon wachten en toen bleek ik dus zwanger :confused:.
     

Deel Deze Pagina